Ga naar inhoud


tuner configuratie (Rotor ) Vu+ uno 4k se


erik11

Aanbevolen berichten

Ik krijg mijn Tuner configuratie niet goed?

tuner A set ik op Rotor !

en welke stand moet tuner B staan ?

alles geprobeerd, en steeds krijg ik Npo 1 en 3 heel even en dan verdwijnt het weer ??

in de lijst zijn ze dan ineens donker en geeft aan tuner in gebruik ??

 

Wie kan me helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, als je niks hebt aangesloten op tuner B, en dat ook zo hebt ingesteld, dan is meestal het resultaat dat niks het doet op tuner B.

 

Wat een heerlijke spraakverwarring. Dit topic gaat zo wel de 40+ posts halen?

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een draaibare schotel aangesloten op een multi-tuner ontvanger is nooit een goed idee.

Je beperkt de mogelijkheden van zo een ontvanger dramatisch.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je een Twin LNB in die draaibare schotel zitten en 2 kabels van je schotel naar respectievelijk tuner a en tuner b lopen?

 

Dan kan je tenminste op 1 satelliet naar 2 verschillende programma's kijken/opnemen.

Is er een speciale reden waarom e een draaibare schotel hebt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
46 minuten geleden, erik11 zei:

Heb 1 kabel aangesloten op de Uno

Dus je hebt één tuner aangesloten.

 

Wat verwacht je van de 2e tuner zonder aangesloten kabel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuner A leeg (dat is het bovenste LNB-In op de insteektuner)

tuner B rotor instellingen zoals je dat ook aan de DUO had (dat is het onderste LNB-In op de insteektuner)

de UNO4K prefereert net als de oudere SOLO2 een kabel op tuner B indien er niets aangesloten wordt op tuner A

succes

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...