Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Zou toch ook een blamage zijn voor de overheid/politie dat ze, terwijl er zoveel aandacht voor is en met een noodbevel van kracht,  dit onder hun eigen ogen alsnog zouden laten gebeuren.

Vanuit Utrecht kreeg ik de horen dat daar ook aardig wat politie in het winkelcentrum aanwezig is.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Blijkbaar hebben de relschoppers hun werkgebied verplaatst, tenminste ik krijg berichten binnen vanuit o.a Amersfoort, Gouda, Haarlem en Rotterdam.

Het lijkt er op dat men het vooral op auto 's heeft gemunt want diverse auto's zijn op de kop gezet of in brand gestoken.

 

Verder heeft een groot aantal gemeenten gebruik gemaakt van het noodbevel (artikel 175 gemeentewet) om zo vroegtijdig in te kunnen grijpen en rellen te voorkomen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gerard

De cultuursector beschouw ik als traditioneel links, maar hun klandizie bestaat voor een flink deel  uit de "idioten".

Kappers, jongeren en reizigers worden tegengewerkt door de "normalen".

 

Zo bezien gaat er heel wat veranderen in de politiek.

M'n broer had voor hun ouwe dag een splinternieuwe camper gekocht. Moesten ze 2 jaar op wachten, en die staat al bijna 1 jaar werkloos in de schuur.

Hun stemden vermoedelijk altijd "normaal", maar ik vrees dat ze voor hun welzijn wel eens "idioot" kunnen stemmen. Dat  hoeft niet Wilders/Baudet te zijn.

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, gerrit B zei:

Blijkbaar hebben de relschoppers hun werkgebied verplaatst,

Hier in België willen ze blijkbaar ook erop los kloppen !!

Ik hoop dat het niet waar is !! Al die vernielingen !!!! 😠

Ze hebben geen respekt voor andere , incluis hun materiaal !!

Waarom geweld ?? Voor de lol , uit verveling ??

Wat denken daarmee te bereiken ??

                                     !! ONBEGRIJPELIJK !!    

Ik hoop van harte dat de politie de boel kan voorkomen of opschonen !!

Stel dat zo'n relschopper de winkel van z'n/haar ouders vernielt , ....

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ging vandaag al het verhaal dat Belgische jongelui zich verzamelden aan de grens om vervolgens hier rotzooi te gaan trappen.

 

Ik vraag me eigenlijk af waar de schutters met beanbags en rubberkogels zijn?

Simpel een ieder die een steen op durft te pakken of iets probeert te slopen meteen even trakteren op een schot met een beanbag of rubber kogel.

Blijven ze liggen dan kun je ze meteen oppakken en opsluiten tot na de lockdown, volgens mij staan er nog wel een paar asielzoeker centrums leeg, hebben die ook meteen weer een functie.

Paar voetbal hooligans voor de bewaking er omheen (hebben die ook weer wat te doen) en het probleem is opgelost.

 

Maar nee die relschoppers hebben het ook moeilijk, die hebben thuis niets te doen, die moet je begrijpen, daar moet je mee praten, kijken naar hun achtergrond.............

Nou ammehoela, in mijn ogen is de beste oplossing oppakken en laten werken tot de aangerichte schade terug is betaald zodat ze inzien wat ze stuk hebben gemaakt en weer respect krijgen voor spullen waar anderen hard voor hebben gewerkt.

 

  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, gerrit B zei:

Nou ammehoela, in mijn ogen is de beste oplossing oppakken en laten werken tot de aangerichte schade terug is betaald zodat ze inzien wat ze stuk hebben gemaakt en weer respect krijgen voor spullen waar anderen hard voor hebben gewerkt.

Absoluut , met zware bewaking erbij , en laat ze ook corona doden weghalen !!

Wie niet komt opdagen of gaat lopen , levenslang in een bewaakte psychiatrie !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Zunigkyk zei:

M'n broer had voor hun ouwe dag een splinternieuwe camper gekocht. Moesten ze 2 jaar op wachten, en die staat al bijna 1 jaar werkloos in de schuur.

Hun stemden vermoedelijk altijd "normaal", maar ik vrees dat ze voor hun welzijn wel eens "idioot" kunnen stemmen. Dat  hoeft niet Wilders/Baudet te zijn.

 

Als ze op basis daarvan plots op idioten gaan stemmen dan getuigd dat wel van een flinke intelligentie lijkt me zo.

Ieder normaal mens kan op zijn klompen aanvoelen dat de huidige situatie niets te maken heeft met politieke voorkeuren.

De partijen die nu staan te blaten aan de zijkant zouden exact dezelfde maatregelen hebben moeten treffen dan die wat er nu getroffen zijn.

Maar ja blaten aan de zijkant en een ander de schuld geven is veel gemakkelijker dan zelf regeren en de lakens uit moeten delen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Zunigkyk zei:

Het valt me op dat het politieke spectrum niet meergaat tussen links of rechts, maar bestaat uit "normalen" tegen "idioten".

Stemt U straks idioot of normaal?

het is duidelijk dat ik het niet over politiek had maar over die criminele relschoppers

 

En als men de ouders oproept, weet je (naast datgeen wat je op camerabeelden zag) dat het allemaal jonge kereltjes zijn die eigenlijk nog thuis hadden moeten zijn.

Maar wat al die "Games" met je verstand doet is wel duidelijk.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar is dat dan volledig onterecht?

als ik dit lees

tweets forum en PVV

Die tweets zijn toch door leden van hun partijen geplaatst.

Zijn de kopmannen van de partijen het er niet mee eens dan moeten ze niet wachten op een storm van kritiek maar dit soort uitlatingen al afkeuren voordat de storm begint op te steken.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...