Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Fijn en terecht.🙂

 

Het is overigens niet alleen een mening maar ook een waarheid als een koe op grond van de diverse wetenschappelijke onderzoeken. Mensen die dat ontkennen hebben geen benul van wetenschappelijk onderzoek of vinden wetenschap maar niets en minder belangrijk dan facebook.

Of vrij zeker beide.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tonskidutch zei:

gezwollen polsen en enkels

.... want ik heb 2 uur gelopen heen en terug 👣

Ik vermoed hier een oorzakelijk verband. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wetenschappers waarschuwen dat een nieuwe covid-variant met 18 mutaties besmettelijker en dodelijker is dan de voorgangers.

 

https://www.cityam.com/covid-strain-that-contains-18-mutations-is-more-deadly-and-infectious-researchers-warn/

 

Wijst er weer op hoe belangrijk het is o de zaak wereldwijd aan te pakken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2021 om 18:51, minplus zei:

Met dit zeldzame geval in combinatie met  dat andere zeldzame geval praat je over een kans van iets van 1 op de 10 a 100 miljoen.

Daar zou ik me niet druk over maken, Gerrit.

Volgens mij werkt dat zo niet.

Stel dat het normaal is dat 1 op de 100.000 een combinatie  van trombose en een hersenbloeding kan krijgen.

Daarnaast is het inmiddels bekend dat ongeveer 1 op de 50.000 een ernstige vorm van trombose kan krijgen na vaccinatie.

Dan is het niet zo dat je dit met elkaar kunt vermenigvuldigen en dat vervolgens maar 1 op de 10 a 100 miljoen het risico lopen om een combinatie te krijgen van trombose door vaccinatie en daardoor een fatale hersenbloeding op te lopen.

De kans is dan niet dat 1 op de 100.000  maar een veel groter aantal zal dit risico lopen, juist door de extra trigger door de vaccinatie.

Zou je de gegevens aanhouden zoals die nu bekend zijn dan zal dan niet 1 op de 100.000 maar 1 op de 33.000 de kans lopen op de combinatie trombose en fatale hersenbloeding.

Natuurlijk nog steeds een relatief kleine kans, maar als je kijkt dat normaal zo'n 30.000 personen per jaar een veneuze trombose oplopen dan komt het al wel aardig dichtbij als je tot die risicogroep behoort.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, astro iris zei:

moest bijna braken van de onbeschofte commentaren

Helemaal mee eens !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 uren geleden, gerrit B zei:

Daarnaast is het inmiddels bekend dat ongeveer 1 op de 50.000 een ernstige vorm van trombose kan krijgen na vaccinatie.

1 op de 2 corona patiënten op de intensive care heeft ernstige trombose in de longen, dan is vaccineren een verwaarloosbaar risico.

 

Wel fijn om te horen dat het je beter gaat en dat je op weg bent naar herstel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niks aan de hand hier hoor, het was gewoon veel te warm gisteren in de volle zon lopen.

 

12 uren geleden, Eduard07 zei:

Ik vermoed hier een oorzakelijk verband. 

;)

Overigens ik vond het er wel heel strak en prettig aan toe gaan met al die mensen die de vaccinatiestraat gaande houden.

Petje af.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is wat informatie afkomstig van het Duitse Paul Ehrlich Institut...

Het onderwerp is de mogelijke bijwerkingen in verband met vaccinatie tegen covid-19

Ik begin de discussie hier niet meer, dat is zinloos, maar ik wil de informatie gewoon delen, voor wat het waard is...

Op zich wel interessant om te lezen, en er over na te denken...

 

sicherheitsbericht-27-12-bis-30-04-21.pdf

 

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Sverige zei:

Ik begin de discussie hier niet meer, dat is zinloos, maar ik wil de informatie gewoon delen, voor wat het waard is...

Op zich wel interessant om te lezen, en er over na te denken..

 

 

Dank voor deze interessante bijlage!

Wel een beetje tegenstrijdige opmerking die je eraan toevoegt in de eerste helft van je eerste zin. De cijfers spreken toch voor zich? Weinig nieuws eigenlijk, maar anti-vaccers zullen er wel weer genoeg van hun gading in vinden (terwijl ze meestal wel een voorraadje paracetamol in de kast hebben liggen). Door  hen zitten we dus wel extra lang in de maatregelen. Maar ja, "principes" he? 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Medewerker 45 jaar heeft na die besmetting en 14 dagen quarantaine (en nog geen vaccin gekregen) bij iets zwaardere inspanning heel veel problemen.

Zijn symptomen waren niet heel heftig echter de gevolgschade is er dus nu wel.

 

relevante berichten in de media en bedrijfsartsen die er niks mee aankunnen kun je terugvinden

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch blijven er mensen die de zaak moedwillig ontwrichten.

Quote

"in een detentieregime" gehouden, betoogde de actiegroep in de rechtszaal. Maar volgens de staat ziet Viruswaarheid de ernst van de coronasituatie niet in en leeft de groep "in een andere werkelijkheid"

bron NOS

viruswaarheid verliest de rechtszaak tegen de staat.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...