Ga naar inhoud


Zoek een goed rolgordijn


Anoniem

Aanbevolen berichten

Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een goed rolgordijn. Daarmee bedoel ik kwaliteit. Al heel wat winkels langs geweest, maar het is standaard goedkope meuk met plastic bevestigingssteuntjes, wat er gewoon zwak uit ziet. Waar is een gordijntje te halen met ijzeren bevestingssteuntjes met een koortje om het op- en af te rollen en ook nog eens zo min mogelijk licht doorlaat? Het liefst ook met de mogelijkheid om het aan de onderkant ook vast te zetten aan het raam, omdat het een kiepraam is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Is het een Velux kantelraam?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb reeds 22 jaar een Sunway rolgordijn en werkt nog steeds goed.

Denk er aan dat je met een draai-kiep het rolgordijn op de dag monteert maar ook het rolgordijn aan de ruimtezijde laat zakken. Meestal kan dan het raam in de kiepstand blijven staan.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...