Ga naar inhoud


Little Richard overleden


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Vandaag overleed Little Richard op 87-jarige leeftijd.

Ik was een beetje verbaasd om hier nog melding van te zien, vandaar...

En geen beter eerbetoon dan het nummer waar hijzelf aan meewerkte:

 

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad een diep trieste opmerking van mebo870. Waarschijnlijk is het voor hem ook moeilijk te verteren dat een dergelijk genie niet tot het blanke ras behoorde. Wat zou het toch goed voor de wereld zijn als een dergelijk bekrompen hokjesgeest tot het verleden zou behoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, sheeplover zei:

Inderdaad een diep trieste opmerking van mebo870. Waarschijnlijk is het voor hem ook moeilijk te verteren dat een dergelijk genie niet tot het blanke ras behoorde. Wat zou het toch goed voor de wereld zijn als een dergelijk bekrompen hokjesgeest tot het verleden zou behoren.

 

Nee deze opmerking getuigd van beschaving 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh, anno 2020 nog steeds discussies over sexuele geaardheid en pigmentkleuren?

 

Tjonge, nostalgie.. Ik waan mij weer even in 1970.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho pardon hé jongens niet te vlug oordelen, dat is informatie zoals een ander, wij zijn 2020

Het zijn vaak net die mensen die wereldfaam maken, waarschijnlijk voelen zij dingen beter aan dan ons, denk maar aan Elton John, Georges Michael, Prince enz

ook in de modewereld onderscheiden ze zich vaak, net daar doelde ik op.

Noch met hun geaardheid of huidskleur heb ik enig probleem en ik hoef mij hier niet te verantwoorden.

Houd op met elk zinnetje onder een vergrootglas te leggen en dingen te zien die er niet zijn.

ik wordt hier verweten van racist en homo hater, terwijl jullie beiden me ook meteen in zo'n vakje stoppen en dat is een nadenkertje ....

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, mebo870 zei:

ik wordt hier verweten van racist en homo hater, terwijl jullie beiden me ook meteen in zo'n vakje stoppen en dat is een nadenkertje ....

Het klinkt misschien naar in de oren van sommige mensen van een bepaalde politieke stroming, maar ook homohaat en racisme is een bepaalde vorm van mening. Dat die mening niet gewaardeerd wordt is dan weer een tweede.

Maar het is natuurlijk wel weer een nadenkertje over dat de mensen die dergelijke termen roepen misschien zelf eens in de spiegel moeten gaan kijken.

Want wie zijn zij om te bepalen wat de ander wel of niet mag denken. ;)

 

Enfin, het doet verder niet ter zake wat ik schreef, ik wilde even een statement maken.

En dan nog even dit: "sheeplover"? wat moet ik mij daar bij voorstellen? (no offence, absoluut niet, ik wil de aandacht verleggen)

 

..persoonlijk denk ik aan BBQ bij 'sheeplover', maar ik vertaal alles naar eten. :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het meest ergerlijke aan dit soort opmerkingen is voor mij het feit dat de mededeling van het overlijden van een groot artiest aanleiding is tot het vermelden van allerlei niet ter zake doende uitlatingen die getuigen van een extreme triestheid die JPW en ondergetekende duidelijk in het verkeerde keelgat zijn geschoten.

Vervolgens maak ik een opmerking die in de context aangeeft net zo belachelijk te zijn en als dat dan niet begrepen wordt dan zegt dat alles over mebootje. Hij citeert me door 1 zin vet te maken, uit te vergroten en daar commentaar op te geven en dat is zo voorspelbaar jammer.

Wat ik dan wel weer humor vind, is dat hij "getuigd van beschaving" met een d schrijft en zonder op alle slakken zout te willen leggen, vind ik de combinatie met de term beschaving leuk gekozen.

Maar tenslotte terug naar de inhoud om de cirkel weer rond te maken; stel dat straks iemand van de Rolling Stones overlijdt en er komt een opmerking dat die persoon eigenlijk biseksueel was, dan denk ik ook lekker belangrijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Tonskidutch zei:

iedereen gaat dood en daar is een meer passende plek voor om over te schrijven en praten dan op een hobbyforum...!

 

die volg ik 👍

Cahors Big Bisat - 4x Relook twin-LNB's

M7 MP-201 kreng

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...