Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Natuurlijk heeft het zin, na een paar weken beschermt die vaccinatie tegen Corona.

Corona is voor voor mensen op hoge leeftijd een groot gezondheids- risico.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Zunigkyk zei:

Volgens website HLN zijn in Belgie 14 mensen overleden nadat ze tegen corona gevaccineerd waren.
Totnutoe zijn 212.000 dosissen toegediend.
 

Nu ga ik ff rekenen.

Er zijn 11,5 miljoen Belgen. De oversterfte door vaccinatie kan dan verhoudingsgewijs oplopen tot 759.
En misschien wel 2x zoveel als je 2x vaccineert.

14 Ouwetjes de overleden op 212.000 gevaccineerden.

Niet gek.

Waren het er zonder vaccinatie 20 of 30 geweest?

Wat een onzincijfers zonder op welke manier dan ook aantoonbaar oorzakelijk verband.

Een beetje van het niveau van de uitspraak (waarin het nog gerelativeerd werd):

Alle indianen in Zuid-Amerika lopen in eendenpas. (Tenminste die 2 die ik zag deden het).

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn toch wel meer van deze berichten, dacht dat Noorwegen midden januari ook in het nieuws was nadat een aantal kwetsbare ouderen na vaccinatie zijn overleden en meen me te herinneren dat daar gesteld werd dat ze overleden waren aan de bijwerkingen van het vaccin.

Dus denk niet dat het geheel uit de lucht gegrepen is en op onzin cijfers is gebaseerd.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mebo870 zei:

Een hele tros eikels, ze wilden de 99 jarige rabbijn eren, die overleed aan _ _ _ jawel, corona.

De begrafenisondernemers gaan daar gouden tijden tegemoet.  

 

Ach, dat zijn gewoon mensen die denken dat ze extra bescherming krijgen van boven.

Wij hebben in Nederland ook orthodoxe christenen die er zo over denken.

 

Vreemd genoeg lijken de besmettingscijfers die extra bescherming niet te bevestigen.

 

rivm.png.75e3537231b9682598ce163a0cb00ed6.png

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, gerrit B zei:

Er zijn toch wel meer van deze berichten, dacht dat Noorwegen midden januari ook in het nieuws was nadat een aantal kwetsbare ouderen na vaccinatie zijn overleden en meen me te herinneren dat daar gesteld werd dat ze overleden waren aan de bijwerkingen van het vaccin.

Dus denk niet dat het geheel uit de lucht gegrepen is en op onzin cijfers is gebaseerd.

Een correlatie is echt totaal geen oorzakelijk verband, Gerrit. Dat hoort elke wetenschapper te weten.

Zo had je ik meen in Beieren ergens in de jaren 80 3x zoveel geboortes terwijl het aantal ooievaars ook 3x zo groot was als normaal.

Hoewel.....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee die oudjes vallen van de schrik dood neer bij het zien van de spuit.🥴

Als zelfs het RIVM van Noorwegen aangeeft dat ze overleden zijn aan de bijwerkingen van het vaccin dan zal daar toch wel enige waarheid in zitten lijkt me zo.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, gerrit B zei:

nee die oudjes vallen van de schrik dood neer bij het zien van de spuit.🥴

Als zelfs het RIVM van Noorwegen aangeeft dat ze overleden zijn aan de bijwerkingen van het vaccin dan zal daar toch wel enige waarheid in zitten lijkt me zo.

Je hebt blijkbaar een andere bron dan ik.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me dan wel.

Tot op heden worden de meeste gevallen afgedaan als puur toeval en overal wordt nu natuurlijk ook zout opgelegd en breed uitgemeten, maar gezonde mensen die plots ruggenmerg ontsteking krijgen na vaccinatie (dit was nog in de testfase), mensen die nog nooit epileptische aanvallen hebben gehad maar na toedienen deze plots wel krijgen. (daarom moet je nu ook een kwartier wachten)

Een RIVM van Noorwegen die de bijsluiter heeft aangepast en kwetsbare ouderen van 80+ niet meer gaat vaccineren. (er zijn trouwens inmiddels 29 overledenen in Noorwegen na vaccinatie)

Een arts in America die een auto-immuunziekte overhield aan het vaccin en er aan overleed, mensen in India die overleden na vaccinatie, Chinese experts die een oproep deden om voorlopig even te stoppen met het toedienen van het Pfizer vaccin.

 

Dan kun je wel zeggen dat het allemaal niet wetenschappelijk bewezen is aan de toediening van het vaccin, maar voor mij dat zijn toch wel tekenen dat dit vaccin bepaald niet zomaar even een spuitje is.

Ook opmerkelijk is dat Pfizer zelf opperde dat het mogelijk een heftige reactie was op het vaccin door mensen die al eerder besmet zijn geweest maar dit nog verder ging onderzoeken.

Het zal maar kloppen en je zal maar eerder besmet zijn geweest.

Natuurlijk kun je dan zeggen van "kijk van de 63 miljoen gevaccineerden zijn er dat maar een heel klein aantal" maar het zal jou of een van je dierbaren maar net overkomen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, gerrit B zei:

het zal jou of een van je dierbaren maar net overkomen

Da's inderdaad niet de bedoeling van een vaccin !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De keerzijde moet je echter niet uit het oog verliezen want als je niets doet dan zal ook het aantal besmettingen oplopen en dus uiteindelijk ook het aantal sterfgevallen.

En wat is dan erger overlijden aan het virus zelf of toch een poging hebben gedaan om het virus een halt toe te roepen en daar aan overlijden?

 

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, gerrit B zei:

overlijden aan het virus zelf of toch een poging hebben gedaan

Risico's nemen is soms nodig , en beter dan ....

onnodige dodelijke slachtoffers door een (gevaarlijke) ziekte !!

Wel moeten ze proberen het vaccin te verbeteren of aanpassen !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...