Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Penthe zei:

Dat is nou weer een 100% verkeerde reactie ik kijk maar 1 uur of maximaal 2 uur per dag naar de Nederlandse TV dus volgens jou hoef ik dan 22 uur per dag niet te betalen?

 

Dat jij een andere keuze hebt gemaakt daar hoeft het andere bedrijf geen rekening mee te houden.

De wet zegt wat je contractueel bent nagekomen dien je te eerbiedigen thats all geld voor beide partijen, alleen de praktijk zegt dat de provider vind dat die een voorkeur positie heeft omdat die jou een keurig ( in zijn voordeel ) contract aanbied, maar dat is dus wettelijk gezien niet juist.      

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minute ago, Terradon said:

De wet zegt wat je contractueel bent nagekomen dien je te eerbiedigen thats all geld voor beide partijen, alleen de praktijk zegt dat de provider vind dat die een voorkeur positie heeft omdat die jou een keurig ( in zijn voordeel ) contract aanbied, maar dat is dus wettelijk gezien niet juist.      

Een contract is altijd in het voordeel van de verkopende partij, zou een waar zooitje worden voor bedrijven als dit niet zo was.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Penthe zei:

Een contract is altijd in het voordeel van de verkopende partij, zou een waar zooitje worden voor bedrijven als dit niet zo was.

 

dat klopt niet moet je goed lezen dat zeg ik nu de hele tijd maar tja als mensen blijven geloven in hun ware gelijk zou zeggen gewoon doen mij heb je er niet mee......

1 minuut geleden, Penthe zei:

Nee je contract loopt af op de zelfde dag als het is aangevraagd zelf al mee gemaakt dus ervaring mee.

Moet ik nou mij email gaan plaatsen nee toch ....geloof me nou maar is gegaan zoals ik het zij wil je bewijs nou dat kan ik leveren hoor .... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eerder vanavond heeft een lid aangegeven je te verdiepen in de wettelijke regels.

 

Ken je de termijnenwet, en hoe die omgaat met termijnen en feestdagen.

 

Zijn er argumenten waarom die voor jouw geval niet van toepassing zou zijn?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Penthe zei:

Nee je contract loopt af op de zelfde dag als het is aangevraagd zelf al mee gemaakt dus ervaring mee.

Neem eens de tijd om de voorwaarden van je contract door te nemen scheeld  ernorm veel tijd hier.....TIP

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Terradon said:

Neem eens de tijd om de voorwaarden van je contract door te nemen scheeld  ernorm veel tijd hier.....TIP

Zucht, kom eens van dat alleswetende voetstuk af en lees eens wat anderen schrijven en kijk a.u.b. eens in de spiegel want je blijft eindeloos doordraven om NIKS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Eerder vanavond heeft een lid aangegeven je te verdiepen in de wettelijke regels.

 

Ken je de termijnenwet, en hoe die omgaat met termijnen en feestdagen.

 

Zijn er argumenten waarom die voor jouw geval niet van toepassing zou zijn?

Nou ga ik lachen niemand leest dus wat ik schrijf ik heb dus een bevestiging van Online dat mijn abonnement per 1-6-2020 beëindigd is .....herhaaldelijk aangegeven hier maar  jullie inclusief mod blijven maar doorgaan ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaf je niet zelf aan, dat de wet boven dat contract staat?

 

Ik weet niet wie er gelijk heeft, maar ik weet wel dat bedrijven niet zomaar een extra dag rekenen.

 

De Algemene termijnenwet (Atw) is een Nederlandse wet waarin de algemeen erkende feestdagen zijn vastgelegd en waarin wordt geregeld hoe moet worden omgegaan met wettelijke termijnen als deze eindigen op een zaterdag, zondag of een feestdag. De Algemene termijnenwet schrijft onder andere voor dat een wettelijke termijn wordt verlengd als deze zou eindigen op een van deze dagen of als zulke dagen een substantieel deel van de termijn uitmaken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ceesv zei:

Gaf je niet zelf aan, dat de wet boven dat contract staat?

 

Ik wet niet wie er gelijk heeft, maar ik weet wel dat bedrijven niet zomaar een extra dag rekenen.

en we gaan maar door he, moet ik een email of screenshot hier plaatsen of zo .......echt erg hier je komt aan mij persoonlijke integriteit!!!!!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Terradon said:

en we gaan maar door he, moet ik een email of screenshot hier plaatsen of zo .......echt erg hier je komt aan mij persoonlijke integriteit!!!!!!!! 

Stop dan met schrijven hier en los je probleem zelf op want ik weet nog steeds niet of je hier schrijft voor hulp of om je ongerief continu te uiten. Het laatste lijkt mij het geval en daar zitten naar mijn mening velen niet op te wachten hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat je even een time out moet nemen, je leest namelijk niet meer wat er door anderen geschreven wordt.

Jij kan op 1 juni opzeggen en dat bevestigd krijgen, maar dat laat onverlet dat de termijnenwet van toepassing kan zijn.

In dat geval is de wettelijk effectieve datum de eerste werkdag na die feestdag.

 

Eerder deze avond heeft een lid je gewezen op de juridische aspecten, maar daar sta je niet voor open.

 

Er is een gezegde, alleen een dwaas verdedigt zichzelf in de rechtbank, een verstandig iemand laat dat een rechtsgeleerde doen.

Neem het woord dwaas niet persoonlijk, zo is het absoluut niet door mij naar jou bedoeld.

 

Maar het gaat hier gewoon om het opzeggen van een tv abonnement, iets wat dagelijks bij veel bedrijven gebeurt, en binnen bedrijven een standaard beschreven proces volgt.

Waarom zou dat in jou geval anders lopen.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Penthe zei:

Stop dan met schrijven hier en los je probleem zelf op want ik weet nog steeds niet of je hier schrijft voor hulp of om je ongerief continu te uiten. Het laatste lijkt mij het geval en daar zitten naar mijn mening velen niet op te wachten hier.

 

Ik heb jou niet om een mening gevraagd, zou ik dat willen had ik dat wel via een pm gedaan ..... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...