Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Veel succes verder met je vaccinatie. Boudeman! Als ze het bij mij zouden doen zullen ze me toch mogen garanderen dat ik er geen negatieve bijwerkingen van zal krijgen of pijn in de arm. Ik zal voor t zekerste mijn linkerarm laten prikken daar doe ik t minste mee. Ik ben rechtshandig. En hopelijk kan ik na de prik ook verder thuiswerken want het is weer leuk in deze vakantie voor mij. Pakken achterstand mogen verwerken. Ik werk eet en slaap nog enkel. Ik ga mij na heel die corona toch een vrouw zoeken om al dat leed samen te kunnen verwerken. Ik kan nu alleen maar mezelf troosten. Leuk leven zo voor bijna iedereen op heel de wereld.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


En de nieuwe golf is onderweg.

 

https://www.nu.nl/286704/video/twee-miljoen-hindoes-trekken-naar-ganges-voor-religieus-feest.html

 

Die andere grapjassen gaan straks rondjes lopen in Mekka.

aangepast door Psychosammie
  • Bedankt 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook in de nieuwsberichten onderaan het scherm op kanaal Z, wie zicht laat vaccineren geeft geen recht op vaccinatieverlof , wie wil werken wordt dus bestraft, het zal wat mij betreft rap gedaan zijn met werken dan! En eindelijk een lui lekker leven. Als de vaccinatie moet gebeuren tijdens het uitoefenen van het werk, dat zal ook weer een mooie regeling zijn van onze goede Belgische regering, ik zal wel gaan om mij te laten vaccineren, werkdag of geen werkdag! Het is tenslotte toch voor mijn gezondheid en ook dat van de anderen en om bestand te zijn tegen al die virussen. Al 2.000.000 Belgen hebben de eerste vaccinatie, ik behoor nog niet tot die 2 miljoen zeker? Hetzelfde als met de Lotto winnen t is ook altijd voor 2.000.000 andere Belgen.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Timm1983 zei:

Veel succes verder met je vaccinatie. Boudeman! Als ze het bij mij zouden doen zullen ze me toch mogen garanderen dat ik er geen negatieve bijwerkingen van zal krijgen of pijn in de arm. Ik zal voor t zekerste mijn linkerarm laten prikken daar doe ik t minste mee. Ik ben rechtshandig. En hopelijk kan ik na de prik ook verder thuiswerken want het is weer leuk in deze vakantie voor mij. Pakken achterstand mogen verwerken. Ik werk eet en slaap nog enkel. Ik ga mij na heel die corona toch een vrouw zoeken om al dat leed samen te kunnen verwerken. Ik kan nu alleen maar mezelf troosten. Leuk leven zo voor bijna iedereen op heel de wereld.

Timm1983

Die garantie zal niemand je ooit kunnen geven. Ga er vanuit dat je altijd een paar dagen een drukgevoelige plek zult hebben want er is een derde ot een halve milliliter vloeistof in een spier gespoten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Timm1983 zei:

wie zicht laat vaccineren geeft geen recht op vaccinatieverlof

 

Huh? Wie begint hier nou over? Je kan ook in het weekend je shotje halen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Psychosammie zei:

 

Huh? Wie begint hier nou over? Je kan ook in het weekend je shotje halen.

Kennen ze in den Belgiek geen dokters verlof?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien bedoelt hij een verlof van enkeke dagen om van de prik te herstellen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je door de prik koorts krijgt of je beroerd voelt, kan je je toch ziek melden... ik zie het probleem niet echt... met koorts mag je toch al niet werken of boodschappen gaan doen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws voor Belgie. De veiligheidsraad heeft beslist om de terrassen terug te openen op zaterdag 8 mei. Ik begin me toch al wat beter te voelen. Nu kan ik zeker mijn verjaardag gaan vieren in mijn stamcafe met de aanwezigen. Ik sta al te springen om iedereen die ik daar ken terug te zien na een lange deugddoende vakantie.

Dit wil dus zeggen dat cafe's vanaf 8 mei terug open zijn maar enkel bedienen op het terras en niet binnen in het cafe? 

Weet Nederland al iets meer ivm het heropenen van terrassen?

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Timm1983 zei:

De veiligheidsraad heeft beslist om de terrassen terug te openen op zaterdag 8 mei. Ik begin me toch al wat beter te voelen.

Ja dat is goed nieuws

 

1 uur terug, Timm1983 zei:

Nu kan ik zeker mijn verjaardag gaan vieren in mijn stamcafe met de aanwezigen.

Tenzij je, dank zij de openstelling, het corona virus oploopt.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verbaas mij over het verschil in officiele communicatie in NL en DE.

NL:

Wij kijken naar mogelijke versoepelingen, nu nog niet mogelijk maar misschien volgende week wel. Een week later hetzelfde bericht. en zo voort.

DE:

Wij moeten op de noodrem trappen. Wij zitten in de opgaande flank van de derde golf. Nu al ziin de IC's in de grote steden volledig bezet, terwijl het maximum van de golf nog niet bereikt is. Wat nu op de IC's ligt (meest vijftigers) is het resultaat van de paasperiode. De maatregelen moeten verder worden verscherpt om een toekomstige noodsituatie te voorkomen.

 

 

Het aantal besmettingen ligt in NL relatief ruim 2 maal zo hoog als in DE.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vaccinatie met Janssens-covid-vaccin is stopgezet omdat na 4,5 miljoen vaccinaties 3 a 4 mensen trombose kregen.

Apart als je weet dat per dag 200 mensen in Nederland trombose krijgen (zonder vaccinaties) waarvan 40 overlijden.

En hier per dag iets van 30 mensen overlijden aan covi-19.

Bizar om het dan stop te zetten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Medische problemen zouden door medici opgelost moeten worden, niet door politici.

 

'Kans op miljoen in loterij groter dan trombose na vaccin'

 

Trombose-expert: ‘Blijf doorprikken met Janssen’

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...