Jump to content

coronavirus, COVID-19 Deel 3

ceesv
 Share
Followers 12

Recommended Posts

1 uur geleden, Timm1983 zei:

Dat ze eens stoppen met hun testen iedere dag. Hoe meer ze testen hoe meer besmettingen natuurlijk.

Trump is inmiddels vertrokken.

Zijn logica kennelijk nog niet.

• Bedankt 1

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Maar wel klagen over alle maatregels en de besmettingen. Realiseer je dat jij onderdeel bent van het probleem waar het collectief tegen aan het vechten is? Kop in het zand steken (want weigeren o

Vaccinaties tegen diverse andere ziektes gedurende de afgelopen 5 jaren lijken de gevoeligheid voor een covid-infectie te verminderen.   https://www.nature.com/articles/s41598-021-83641-y?ut

Ik weet niet waar het over ging in deze discussie. Zoals ik Sverige ken wil ie zich niet laten inenten en komt met allerlei conspiration theories of wil met alle geweld cijfers zien. Maar al

Posted Images

Ach joh, als je geen brieven openmaakt met facturen dan hoef je ze ook niet te betalen en heb je ook geen schulden.

Toch?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Krijg nu al verschillende berichten binnen uit chatgroepen om te gaan rellen in Nijmegen, Utrecht en Amsterdam.

Zelfs met gedetailleerde omschrijving welke winkels er wel geplunderd moeten worden en welke niet.

Dus zal vanavond wel weer een puinhoop worden.

• Moderators

Jij hebt vrienden!🤐

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

je bedoelt verontruste berichten van klanten die willen weten wat ze evt. extra kunnen doen om dat stelletje vandalen buiten hun winkel te houden.

• Moderators

Ik vrees dat die machteloos zijn en er alleen voor staan.

Laatste nieuws, GGD corona software lekt gegevens.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

40 minuten geleden, gerrit B zei:

Krijg nu al verschillende berichten binnen uit chatgroepen om te gaan rellen in Nijmegen, Utrecht en Amsterdam.

Zelfs met gedetailleerde omschrijving welke winkels er wel geplunderd moeten worden en welke niet.

https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenland/harde-kern-nec-belooft-de-stad-nijmegen-vanavond-te-verdedigen-tegen-relschoppers-na-dreigementen/

En zijn wij straks op CNN zodat men in de VS er schande van kan spreken.

• Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Panelen voor de ramen en draden met 230 Volt er voorlangs. Maar dat mag vast niet.🤔

Ik zag net een kaart van Nederland waarop aangegeven waar de rotzooi was en het viel me op dat er in de drie noordelijke provincies geen bizarre dingen zijn gebeurd.

Er zal hier vast ook tuig zijn, maar zijn die wat minder geschift?

Op internet roepen idioten op om vanavond weer bezig te gaan met molotov cocktails tegen winkels en politie. Hopelijk kunnen ze dat tuig opsporen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

35 minuten geleden, gerrit B zei:

je bedoelt verontruste berichten van klanten die willen weten wat ze evt. extra kunnen doen om dat stelletje vandalen buiten hun winkel te houden.

Gewoon dat wat ze altijd al deden als de teugels wat strakker werden aangetrokken:

Noodzakelijke winkels die stofzuiger onderdelen en bloemen verkopen, zet weer weer het toonbankje voor de deur zodat je toch open kan blijven en neimand komt de zaak binnen!

Goedkope mensen via UZB's inzetten die de karretjes ontsmetten 😀

Kleding afdekken met folie en de worsten wat meer in de etalage zetten!

Webshops uit de grond stampen 😆

“Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal”

Lijkt me niet dat er vanavond met evt. rellen er stofzuiger onderdelen verkocht zullen gaan worden, eerder dat deze gebruikt zullen worden om nog meer vernielingen aan te gaan brengen.

1 klant was al bezig om alle paspoppen en kleding uit de winkel te halen en in het magazijn te proppen en alles wat gebruik kan worden om iets mee stuk te slaan uit de winkel te verwijderen en maar mee te nemen naar huis.

Nijmegen heeft nu al een speciale verordening ingesteld om relschoppers buiten de stad te kunnen houden.

Denk dat nu de harde kern van NEC supporters zich gemeld hebben in de strijd ze aan zien komen dat het een veldslag gaat worden.

Edited by gerrit B

• Moderators
2 uren geleden, gerrit B zei:

Meteen aan politie doorgeven..zij hebben zo veel mogelijk info nodig over zowel de aanzet tot rellen tot personen die zich met rellen bezighouden.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Als je de berichtgeving mag geloven hebben ze een speciaal team in het leven geroepen om de sociale media in de gaten te houden dus als het goed is weten ze allang wie, waar en wat ze  te wachten staat.

In Nijmegen is niets gebeurt

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• ceesv locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.