Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

In Nederland is men momenteel met domme politieke zieltjes-winnen-spelletjes bezig want er komen verkiezingen aan. Met het gekloot over een half uurtje later hopen ze een zeteltje te winnen en hun baantje zeker te stellen, terwijl het overduidelijk is dat hardere maatregelen zoals 2 uur eerder meer effect hebben.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik hoor Rob Jetten van D66 nog zo weer zeggen dat hij na een drukke dag werken nog even wilde sporten en dat hij het veel te vroeg vond om al om 20.30 uur thuis te moeten zijn en dat hij in zijn partij geen meerderheid zou kunnen vinden als het 20.30 uur zou worden

Mijn tenen kromden dan ook toen ik het hoorde zeggen en het verbaasde me dat niemand tegen hem riep  van "He oetlul het is ook de bedoeling dat je thuis blijft, dan ga je maar 's middags sporten en werk je 's avonds wat langer door als je toch thuis moet zijn"

Maar blijkbaar had niemand het lef om zoiets te zeggen.

Ook Wilders kwam telkens met dat er zoveel andere mogelijkheden waren en dat een avondklok onzin was, alleen heb ik hem niet horen zeggen wat volgens hem dan wel de gouden oplossing zou zijn.

Ik noem dat gewoon geblaat vanaf de zijkant zonder met inhoudelijke oplossingen te komen.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

nieuwe maatregelen voor reizen vanuit en naar Belgie:

 

Verplaatsingen voor recreatief-toeristische doeleinden van en naar België zijn verboden van woensdag 27 januari tot maandag 1 maart 2021. Het reisverbod zal gecontroleerd worden, zowel voor het weg-, lucht-, zee- als voor het treinverkeer.

Wie zich vanuit en naar België verplaatst, moet in het bezit zijn van een verklaring op eer. Een modelformulier zal ter beschikking worden gesteld door de minister van Binnenlandse Zaken. De verklaring op eer moet gelinkt worden aan het Passenger Location Form en ondersteund worden door de nodige documenten.

Gedurende de periode van het verbod zijn enkel essentiële reizen toegelaten. Een overzicht van de reizen die worden toegelaten leest u op: https://crisiscentrum.be/nl/news/crisisbeheer/overlegcomite-beslist-tijdelijk-reisverbod-en-uitbreiding-isolatie 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is mij onduidelijk of transit verkeer hieronder valt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, pollegazon zei:

Als je kunt aantonen (bv door een reservatie te tonen bij controle) dat België niet je reisbestemming is, maar bijvoorbeeld Frankrijk, dan is er geen probleem. 

Gelijk als bij de vorige sluiting van de grenzen?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, boudeman zei:

En als je wilt weten waarom Israel voldoende vaccinatie materiaal heeft en Europa niet, vind je hier in een Duitse tekst de uitleg:

 

https://www.tagesschau.de/ausland/impfstoff-israel-biontech-101.html

 

Ja, de hoogste bieder.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we genoeg vaccins zullen krijgen op den duur. Dus om tussentijds geen exponentiële besmettingen te riskeren moeten we een beetje minder willen OF we moeten het anders oplossen.

Maar het grootste aandeel opgelopen besmettingen is op werk (college en klanten) en thuis met bezoekers (opa of een paar vriendinnen).

 

Als je kijkt naar "dat wat we willen" gaat het op je werk om geld verdienen en thuis gaat het om gezelligheid om een "ongezellige situatie" te voorkomen alsook uit een ongezellige situatie weg te vluchten (fysiek of mentaal).

Dat kun je eigenlijk allemaal gewoon regelen als weldenkend mens die oplossingen bedenkt om anders met een avondklok om te gaan.

Maar veel mensen weten niet hoe!

 

voorbeeld, neem een langere middagpauze om je buitenhuis hobby's te verrichten of je inkopen te doen. Dan werk je die twee uur 's avonds langer en/of 's ochtends vroeger. Als scholen en werkgevers en verenigingen dit mee organiseren kun je zelfs maanden lang een avondklok aan.

 

 

 

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
10 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

Maar het grootste aandeel opgelopen besmettingen is op werk (college en klanten) en thuis met bezoekers (opa of een paar vriendinnen).

 

Als je kijkt naar "dat wat we willen" gaat het op je werk om geld verdienen en thuis gaat het om gezelligheid om een "ongezellige situatie" te voorkomen alsook uit een ongezellige situatie weg te vluchten (fysiek of mentaal).

Dat kun je eigenlijk allemaal gewoon regelen als weldenkend mens die oplossingen bedenkt om anders met een avondklok om te gaan.

Maar veel mensen weten niet hoe!

 

 

 

 

 

Maar ipv te kijken hoe we onze tijd goed inrichten zijn veel mensen bezig om de boel zo te plannen hoe ze toch alles kunnen doen zonder de regels te schenden. Niemand wilt inleveren.

Avondklok? Dan vieren we dat feestje of nodigen we onze vrienden uit in de middag. Of blijven ze slapen.

 

Ik heb in een zorg groep gewerkt met 10 bewoners.. daar zijn er 5 aan covid overleden.

En in de andere plekken waar ik werk is het niet veel beter.

Morgen ga ik in het ziekenhuis eten geven aan covid patienten. Dan zie je de ellende pas echt.

 

Avondklok is binnen blijven met maar max 1 bezoeker.. leuk of niet..

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Matchless zei:

Avondklok is binnen blijven met maar max 1 bezoeker.. leuk of niet..

Juist. En als we dat nou eens allemaal een week of 2 volhouden.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Matchless zei:

Avondklok is binnen blijven met maar max 1 bezoeker.. leuk of niet..

 

maar ik wil helemaal geen bezoeker(s) :P

 

Het ging erover, dat als je in de knel komt met tijd 's avonds voor de avondklok wegens legitieme zaken zoals sport of inkopen, dat je ook 's middags kan sporten of je lachgas kunt halen.

Die relschoppers en feestvierders die blijven toch bezig met of zonder regels.

 

 

 

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zoals Femke Louise, die een vriend ophaalt bij een illegaal gevestigde kappers salon.

Ze was zo slim daar een foto van op instapgram te posten, waarna de lokale politie het pand herkende en 5 klanten in de kapsalon aantrof.

 

Dit soort onverantwoordelijk gedrag zorgt ervoor dat het aantal nieuwe besmettingen maar niet wil dalen.

 

Afgelopen donderdag was ze betrokken bij de opnemen van een clip, 66 personen in een loods in Lijnen werden verbaliseert.

Wanneer we Femke Louise eens zouden kunnen overtuigen hoe een virus wordt doorgegeven, dan hoeven er niet steeds nieuwe maatregelen getroffen te worden.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...