Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


1 uur terug, minplus zei:

Helaas hebben dergelijke halve debielen tegenwoordig veel invloed via internet....🤐

Vanmiddag sprak ik mijn nicht uit Duitsland in Kleve. De cijfers daar zijn inderdaad niet best. Operaties waarbij de kans bestaat dat de patient naar IC moet worden uitgesteld. Nog erger was dat ze mij vertelde dat haar moeder, mijn tante (74) dus, overal tegen is vwb corona maatregelen. Oorzaak: doordat ze zich verveeld is ze het internet op gegaan en een facebook account heeft. Daar is zij "ten prooi" gevallen aan de fakeshit die daar verkondigd word.

Even bellen morgen met mijn tante om te kijken hoe erg de situatie is.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ceesv zei:

Ze was zo slim daar een foto van op instapgram te posten

https://www.ad.nl/show/politie-deelt-66-coronaboetes-uit-bij-clipopname-famke-louise~a80c68d7

 

In Aalst (België) was er ook iemand die een lockdownfeestfoto op sociale media zette ,

33 personen geklist , die 32 andere zijn nu (denk ik) wel een beetje pist op die persoon 🥳

https://www.hln.be/aalst/foto-op-sociale-media-verraadt-lockdownfeestje-33-personen-aanwezig-waaronder-vier-baby-s~ad0c9615

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Matchless zei:

Morgen ga ik in het ziekenhuis eten geven aan covid patienten. Dan zie je de ellende pas echt.

En sommige van de anti-coronafreaks lachen zoiets weg als niet-bestaande ,

of dat men de bevolking wil onderdrukken , en dus ....  !!

Ongelooflijk , die hebben geen respekt voor andere mensen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf as. maandag  is het tot in ieder geval 14 februari in Duitsland verplicht om FFP2 maskers of gelijk waardig te dragen in winkels en het openbaar vervoer.

Probleem is echter dat die hier nog wel te verkrijgen zijn maar in Duitsland zo ongeveer overal al uitverkocht zijn of je betaald er de hoofdprijs voor.

Dus de prijzen zullen hier nu ook wel weer snel gaan stijgen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, gerrit B zei:

Probleem is echter dat die hier nog wel te verkrijgen zijn maar in Duitsland zo ongeveer overal al uitverkocht zijn of je betaald er de hoofdprijs voor.

€ 12,50 voor 5 stuks bij DM. 1 verpakking per persoon.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga maar eens naar de site van DM

Overal staat bij uitverkocht, klik je naar voorraad in filiaal dan kun je er sporadisch  nog 1 vinden maar Duitse kennissen die dan naar het filiaal gingen kregen te horen dat die laatste vanmorgen al vroeg verkocht waren.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

OP maskers, de blauw-witte, zijn ook toegestaan in het grootste gedeelte van Duitsland.

Alleen in Beieren zijn FFP maskers verplicht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag op de Duitse TV in een programma over die nieuwe maatregelen met de FFP2 maskers een handleiding waarbij een persoon met 7 maskers 5 weken kan doen.

 

Je neemt een kapstok met 7 haken en hangt die op een droge goed geventileerde plaats. Op iedere haak een masker bedoelt voor een dag, dus maandag t/m zondag.

Na een week drogen mag een masker dan weer gebruikt worden.

Dat alles mag je 5 keer herhalen.

Dat alles zou volgens de regels van het Robert Koch Instut zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook zo'n uitleg gezien, op TV. En tijdens het drogen vliegen je de virussen om de oren. Daarna ook nog in de oven voorverwarmd op 80 graden een uur lang erin laten met boven en onder hitte maar geen hete lucht / Umluft. (dan kun je net zo goed een nieuw masker kopen gezien de energiekosten)

Dus veel kolder weer tussen de informatie. En het hanteren ziet er nog steeds gruwelijk slecht uit mbt op en afzetten alsook het opvouwen en in je zak steken etc.

Lachen als je ziet hoe ze dat in de tweede kamer hanteren en bij interviews.

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...