Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Headbangen, boxen en voetbal koppen is ook niet goed voor je hersenen. Alcohol breekt zelfs hersencellen af.

lang genoeg volhouden met drinken dan gaat het ook nergens meer over

Dus het ging hier over Covid-19 en mutanten.

 

In Amerika werd gemeld dat de vervuiling van het vaccin er mee te maken heeft of die zeldzame bloedstolsels en laag bloedplaatjes voorkomen.

een soort vergiftiging ?

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


40 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dus het ging hier over Covid-19 en mutanten.

Het ging (en gaat) ook over bepaalde anti-corona vaccins en de kans op ernstige bijverschijnselen.

En wanneer die bijverschijnselen kunnen worden gezien als rechtstreeks gevolg van recente vaccinatie. En wanneer ook NIET (of: niet zomaar).

 

Een belangrijke discussie om cowboy verhalen te voorkomen waardoor mensen massaal terugdeinzen voor vaccinatie. Met grote gevolgen.

 

Maar eigenlijk geeft jouw laatste zin ook alweer aan dat de discussie hier tot nu toe om draait:

In Amerika werd gemeld dat de vervuiling van het vaccin er mee te maken heeft of die zeldzame bloedstolsels en laag bloedplaatjes voorkomen.

een soort vergiftiging ?

 

En dan lijkt het me goed dat er hier op wordt gewezen welke andere - geaccepteerde - medicamenten of genotsmiddelen tot een zelfde medische aandoening kunnen leiden.

 

In dit verband is het altijd belangrijk dat men bij inenting vooraf melding maakt van andere medicamenten die men dagelijks gebruikt. 

Ook daarom is er altijd een arts op de inentingslocaties.

 

Daarnaast blijft natuurlijk altijd een risico aanwezig dat een gevaccineerde zonder het te weten al een onderliggend gezondheidsprobleem had, zoals hoge bloeddruk.

 

Oftewel: causale verbanden moeten stuk voor stuk worden onderzocht en aangetoond. 

Ondanks verleidingen om ze (te) snel te trekken. Alles is niet altijd wat het lijkt.

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde net op de radio dat je van Pfizer dikke lippen kunt krijgen.

Het is mij niet duidelijk welke lippen ze bedoelen...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, gerrit B zei:
  • Oorzaken herseninfarct | Hartstichting

    Dit is vaak het gevolg van lang bestaande hoge bloeddruk. ... In zeldzame gevallen ontstaat een herseninfarct door trombose in de aderen van de hersenen.
en deze zeldzame gevallen kunnen niet extra getriggerd worden door een inenting waarvan al bekend is dat er trombose door kan ontstaan?

Met dit zeldzame geval in combinatie met  dat andere zeldzame geval praat je over een kans van iets van 1 op de 10 a 100 miljoen.

Daar zou ik me niet druk over maken, Gerrit.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bepaalde afweer-eiwitten lijken een rol te spelen bij het feit of sommigen met covid overlijden waar anderen die even ziek zijn overleven. Voorlopig nog niet veel duidelijk over het exact hoe en wat.

 

https://news.harvard.edu/gazette/story/2021/05/researchers-identify-protein-signature-in-severe-covid-19-cases/

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over zwabberbeleid gesproken, de buren kunnen er ook wat van:

https://nos.nl/artikel/2379660-duitsland-gaat-nu-toch-alle-volwassenen-inenten-met-astrazeneca

 

en dan snap ik al helemaal niet meer de volgende beleidsbeslissing:

https://www.dvhn.nl/extra/Advies-uit-Duitsland-coronavaccin-Janssen-alleen-nog-voor-60-plussers-26821134.html

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Eduard07 zei:

Over zwabberbeleid gesproken, de buren kunnen er ook wat van:

https://nos.nl/artikel/2379660-duitsland-gaat-nu-toch-alle-volwassenen-inenten-met-astrazeneca

 

en dan snap ik al helemaal niet meer de volgende beleidsbeslissing:

https://www.dvhn.nl/extra/Advies-uit-Duitsland-coronavaccin-Janssen-alleen-nog-voor-60-plussers-26821134.html

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bericht ontvangen van:

Vlaamse overheid

Agentschap Zorg en Gezondheid

Koning Albert II Laan 35

1030 Brussel

Morgen de afspraak , ivm de datum die zij me gaven , vastleggen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben deze week geweest (AstraZeneca) de ID kaart volstaat, de uitnodigingsbrief hoeft niet meer.

Ik moet wel zeggen voor België, dat het heel vlot verliep en professioneel aangepakt was.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vorige week vrijdag in Culemborg en ook daar ging het heel

professioneel. Wel een beetje overkill, 2 controleposten voordat je

naar de injectrice gaat. En na de prik nog 15 minuten blijven met

toezicht opdat alles goed gaat na de prik.

De totale verblijfstijd was 20 minuten.

 

En de prik zelf? Volgens mij gingen ze precies een porie in. Ik heb

niets gevoeld.

 

Alleen snachts een iets stijve arm. En daarna NUL last van gehad.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...