Ga naar inhoud


IPTV - Mix


dreamboxzrend

Aanbevolen berichten


Op 27-1-2021 om 09:04, ursule74 zei:

Hallo allemaal, bedankt voor je geweldige kanaallijst, ik ben ook op zoek naar Franse kanalen vanaf hier ...
cdn.webtv4.cdnfr.orange.fr en een aantal kanalen van Samsung tv, Motorvision, Deluxe lounge, Horizon Sports, Rictv, Motorracing, Motorsport ..... Heel erg bedankt en tot ziens .....

Beste ursule74

Zoek op internet naar Sphinxroot + Github  + France en je wil een hoop extra kanalen vinden van cdn.webtv4.cdnfr.orange.fr

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk! En daarom gebruik ik geen IPTV... Iedere dag de URL's aanpassen... Mij niet gezien hoor.... Gewoon een kaart en kijken.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimiksu. Dit soort links zijn niet om er naartoe te kijken, is juist een hobby om die op te zoeken en uit te proberen. Natuurlijk zijn ze niet betrouwbaar genoeg om op lang termijn erop te rekenen. Is eigenlijk hetzelfde soort plezier als feedhunter... Zenders verzmalen is een beetje zoals postzegels verzamelen vroeger.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ketupa zei:

s eigenlijk hetzelfde soort plezier als feedhunter... Zenders verzmalen is een beetje zoals postzegels verzamelen vroeger.

is met de streams die ik hier post precies hetzelfde:Ik vind het leuk deze op te zoeken en uit te  proberen.

Bovendien werken sommige links heel erg lang.(bij de streams is dit zelfs een meerderheid)

 

@dreamboxzrend Bedankt weer voor deze lijst!

aangepast door Satneef
  • Like 1

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...