Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

 

54 minuten geleden, ceesv zei:

Is dat on-line te bewonderen?

Ik weet niet waar ( bibliotheek of archief of stichting ) die fotoboeken terecht zijn gekomen maar voor de Chassé kazerne werd opgeheven in Breda stonden ze allemaal in de Aula toen ik 5 jaar later daar op reunie was. Of men dat gedigitaliseerd heeft kan ik dus niet bevestigen.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
7 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Dat heb je goed gezien!

Ik ben zo gezond als ik me voel. Ik raadpleeg die arts niet eens.

Als je dat zomaar doet zet je de deur wagenwijd open om spijkers op laag water te zoeken.

Dan kan jij de rest van je leven gezellig bezig zijn met 'ziek' zijn, maar ik zou dat geen leuke hobby vinden.

Daar kan je doen bij een niet besmettelijke ziekte.

 

Covid 19 is een besmettelijke ziekte, heeft een pandemie veroorzaakt, en daarom val je als besmet persoon onder regelingen welke van toepassing zijn op Covid 19.

 

Zunigkyk, Covid 19 is geen spelletje, het is een potentieel dodelijke, hoog besmettelijke ziekte.

Je hebt eerder aangegeven dat je graag stookt in deze discussie.

 

Ik zou je willen vragen te stoppen met stoken, daarvoor is dit onderwerp niet bedoeld, daarvoor ben je beter thuis bij facebook.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Dat heb je goed gezien!

Ik ben zo gezond als ik me voel. Ik raadpleeg die arts niet eens.

Als je dat zomaar doet zet je de deur wagenwijd open om spijkers op laag water te zoeken.

Dan kan jij de rest van je leven gezellig bezig zijn met 'ziek' zijn, maar ik zou dat geen leuke hobby vinden.

 

je hebt de hypochonder (leidt aan ziektefobie) en je hebt de optimist die echt te laat op controle gaat.

En natuurlijk een hele hoop daar tussen!

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We komen nooit uit deze ellende, wanneer je een houding hebt van ik ben wel positief getest, maar voel mij niet ziek en trek mij nergens wat van aan.

 

Doet mij denken aan die Belgische jongeren die positief getest waren waarna hun ouders een ticket kochten en die jongeren met 20 personen op een lijnvlucht naar huis gehaald werden i.p.v. in quarantaine te gaan.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Ik ben zo gezond als ik me voel. Ik raadpleeg die arts niet eens.

Ik heb meerdere mensen jong zien sterven aan de gevolgen van hoge bloeddruk, terwijl ze zich tot op het laatste moment "prima voelden".

 

Veel Amerikanen die niet in corona geloofden, kunnen daar waarschijnlijk nu niet meer over vertellen.

 

Als je iets niet voelt (of ziet), bestaat het niet? 

Een riskante redenatie.  

Ik ben maar wat blij dat we in Nederland bevolkingsonderzoeken hebben!

 

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

en iets eerder nog de CITO test inzake je IQ 🤣

Die is waarschijnlijk nog steeds aan interpretatie onderhevig in meerdere opzichten.

Die andere resultaten zijn doorgaans helaas nogal eenduidig (en soms fataal). 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde me als kind ook kerngezond maar vond bij het plassen m'n urine wat vreemd er uit zien en ruiken. Bleek een nierbekkenontsteking te zijn.

Voelde me perfect maar moest wel een week plat en een paar weken zoutloos eten. Iets kan dus heel gevaarlijk zijn ook al voel je je goed.

Zoals een positieve test.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

 

en iets eerder nog de CITO test inzake je IQ 🤣

Er lopen er genoeg rond waarvan het IQ niet groter is als hun schoenmaat😁

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij de Action 4 anderen met mondkapje, waaronder een Engelse vrouw met dochter. Daarna bij de Aldi ook weer 4 waaronder dezelfde vrouw met dochter.

Heb ze begroet met "Ha, iemand die z'n hersens gebruikt."

Leverde bij de Engelse toen ik bij de kassa merkte dat ze geen Nederlands kende en het in het Engels herhaalde een vrolijke lach op en idem bij de Aldi waar we nog een tijdje gepraat hebben met een dame met mondkapje die niet begreep dat bijna iedereen weer idioot ronddraaft incl te weinig afstand, net of er niets meer aan de hand is.

  • Bedankt 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, minplus zei:

"Ha, iemand die z'n hersens gebruikt."

 

In de supermarkt om 7:00 uur was het opvallend druk en 1op2 met mond en neuskapje.

Zelfs de bedienden, medewerkers van de supermarkt dragen ze weer.

 

Het probleem met afstand houden in een binnenruimte is dat mensen helemaal niet erop ingesteld zijn maar wel op iets meer dan armlengte!

Dat is een maat die een mens begrijpt... zeg maar een EL

Eigenlijk dus 3 EL afstand, maar als kuddedier is de mens als soort er ook niet erop ingesteld abstracte wetten na te leven.

 

Dan is zelfs een Burka nog begrijpelijker en dus een mond en neuskap moet geherintroduceerd worden als maatregel.

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is misschien het "voordeel" van de huidige ellende dat beter te zien is welke invloed bepaalde maatregelen hebben.

Maatregelen waarvan velen - soms met grote stelligheid - beweerden "dat ze niet werkten".

Zelfs in de TK waren er partijen die dit eveneens met grote stelligheid beweerden.

We (samen met de hele wereld) zien nu - helaas tegen een hoge prijs - wat er gebeurt met de virusverspreiding als men de maatregelen loslaat.

 

Sommigen van hen voeren nu nog wel een achterhoedegevecht met de voorbarige conclusie dat   "de ziekenhuizen "leeg" blijven".

Ik ga er voorlopig maar van uit dat zij ook in dit opzicht geen gelijk krijgen.

 

Ondertussen zie ik dat de vaccinatie locaties op volle toeren draaien en dat er inmiddels ook veel jongeren in de rij staan.

Ook hier heeft elk nadeel (hopelijk) een voordeel.

Dat kon wel eens hard nodig zijn voor het komend najaar: door-vaccineren, door-vaccineren... 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...