Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Duitsland heeft de lockdown verlengt van 7 maart naar 29 maart.

Wel zijn er versoepelingen ingesteld, zo mogen huishoudens tot 5 personen boven de 14 jaar weer bij elkaar op bezoek en ligt de besmettingsgraad onder de 35 dan mogen zelfs 3 gezinnen van max 10 personen boven de 14 jaar elkaar bezoeken.

Echter boven alles hangt wel een noodrem, lopen de besmettingen op (meer dan 35 per 100.000) dan kan ook alles zo weer terug gedraaid worden.

Maar 35 per 100.000???

Voor Nederland zou dit betekenen dat alleen in Rozendaal (ik snap niet hoe men daar 0 besmettingen kan hebben) wat extra vrijheden zou krijgen, de rest zit ver boven die 35.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


56 minuten geleden, Timm1983 zei:

zaterdag 1 mei

Ik zou af & toe graag weer een cafe-optreden zien , maar ....

Ik wacht liever af , ik ga niet zomaar mijn leven op het spel zetten !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich ook niet zo vreemd toch?

 

Binnen ben je samen met je eigen familie/gezinsleden en maak je contact met een beperkt aantal mensen.

Door binnen te blijven blijf je dus als het ware in je eigen bubbel en is de kans op besmetting relatief klein.

Dat wordt pas anders als iemand binnenkomt die wel contact heeft of heeft gehad met de nodige andere personen want dan zie je dat door binnen te blijven de kans vrij groot is dat anderen in je eigen bubbel ook besmet raken.

Echter ook dan blijft het aantal besmettingen relatief beperkt omdat je zoveel mogelijk binnen blijft en slechts met een beperkt aantal mensen in contact komt.

Wat men dus probeert is het aantal contacten met personen buiten je bubbel te beperken door binnen te blijven, hierdoor zijn er minder bewegingen en dus ook minder onbedoelde contact momenten, minder personen die van alles in hoeven te kopen voor bezoek, minder auto rijden/fietsen, minder tanken, minder ........... enz.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.hln.be/buitenland/nederlanders-mogen-rond-pasen-hopen-op-terrasjes~a11900ae

Quote

Minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge zegt dat de terrassen weer open kunnen , onder voorwaarde de coronacijfers niet stijgen !!

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vluchten van en naar Engeland zijn weer toegestaan.

 

Argument: de Engelse corona variant is al in Nederland verspreid.

 

Tja.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Grootste stijging nieuwe besmettingen in de leeftijdscategorie 25-

Grootste daling bij 70+, waarvan een steeds groter deel gevaccineerd is.

 

Overheid overweegt grenscontroles in te richten en negatieve corona test bewijzen als voorwaarde voor al het grensverkeer in te voeren.

Verder dient iedereen die het land inkomt 10 dagen verplicht in quarantaine te gaan.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wil je, iedereen heeft het erover dat ze MOE worden. Tjonge Jonge Jonge ( Jaap Kooiman  buschauffeur )

En ook op televisie is iedere keer in een interview de boodschap; we worden er langzamerhand moe van dus laat men de maatregels maar vergeten.

 

Als je dood bent kun je uitrusten en wordt je ook niet meer moe.

Maar als je pech hebt houdt je een chronische vermoeidheid over aan die corona besmetting. Waar meerdere mensen getuigenis van afleggen.

 

gewoon effe volhouden mensen, afstand houden mondkapje op en handen wassen.

 

  • Like 1

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Tonskidutch zei:

gewoon effe volhouden mensen, afstand houden mondkapje op en handen wassen.

En dat is iets wat sommige niet kunnen of zelfs niet willen , helaas !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, minplus zei:

opleidingsniveau

Da' klopt , in't parlement zit het er vol van !! 😂

Maar inderdaad , domme mensen , egoïsten geven geen zak om andere !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...