Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Biden wil de patenten op de vaccins vrijgeven zodat er 1000 keer zoveel vaccins geproduceerd kunnen worden tegen lage kosten voor de ontwikkelingslanden. De Europese commissie is tegen.

Wat een zootje tuig. Ik schaam me dood dat die mij vertegenwoordigen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 minuten geleden, minplus zei:

Bewijzen dat dat al dan niet door het vaccin komt is een apekool-kwestie en dus volkomen zinloos.

Inderdaad. Misschien had ze zonder het te weten al jarenlang te hoge bloeddruk.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hersenbloeding  is nogmaals totaal iets anders dan een trombose, Gerrit, en heeft geen moer te maken met een vaccinatie, of het nu 2 dagen of een jaar na een vaccinatie plaats vindt, los van Sinterklaas, de Kerstman of de Paashaas.

Je haalt diverse dingen volledig door elkaar.

Ga je even inlezen, en dan niet op de virus waanzin site maar bij serieus wetenschappelijke artikelen.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn mensen die een aspirine slikken en de volgende dag een hersen bloeding krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oorzaken herseninfarct | Hartstichting

    Dit is vaak het gevolg van lang bestaande hoge bloeddruk. ... In zeldzame gevallen ontstaat een herseninfarct door trombose in de aderen van de hersenen.
en deze zeldzame gevallen kunnen niet extra getriggerd worden door een inenting waarvan al bekend is dat er trombose door kan ontstaan?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees hier toch echt een genuanceerder verhaal:

 

https://www.hartstichting.nl/hart-en-vaatziekten/beroerte/hersenbloeding?tab=1

 

Dus een 1 op 1 conclusie is niet te trekken. Daarvoor is echt meer onderzoek nodig. 

(Maar je bezorgdheid snap ik wel.)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

dat is niet heel lastig hoor jij naar Limburg in mijn woning en ik naar jouw woning in Wijchen. :grin:

 

doe je eigen land een eer en bekijk het eens wat beter

 

die paspoorten is een europeese bureaucratische nonsens

Ik kom vaker in Maastricht als jij in Wijchen 😉

  • Haha 1

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, ceesv zei:

Er zijn mensen die een aspirine slikken en de volgende dag een hersen bloeding krijgen.

Maar dat verband is wel aangetoond (Aspirine verdunt het bloed.).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...