Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Kijk eens naar Tea Tree Olie ivm mondkapjes, want het is m.i. onzin degelijke mondkapjes na een paar keer gebruiken weg te gooien.

De gegevens lijken te kloppen.

Wat betekent dat je heel veel langer een mondkapje kunt gebruiken. We leggen ze hier na gebruik in een bakje dat verzadigd is met dat spul en een dag later hangen we ze op om uit te luchten want je wilt dat niet in vol ornaat in je neus. Is nog geen ammonia maar komt wel wat in de richting.

 

Een paar dagen buiten ophangen is ook een optie, dan gaan die organische moleculen ook aan flarden want dat zijn virussen in een wat complexe vorm. Dus met een rouleer systeem heb je ook genoeg aan een paar mondkapjes. Maar wel degelijke nemen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag diverse demonstraties tegen het beleid ondanks dat dit verboden was.

Gisteravond is de teststraat van de GGD in Urk in brand gestoken.

 

Ik heb toch sterk het idee dat dit niets met anti corona te maken heeft maar puur om te kunnen rellen.

Wat ik niet snap is waarom deze personen niet gewoon opgepakt worden?

Hoe simpel is het, ze verzamelen zichzelf al op een plein, cordon er omheen en alles afvoeren, probleem toch opgelost?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gerrit B zei:

Vandaag diverse demonstraties tegen het beleid ondanks dat dit verboden was.

Gisteravond is de teststraat van de GGD in Urk in brand gestoken.

 

Ik heb toch sterk het idee dat dit niets met anti corona te maken heeft maar puur om te kunnen rellen.

Wat ik niet snap is waarom deze personen niet gewoon opgepakt worden?

Hoe simpel is het, ze verzamelen zichzelf al op een plein, cordon er omheen en alles afvoeren, probleem toch opgelost?

Ik vrees dat je helemaal gelijk hebt. Eigenlijk ben ik er wel aardig zeker van dat het om tuig gaat dat totaal geen benul heeft waar het bij corona om gaat en dol is op zieken.

En jouw oplossing is de mijne. Maar in dit land heb je het recht op vrije meningsuiting en daar maakt tuig gretig misbruik van en ze hebben wat domme meelopers.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Belgische Viroloog Steven Van Gucht zei het volgende, ivm versoepelingen, hij kan er geen concrete datum opkleven, de besmettingen moeten per dag, gedurende 3 weken onder de 800 zijn, hij gaf geen reactie aan de horeca die vroeg of het mogelijk was om op 1/3 opnieuw te openen want we moeten voorzichtig blijven, tegen de zomer zouden we ons al in een betere situatie moeten bevinden, en al heel wat zaken zouden versoepeld zijn, tegen september zouden we dan al voor een groot stuk teruggekeerd zijn naar een normale maatschappij, laat ons hopen, want ik doe m'n best, ik blijf mooi thuis. Dus tegen september dan is het jaar al bijna voor 3/4 weer ten einde.

PS. En hier en daar weer protest tegen de regels, laten ze het dan zelf zo ver komen? Allemaal oppakken en een grote boete en grote gevangenisstraf geven!

Wie de regels overtreedt per direct in het gevang zo lang er nog maar 1 coronabesmetting is in België of Nederland!

Mocht ik het voor het zeggen hebben, het zou rap opgelost zijn op die manier.

Timm1983

 

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, minplus zei:

. Maar in dit land heb je het recht op vrije meningsuiting en daar maakt tuig gretig misbruik van en ze hebben wat domme meelopers.

 

Vrije meningsuiting is ook een groot goed en moet ook zeker bewaakt worden, maar met een vrije meningsuiting steek je geen GGD teststraat in brand, verniel je geen auto's en plunder je geen winkels en ga je niet staan matten met de politie en ME.

Dan hebben grote woorden met streng handhaven en worden er 3600 bekeuringen uitgeschreven voor mensen die zonder geldige reden op straat zijn na 21.00 uur, maar dit stelletje raddraaiers laten ze gewoon hun gang gaan.

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.hln.be/buitenland/nieuwe-mijlpaal-smartwatches-kunnen-coronabesmetting-detecteren-vooraleer-eerste-symptomen-zijn-opgetreden~a5a7312e

Als of mocht dit werkelijk zo macheren , dan is dat een goeie stap vooruit !!

Onderzoek en op tijd ontdekken is natuurlijk het belangrijkste !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze eens stoppen met hun testen iedere dag. Hoe meer ze testen hoe meer besmettingen natuurlijk. Laat gewoon iemand die zich ziek voelt opnemen of testen maar door vrijwillig te testen, daarom zijn er nog 1000en besmettingen iedere dag. Ik wil en ik moet mij niet laten testen noch vaccineren, ik voel me zo gezond als maar kan. Met mij en de rest hier zal heus wel alles ok zijn voor 99.9%.

Hoe blijven de mensen maar besmet raken blijft mij een raadsel. Door het goed op te volgen van de opgelegde regels zeker? 

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan wel begrijpen, waarom jij niet begrijpt hoe mensen besmet raken.

 

Juist door te testen en besmette mensen te isoleren kan je nieuwe besmettingen voorkomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Timm1983 zei:

Dat ze eens stoppen met hun testen iedere dag. Hoe meer ze testen hoe meer besmettingen natuurlijk.

 

Dat lijkt me ook de bedoeling zodat een ieder die positief is getest zich kan gaan isoleren en zo geen anderen kan besmetten maar ook dat mensen in zijn/haar omgeving weten dat deze besmet is en dat ze uit de buurt moeten blijven.

Met gewoon wachten tot je ziek bent of je ziek voelt is meestal al te laat en in die periode kun je al weer de nodige extra mensen hebben besmet.

Daarbij hoe moet je anders zonder te testen het verschil weten tussen iemand die gewoon een kuchje heeft en verkouden is of iemand die werkelijk besmet is en een soortgelijk kuchje heeft?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...