Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Het basaal reproductiegetal geeft aan hoeveel anderen iemand besmet in een bevolking zonder immuniteit, zonder voorzorgsmaatregelen en zonder vaccinaties. Daar hebben we nu dus totaal niet mee te maken.

 

Het effectief reproductiegetal of besmettingsgetal geeft aan hoeveel besmet gaan worden met extra maatregelen zoals nu.

Daar gaat het nu dus om.

 

De R-waarde is betrouwbaarder als je na 2 weken kijkt, dat kun je op je klompen aanvoelen, over een maand of een jaar weet je het vast helemaal exact, maar geeft ook over korter geleden een duidelijke indicatie van wat er momenteel aan de hand is.

 

Je hebt dus 2 soorten en niet 4 waarvan dus het basale volkomen irrelevant is , dus je houdt er 1 over.

En dat getal geeft aan dat 1 persoon momenteel meer dan 2 personen besmet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die zijn al dood of dement en zal het worst zijn of als ze nog leven en het bewust ervaren vinden ze het leuk, dus niets aan de hand.

Los van dat het volledig off-topic is.🙂

 

In Duitsland nu ook een verdubbeling hoorde ik op een Duits journaal. Gaan daar soms veel Nederlanders heen?

Men vond de toename in Nederland wel heel extreem.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De epsilon variant die voor het eerst in Californië is aangetroffen lijkt met 3 mutaties in de uitsteeksels beter bestand tegen de huidige vaccins en immuniteit via een overleefde infectie.

Slecht nieuws dus en het geeft nogmaals aan dat niet gevaccineerd zijn zorgt voor nog meer gemene varianten.

Hoe krijgen we benul in antivaxers?

 

https://science.sciencemag.org/content/early/2021/06/30/science.abi7994?utm_campaign=SciMag&utm_source=Social&utm_medium=Reddit

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, minplus zei:

De epsilon variant die voor het eerst in Californië is aangetroffen lijkt met 3 mutaties in de uitsteeksels beter bestand tegen de huidige vaccins en immuniteit via een overleefde infectie.

Slecht nieuws dus en het geeft nogmaals aan dat niet gevaccineerd zijn zorgt voor nog meer gemene varianten.

Hoe krijgen we benul in antivaxers?

 

https://science.sciencemag.org/content/early/2021/06/30/science.abi7994?utm_campaign=SciMag&utm_source=Social&utm_medium=Reddit

Begrijp ik het goed dat "huidige vaccinatie" en "immuniteit door overleefde infectie" even (in-)effectief zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, minplus zei:

Het effectief reproductiegetal of besmettingsgetal geeft aan hoeveel besmet gaan worden met extra maatregelen zoals nu.

Daar gaat het nu dus om.

 

Op Wikipedia zegt men dat voor Reff (dat zou jouw effectief reproductiegetal zijn) = R0 x S/N.

En S het aantal mensen dat vatbaar (susceptible) is voor de ziekte.

 

Veel jongelui die getest worden op corona blijken geïnfecteerd te zijn, terwijl ze er niets van merken, ze zijn (voelen) zich dus niet ziek.

Het lijkt me dan discutabel om ze als vatbaar voor de ziekte te categoriseren.

Ze zjjn alleeen "ziek" omdat de test dat zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat probeer je in godsnaam te bereiken met deze gewichtigdoenerij?

In je bericht waar ik een uur geleden op reageerde liet je al blijken dat je er weinig van begreep maar dingen van internet aan het citeren was en je blijft er maar mee doorgaan. Ik heb toen in m'n reactie al aangetoond dat je aan het raaskallen was en kan dat natuurlijk elke keer weer doen maar ik word er zo langzamerhand spuugmisselijk van.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

@minplus

Ik denk dat wat je ook schrijft, of wat je ook probeert uit te leggen als je Zunigkyk in levende lijve zou ontmoeten, Zunigkyk niet uit z'n eigen bubbel gaat komen. Bedankt voor je bijdrages want ik heb er wel wat van opgestoken... 🙂 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Zunigkyk zei:

Veel jongelui die getest worden op corona blijken geïnfecteerd te zijn, terwijl ze er niets van merken, ze zijn (voelen) zich dus niet ziek.

Het lijkt me dan discutabel om ze als vatbaar voor de ziekte te categoriseren.

Ze zjjn alleeen "ziek" omdat de test dat zegt.

Dus als een arts je vertelt dat je iets ernstigs hebt maar jij voelt (nog) niks, besluit jij dat je gewoon GEZOND bent?

Wat voor een "logica" is dat? 

De ziekte is immers aantoonbaar!

 

Je praat net als Van Haga en FvD. Die proberen ook allerlei tests die iets in een bepaald, meestal vroeg stadium vaststellen, als fake neer te zetten.

En die doen dat puur om verwarring te zaaien, want ze weten best dat ze onwaarheden insinueren.

Maar ja, verdienmodel. Ze hebben een riant Kamerlidsalaris en de giften om de leugens verder te verspreiden om verwarring te creëren, stromen binnen.

Trump doet het net zo. 

 

Gisteren FvD-er Van Meijeren in het coronadebat. Hij ondervroeg Rutte - op een nogal belerende toon- over een boek over een complottheorie over corona als dekmantel voor een wereldregering. Tenenkrommend. En dat in ons parlement! 

 

Hou s.v.p. op met het proberen een alternatieve waarheid te creëren.

  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, wanderer zei:

die foto met al die soldaten mag die zo gepubliceerd worden? privacy wet en zo? hebben al die personen toestemming gegeven voor publicatie?

 

even off topic, ja dat mag want het is een fotografisch document dat door het ministerie van defensie zelve is opgenomen met toestemming van alle trotse kanonniers in opleiding die allemaal toestemming gaven. Die geen toestemming gaf destijds staat er ook niet bij. Elke lichting gaf destijds toestemming en er is een fotoboek met alle lichtingen 1970~1980.

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
26 minuten geleden, Tonskidutch zei:

er is een fotoboek met alle lichtingen 1970~1980.

Is dat on-line te bewonderen?

Ik ben benieuwd of ik mijn lichting kan terug vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

Dus als een arts je vertelt dat je iets ernstigs hebt maar jij voelt (nog) niks, besluit jij dat je gewoon GEZOND bent?

Dat heb je goed gezien!

Ik ben zo gezond als ik me voel. Ik raadpleeg die arts niet eens.

Als je dat zomaar doet zet je de deur wagenwijd open om spijkers op laag water te zoeken.

Dan kan jij de rest van je leven gezellig bezig zijn met 'ziek' zijn, maar ik zou dat geen leuke hobby vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...