Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, erwinnaar zei:

https://wetten.overheid.nl/BWBR0002448/2010-10-10

 

Ik heb het nog eens goed gelezen: gewoon aftikken die 2 Euro. Ben je er vanaf en staat de wet boven jouw wet in dit geval. Andere gevallen ken ik niet. 

Ik wel einde contract staat namelijk op 1-6-2020 heb daar bewijs van dus .......

Zojuist, ilseonline zei:

Ik heb zo mijn principes, echter als ik een hoop geklier kan besparen, have fun met € 2,-

ik heb hogere ik betaal als ik moet deze zeer zeker niet .......

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Terradon, je bent verblind, ik wijs niet met het vingertje, ik stel vragen.

En ik vraag je of je daarover nagedacht hebt en een weerwoord hebt.

Maar elke vraag lijk je op te vatten als een persoonlijke aanval.

 

Verder begin je er dingen bij te halen die er niets mee te maken hebben, friezen of Hollanders is niet aan de orde.

 

Verder begrijp je de strekking van de termijnenwet niet, die bepaalt juist dat een overeengekomen datum daardoor opschuift.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Terradon said:

Ik wel einde contract staat namelijk op 1-6-2020 heb daar bewijs van dus .......

Een bewijs wat je niet wilt laten zien, zelfde als ik spreek de waarheid maar hoef niet achter de leugen detector :)

 

Nee daarintegen blijf je hier maar doorzeuren en dooremmeren met jou nu super groot probleem van slechts 2 euro :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Terradon zei:

Ik wel einde contract staat namelijk op 1-6-2020 heb daar bewijs van dus .......

ik heb hogere ik betaal als ik moet deze zeer zeker niet .......

 

Ik heb even geen goed overzicht zoals je het verwoord, het is jou keuze en dat respecteer ik.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Terradon, je bent verblind, ik wijs niet met het vingertje, ik stel vragen.

En ik vraagje of je daarover nagedacht hebt en een weerwoord hebt.

 

Verder begin je er dingen bij te halen die er niets mee te maken hebben, friezen of hollanders is niet aan de orde.

Cees ik verblind niet , en een ieder kan en mag zijn mening tonen toch dus ik ook verder doe ik niemand kwaad ik schoffeer niemand dus ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, jij zegt dat de wet boven CD staat en die daar aan moet houden.  

Maar jij moet dat ook net als wij allen dat moeten.

 

Nu kan CD stellen jegens jou dat ze zich aan de wet moeten houden en die regeling rondom feestdagen moet respecteren want de wet is geldig en niet de algemene voorwaarden (kan andere discussie zijn).

 

Jij moet daarin mee want ook jij wil je aan de wet houden.  


CD kan dan zeggen: wij doen dat wel (zijn misschien in gebreke geweest) maar heeft als gevolg dat jij daar ook mee moet ingaan want ook jij dient je aan die wet te conformeren (anders moet je tegen de staat/wet procederen en is CD lachende derde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Penthe zei:

Een bewijs wat je niet wilt laten zien, zelfde als ik spreek de waarheid maar hoef niet achter de leugen detector :)

 

Nee daarintegen blijf je hier maar doorzeuren en dooremmeren met jou nu super groot probleem van slechts 2 euro :)

je hoeft niet te reageren he je kunt je mening ook gewoon voor je zelf houden ik zit er niet op te wachten je was al duidelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, erwinnaar zei:

Ok, jij zegt dat de wet boven CD staat en die daar aan moet houden.  

Maar jij moet dat ook net als wij allen dat moeten.

 

Nu kan CD stellen jegens jou dat ze zich aan de wet moeten houden en die regeling rondom feestdagen moet respecteren want de wet is geldig en niet de algemene voorwaarden (kan andere discussie zijn).

 

Jij moet daarin mee want ook jij wil je aan de wet houden.  


