Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, ceesv zei:

“Dit zijn exact dezelfde mensen die over twee weken zullen klagen dat men de epidemie niet onder controle krijgt”.

Ach ja , ze raden het af , dus .... het achterpoortje is .... ze gaan gewoon !!

En bij terugkomst , niks controle , want daar hebben ze broertje dood aan !!

Een mooi beleid van ons land !!

Van mij mogen de grenzen 6 weken dicht , of tijdelijk tot 15km van uw woonplaats !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zonet aangekondigd in Frankrijk algemene avondklok van 18h00 tot 6h00.

M.a.w. is nog slechter dan de zonsopgang en de zonsondergang.... Nare ervaring gehad in het verleden met dergelijke maatregelen. 😨

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo?

Op dit moment kun je beter van 18.00 tot 6.00 uur hebben  dan zon op/onder

Ik zit op die tijden vrijwel altijd in de auto en dan is het al of nog geheel donker.

Nu is het zo rond 8.00 uur pas licht (officiële zon opkomst zit ergens rond 8.30 uur) en meestal zo rond 17.45 uur is het toch al aardig donker (officiële ondergang 17.00 uur)

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer men zich een paar weken aan de maatregelen zou houden is een avondklok niet nodig.

 

Maar kijk eens om je heen, de wekelijkheid is anders.

Wanneer jongeren aangeven, doe maar om 22 uur, dan kan ik tot die tijd met mijn vrienden chillen, geeft dat aardig aan waarom de ziekenhuizen vol liggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier merk ik dat niet zo, 's avonds naar buiten is alleen om de vuilcontainer aan straat te zetten, om nog even wat diesel in de auto te gieten of spullen voor de volgende werkdag in de auto te leggen.

Verder zie je alleen mensen die zichzelf of de hond even uitlaten.

Zit ik nog laat langs de weg dan vraag ik me wel eens af waar al die mensen toch naar toe moeten nu alles gesloten is en er thuis gewerkt moet worden want het zijn zeker niet alleen bouwbusjes.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, gerrit B zei:

het zijn zeker niet alleen bouwbusjes.

Neen zeker niet. De bouwvakkers en installateurs echter werken en staan hier in het winkelcentrum al weken zonder mondkapjes of de nodige afstand t.o.v. zichzelf of winkelende klanten. (let wel een overdekt winkelcentrum met binnenklimaat.) :whistle:

Allemaal van de groep bouwgoden Zeus en Apollo. :wink:

Make Me Smile

Steve Harly & Cockney Rebel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

 De bouwvakkers en installateurs echter werken en staan hier in het winkelcentrum al weken zonder mondkapjes of de nodige afstand t.o.v. zichzelf of winkelende klanten.

 

Probeer ook maar eens fysiek zwaar werk te doen met een mondkapje op.

Durf te wedden dat menig bouwgod dan van zijn stokje gaat als hij in dezelfde tijd hetzelfde werk moet doen maar met een mondkapje voor.

Wat ik wel zie is dat normaal de bouwkeet tijdens de pauzes altijd druk bezocht werd maar nu zitten de meeste bouwvakkers hun broodje in de eigen auto op te eten.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sprietje zei:

Piloot breekt start af naar Zuid-Afrika omdat Nederlander mondkapje weigert.
Tegen de weigeraar is een aanklacht ingediend.

 

Dat kan hem nog wel eens heel veel geld gaan kosten als ze de kosten van deze herstart bij hem in rekening gaan brengen.

 

Hopelijk doen ze dat. Wat een idioot.🤐

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het was in Duitsland, die weten wel raad met overtreders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg net uit Duitsland het  bericht dat deze 51 jarige man een aanklacht heeft gekregen vanwege het overtreden van de luchtvaartwet " Verfahren wegen Verstoßes gegen das Luftfahrtgesetz"

De boete daarop is bepaald niet misselijk met een maximum tot 50.000 euro.


 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...