Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


3 uren geleden, Eduard07 zei:

Welk vaccin? Pfizer?

👍

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Zunigkyk zei:

Dat ze achteraf niet komen janken mochten ze alsnog ziek worden !!

In quarantaine , mochten ze besmet zijn !! En willen ze niet .... ,

dan moet men hen dwingen en bij elkaar opsluiten in hun eigen kerk ,

totdat ze allemaal coronavrij zijn !!

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, de filosofie van OLH regelt alles dus je hoeft je brein niet te gebruiken en zelf dingen te regelen.

 

Trouwens, hopelijk worden de patenten vrijgegeven zodat er 10x zoveel geproduceerd kan worden, want als we alleen hier de mensen vaccineren gaan we in ellende verzeild raken want dan muteren de virussen massaal in bv. Afrika.

Maar voorlopig lijkt de farmaceuten-poen het weer te winnen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dat betreft is Biden goed bezig. (Oké, wellicht gedwongen daar andere wereldmachten)

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks de corona en het vandaag werd toegestaan eens na 7 maanden ook terug in België de horeca eens bezocht, 2 stations verder met de trein, alles was goed verlopen de bediening was er top, er was ook een onaangekondigde politiecontrole, maar die mensen door ook maar hun werk, alles verliep in goede banen in het café. De diensters heb ik teruggezien en het was een leuk weerzien. Als je er vaste klant bent herkennen ze je direct. Ik heb vrienden teruggezien die ik al 7 maanden niet meer gezien had.

Hopelijk mag de horeca nu openblijven en moeten ze niet terug in september of oktober sluiten voor een nieuwe lockdown.

Hopelijk de 3e keer de goede keer.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

en nu een koel pilsje want ik heb 2 uur gelopen heen en terug 👣

Ja, dan heb je em ook echt verdiend👍

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweede prik gehad.🙂

 

Over een week erg weinig kans meer op nog maar een lichte ziekte of anderen besmetten.
Niet dat ik m'n gedrag ga veranderen met mondkapje en minstens 1,5 meter. Want velen hebben de kans nog niet gehad.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...