CD kan dan zeggen: wij doen dat wel (zijn misschien in gebreke geweest) maar heeft als gevolg dat jij daar ook mee moet ingaan want ook jij dient je aan die wet te conformeren (anders moet je tegen de staat/wet procederen en is CD lachende derde.

Weet je jou reactie ging het om kijk eens goed naar wat je hebt en zou willen en wat klopt er dan en wat kun je doen om dat eens te veranderen,,,, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nog een laatste vraag, hoe verhoudt zich een opzeg termijn welke schriftelijk is overeengekomen tot de termijnenwet.

Geldt dan de wet of een overeenkomst.

 

Je hebt eerder aangegeven dat de wet prevaleert boven jouw contract met Canaldigitaal.

 

Of dat hier van toepassing is ga ik niet uitmaken, maar gezien de rekening van Canaldigitaal houden zij wel de termijnenwet aan.

 

Je blijft je beroepen op jouw overeenkomst maar geeft geen inhoudelijke reactie op dit punt.

Verder blijven we nu in cirkels reageren met af en toe een zijstap naar etniciteit.

Dat geeft aan dat ondertussen alles gezegd is.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Terradon said:

je hoeft niet te reageren he je kunt je mening ook gewoon voor je zelf houden ik zit er niet op te wachten je was al duidelijk

Ook al aan gedacht dat misschien anderen niet op jou mening zitten te wachten? Alles werkt naar 2 kanten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, dit is gewoon zoals het vaak gaat bij opzeggingen van Online of Canal Digitaal. Er wordt dan vaak nog een extra dag in rekening gebracht om administratieve redenen. Bijvoorbeeld vanwege het weekend of een feestdag. Bij de definitieve eindafrekening die binnen een of twee maanden volgt, krijg je dat gewoon weer teruggestort. Ik heb het zelf ook ervaren. Helemaal niks aan de hand dus. 

 

Storneren kan, maar is eigenlijk nergens voor nodig. Het brengt de administratie alleen maar verder in de war. Zonder te storneren, krijg je het uiteindelijk ook gewoon netjes terug.

aangepast door Ivo_
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Nog een laatste vraag, hoe verhoudt zich een opzeg termijn welke schriftelijk is overeengekomen tot de termijnenwet.

Geldt dan de wet of een overeenkomst.

 

Je hebt eerder aangegeven dat de wet prevaleert boven jouw contract met Canaldigitaal.

 

Of dat hier van toepassing is ga ik niet uitmaken, maar gezien de rekening van Canaldigitaal houden zij wel de termijnenwet aan.

 

Je blijft je beroepen op jouw overeenkomst maar geeft geen inhoudelijke reactie op dit punt.

Verder blijven we nu in cirkels reageren met af en toe een zijstap naar etniciteit.

Dat geeft aan dat ondertussen alles gezegd is.

 

Cees ik refereer naar de Nederlandse wetgeving en die zegt mij dat ik in deze gelijk heb. ik hoop dat ik niet hoef uit te leggen hoe een contract werkt .....misschien nog wel dat een contract tussen partijen geldend is voor beide partijen, dat geld dus ook voor inhoudelijk overeengekomen pakket lees tv pakket met zenders .....     

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Penthe zei:

En nog steeds blijf je ceesv zijn naam verkeerd spellen.

Jammer deze reactie. Ga je toch op de man spelen. Aub niet doen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ivo_ zei:

Ach, dit is gewoon zoals het vaak gaat bij opzeggingen van Online of Canal Digitaal. Er wordt dan vaak nog een extra dag in rekening gebracht om administratieve redenen. Bij de definitieve eindafrekening die binnen een of twee maanden volgt, krijg je dat gewoon weer teruggestort. Ik heb het zelf ook ervaren. Helemaal niks aan de hand dus. 

 

Storneren kan, maar is eigenlijk nergens voor nodig. Het brengt de administratie alleen maar verder in de war. Zonder te storneren, krijg je het uiteindelijk ook gewoon netjes terug.

ik weet zelf wel wat ik betalen moet en wat niet ik wacht niks af bepaal zelf wel.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...