Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


7 uren geleden, Gerard 76 zei:

Precies dit is t probleem 

 

selectieve berichtgeving

Ik heb in die tijd geen tegen berichten uit de partij gezien waarbij partijleden terug gefloten werden.

En kijk wat het gevolg is geweest in Urk .

Pas nadat er kritiek kwam wisten Baudet en Wilders niet hoe snel ze hun afschuw uit moesten spreken, maar toen was het kwaad reeds geschiedt.

Dus in mijn ogen niets selectieve berichtgeving gewoon opruiing vanuit bepaalde politieke partijen terwijl die toch beter hadden moeten weten.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tonskidutch zei:

en wat te doen met je ogen?

wordt nog steeds onderkent helaas.

Overigens dat is dan 9,95€ per week.... :o

 

Bril opzetten. Heb ik standaard, behalve als ik lees.

Die 9,95€ is trouwens eenmalig. Masker na gebruik een paar uur in een afgesloten bakje waarin je wat Tea tree Oil hebt gespoten, daarna een uurtje uitluchten en hij is weer als nieuw.

Heb je aan 5 meer dan genoeg voor heel lange tijd.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Sprietje zei:

In Noord-China is er nu de anale coronatest.

Het is te hopen dat ze dat staafje niet hergebruiken !! 🥶🥴

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sprietje zei:

een wattenstaafje met corona in je neus steken

Dan is de pummel die zoiets lapt een crimineel !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is toevallig, het zijn er steeds 46.

 

Het onderzoek werd in Lansingerland opgezet omdat er zo'n 46 besmettingen op een basisschool in Bergschenhoek aan de Britse variant werden gelinkt.

 

https://nos.nl/artikel/2365479-ggd-ziet-geen-grootschalige-verspreiding-van-britse-coronavariant-in-lansingerland.html

 

Een van die besmettingen eindigde wel in het overlijden van een 36 jarige lerares van die school, Covid is een serieuze zaak.

 

Bij Thermo Fisher Scientific in Bleiswijk zouden inderdaad 46 van de 200 medewerkers besmet zijn.

https://www.ad.nl/rotterdam/grote-uitbraak-bij-bedrijf-in-lansingerland-dat-zelf-materialen-levert-voor-coronatesten~a07aa0de/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, ceesv zei:

Dat is toevallig, het zijn er steeds 46.

 

Het onderzoek werd in Lansingerland opgezet omdat er zo'n 46 besmettingen op een basisschool in Bergschenhoek aan de Britse variant werden gelinkt.

 

https://nos.nl/artikel/2365479-ggd-ziet-geen-grootschalige-verspreiding-van-britse-coronavariant-in-lansingerland.html

 

Een van die besmettingen eindigde wel in het overlijden van een 36 jarige lerares van die school, Covid is een serieuze zaak.

Die 46 werden gelinkt voor het onderzoek. Na het onderzoek bleek dat er 70 aan gelinkt konden worden. Dat haal ik uit je nos artikel.

 

Dan die 36 jarige lerares. Daarover meldt het nos artikel niets. Bij oppervlakkig onderzoek kom ik niet verder dan dat ze plotseling overleden is en dat niet duidelijk is  waaraan ze is overleden. Kennelijk heb jij meer informatie. Wat is je bron?

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Australië zijn weer strenge en ook beperkende maatregelen afgekondigd omdat er een beveiliger van een hotel het Engelse Covid virus heeft opgelopen. Na 10 maanden zonder besmettingen (South Wales).

Ja je vraagt je toch af waar ze het oplopen. Alsof er weer stiekum een of andere halve zool uit het buitenland naar Australië afgereisd is.

 

En hier gaan de scholen weer open na de 8e februari, terwijl we uit België weten dat ook kinderen weldegelijk mee helpen met verspreiden van het nieuwe Engelse Covid virus.

Ja wat is wijsheid. Op en Neer

00005129.gif

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...