Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Krijg nu al verschillende berichten binnen uit chatgroepen om te gaan rellen in Nijmegen, Utrecht en Amsterdam.

Zelfs met gedetailleerde omschrijving welke winkels er wel geplunderd moeten worden en welke niet.

Dus zal vanavond wel weer een puinhoop worden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jij hebt vrienden!🤐

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik vrees dat die machteloos zijn en er alleen voor staan.

Laatste nieuws, GGD corona software lekt gegevens.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, gerrit B zei:

Krijg nu al verschillende berichten binnen uit chatgroepen om te gaan rellen in Nijmegen, Utrecht en Amsterdam.

Zelfs met gedetailleerde omschrijving welke winkels er wel geplunderd moeten worden en welke niet.

Dus zal vanavond wel weer een puinhoop worden.

https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenland/harde-kern-nec-belooft-de-stad-nijmegen-vanavond-te-verdedigen-tegen-relschoppers-na-dreigementen/

 

En zijn wij straks op CNN zodat men in de VS er schande van kan spreken.

  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Panelen voor de ramen en draden met 230 Volt er voorlangs. Maar dat mag vast niet.🤔

 

Ik zag net een kaart van Nederland waarop aangegeven waar de rotzooi was en het viel me op dat er in de drie noordelijke provincies geen bizarre dingen zijn gebeurd.

Er zal hier vast ook tuig zijn, maar zijn die wat minder geschift?

 

Op internet roepen idioten op om vanavond weer bezig te gaan met molotov cocktails tegen winkels en politie. Hopelijk kunnen ze dat tuig opsporen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me niet dat er vanavond met evt. rellen er stofzuiger onderdelen verkocht zullen gaan worden, eerder dat deze gebruikt zullen worden om nog meer vernielingen aan te gaan brengen.

1 klant was al bezig om alle paspoppen en kleding uit de winkel te halen en in het magazijn te proppen en alles wat gebruik kan worden om iets mee stuk te slaan uit de winkel te verwijderen en maar mee te nemen naar huis.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nijmegen heeft nu al een speciale verordening ingesteld om relschoppers buiten de stad te kunnen houden.

Denk dat nu de harde kern van NEC supporters zich gemeld hebben in de strijd ze aan zien komen dat het een veldslag gaat worden.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, gerrit B zei:

Krijg nu al verschillende berichten binnen uit chatgroepen om te gaan rellen in Nijmegen, Utrecht en Amsterdam.

Zelfs met gedetailleerde omschrijving welke winkels er wel geplunderd moeten worden en welke niet.

Dus zal vanavond wel weer een puinhoop worden.

Meteen aan politie doorgeven..zij hebben zo veel mogelijk info nodig over zowel de aanzet tot rellen tot personen die zich met rellen bezighouden.

 

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...