Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Ultraviolet C straling lijkt besmetting op korte afstand met 50% te verminderen. Verbaast me op zich niet, maar het is wel de gemeenste UV-variant.

Dus een black light in de kroeg gaat vermoedelijk niet helpen.

 

https://academictimes.com/ultraviolet-light-could-slow-the-spread-of-covid-19-at-close-distances/

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is al weer zo ongeveer weg.🙂

Maar deze gemene variant wordt gelukkig door onze atmosfeer tegengehouden. Anders waren wij al uitgestorven cq. niet eens ontstaan.

Het is het grote probleem voor kolonies op de Maan of Mars naast ademen, eten en drinken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt omdat ik me zeer zeker laat vaccineren?

Vandaag zelfs een vaccinatie tegen meningococcen aangevraagd vanwege de enorme hoeveelheid teken die we jaarlijks hier in de bush oplopen.

Vorig jaar mijn lief en ik beiden een antibioticumkuur tegen Lyme.  En een jaar eerder eentje vanwege een septic shock, iets waar 60% aan dood gaat.

Dus ja, ik ben dol op medicijnen.

In de middeleeuwen en eerder zag men levensbedreigende ziektes als een straf van een god. Sommigen nu nog.

Ik niet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Zunigkyk zei:

 Gefiliciteerd! Je kan nog 140000 keer naar de dokter.

Een fascinerende reactie op hoog niveau op een wetenschappelijk artikel....

Waar ben je in godsnaam mee bezig? Wat wil je bereiken met dit soort onzin?🤔

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor alle duidelijkheid want je lijkt sommige dingen niet helemaal te begrijpen waar het virussen betreft:

Het gaat hier in dit artikel over het aantal soorten, niet over het aantal virussen.

Als je dan weet dat in een druppel zeewater meer dan 10 miljoen virussen zitten mag je even huiveren.

Vooral je mond stijf dicht houden, de volgende keer dat je bij Zandvoort gaat zwemmen.........

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...