Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


1 uur terug, Eduard07 zei:

Oftewel: Greenwich Mean Time...

Niet helemaal waaar....

Greenwich Mean Time (GMT) is often interchanged or confused with Coordinated Universal Time (UTC). But GMT is a time zone and UTC is a time standard.

UTC ook wel zulu time genoemd

aangepast door wanderer
  • Like 1

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cijfers in India zijn rampzalig.

Het bizarre is alleen dat het bij die cijfers gaat om de ziekenhuisopnames en de doden die het ziekenhuis verlaten hebben.

Alle mensen die buiten het ziekenhuis overlijden en de besmette en (dood)zieke mensen daarbuiten zitten niet in die cijfers.

Wat betekent dat het nog veel erger is. De schattingen gaan van een factor 2 tot 10.

De waarheid ligt soms in het midden maar bij verbloemen meestal niet, dus factor 6 of zo?...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ooit al eens in India geweest?

 

Dan begrijp je wat daar aan de hand is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, maar het gaat erom dat de cijfers heel veel erger zijn dan dat we hier zien en daarom denken nog veel mensen met weinig kennis van zaken dat er weinig meer aan de hand is dan een simpel griepje. Naast de mensen die bewust zieken, zoals Engel en Sherry Bidet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgan Freeman heeft daar eens een documentaire gedraaid aan die Ganges rivier over hun geloof en het hiernamaals.

En dan zijn daar gewone mensen die een diplom proberen te halen en hun doodzieke moeder naar het ziekenhuis brengen, niemand was daar om te helpen, die dochter huilde het uit.

Dat lijkt daar 2 werelden, ene met wierook en een dokter met diploma.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist in het nieuws dat men in Duitsland nu heeft ingesteld dat een ieder die dat wil zich gewoon kan laten enten met Astrazeneca,

Verder vandaag in Duitsland ruin 20.000 nieuwe besmettingen  en 291 corona doden

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, minplus zei:

Uitgebreide studie in Israël lijkt aan te tonen dat na vaccinatie met Pfizer er 95% minder infecties, ziekte en doden zijn.

 

https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(21)00947-8/fulltext

 

 

 

Dat is mooi, ben nu één keer geïnjecteerd, over 4 weken weer.

En dan, na 2 weken, ga ik (gepast) los eindelijk na een dik jaar.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel de normale maatregelen handhaven want 95% is geen 100%. Je hebt de kans op ellende met een factor 20 verkleind maar hij is niet weg.

 

Electronenmicroscoop afbeelding gelukt van de Britse variant. Levert weer extra info voor de vaccins en bestrijding.

 

https://news.ubc.ca/2021/05/03/ubc-researchers-unveil-first-molecular-images-of-b-1-1-7-covid-19-mutation/

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gerrit B zei:

Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik kreeg het net het bericht dat de oud buurvrouw 2 dagen nadat ze was ingeënt een hersenbloeding heeft gekregen en daar nu aan is overleden.

Dat staat dus volledig los van de vaccinatie, net zoals de hersenbloeding van een vriend los stond van een kleine aankoop waarbij ik hem geholpen had.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt telkens beweerd maar denk dat je ondertussen al wel op je klompen aan kunt voelen dat er wel degelijk ergens een verband tussen beide moet zijn.

Nu wordt alles nog toegedaan met "de kans dat je trombose of een bloeding krijgt is  kleiner dan een hoofdprijs in de loterij winnen" maar de kans is dus zeker wel aanwezig.

Dan wordt er altijd wel gesteld "er is geen medisch bewijs dat het aan de vaccinatie heeft gelegen"

Nee klopt,

"maar kun je dan wel medisch bewijzen dat het juist niet aan de vaccinatie heeft gelegen"?

 

De mogelijkheid om dat te bewijzen is nog vele malen kleiner dan het kunnen bewijzen dat het er wel aan zou liggen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK lees dit verschil tussen trombose en hersenbloeding via Google:

 

Een patiënt met een herseninfarct heeft een acute afsluiting van een hersenslagader. Deze afsluiting wordt veroorzaakt door een bloedstolsel, een trombus. Hierdoor komt er te weinig bloed in een deel van de hersenen, waardoor daar schade ontstaat. Heeft een patiënt een hersenbloeding, dan zit er een scheurtje in een hersenbloedvat.

 

Het een is dus het ander niet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al aangaf, Gerrit.

Als 5 miljoen mensen gevaccineerd worden en er valt er 1 dood neer, dan betekent dat niet automatisch dat dat door de vaccinatie komt.

 

Bewijzen dat dat al dan niet door het vaccin komt is een apekool-kwestie en dus volkomen zinloos.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...