Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Nu goed beste heren, ik was er ook vorig jaar al van overtuigd dat we op een hobby forum geen medische adviezen moeten zoeken.

Of plaatsen. Excuus dat ik zelf in die valkuil stapte iets uit te leggen wat al bekend is.

 

 

 

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag bij de supermarkt dus helemaal niemand met een mondkapje.

Toen de beheerder langskwam vroeg ik hem ernaar en hij vertelde dat hij van bovenaf van een overlegclub de regels kreeg. Die club bekeek dan alles van het RIVM e.d. Een soort Hugo de Jonge dus.

Verder vertelde hij dat hij z'n personeel een grote doos chocola had beloofd als ze de vaccinaties gingen halen. Dat hadden ze allemaal gedaan, zei hij.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Znx.😁🙃

Zeker, Zunigkyk. Ik weet nu waarom het personeel daar zonder loopt en dat hij bewust bezig is om z'n personeel gezond te houden via vaccinaties.

Ik heb hem ook gezegd dat het een prima actie was.

 

En slaap jij maar lekker verder....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou valt wel mee hoor!

De vakantie gaat gewoon door.

https://www.ecdc.europa.eu/en/covid-19/situation-updates/weekly-maps-coordinated-restriction-free-movement

 

Screenshot_1.jpg.f41038b04f4729a9211d6ba5ca5b0ecd.jpg

 

https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/

maar ja, ook het reisadvies loopt dus achter op de aantallen besmettingen

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf as. dinsdag verscherpte maatregelen voor het reizen naar Duitsland.

Vanuit Nederland zonder bewijs van volledige inenting of herstel moet je verplicht 5 dagen in quarantaine en na 5 dagen eerst een test.

Op doorreis mag nog maar wel met een negatieve test.

Korter dan 24 uur naar Dld. is tot nu toe vrij

Bezoek van familie of verzorgen is toegestaan.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar hebben ze een nieuwe coronarichtlijn in New South Wales , Australië:

https://newsfinale.com/news/australian-health-officer-tells-citizens-to-not-talk-to-each-other-even-your-next-door-neighbor-in-the-shopping-center-to-prevent-covid-spread

Indien dit menens is:

Nou , dit gaat er toch wel een tikkeltje los erover !! 😱🥶

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf mij verbazen over hoe met name de Nederlanders, jong en ouder, omgaat met ingestelde maatregels. Mijn ervaring gedurende de afgelopen 3 dagen in de Efteling. Mogelijk dachten veel gasten ‘het is een sprookjespark dus Corona bestaat hier niet’. Hoe anders is het. 
Aan de organisatie van het park heeft het niet gelegen. De volgende maatregelingen zijn waarneembaar in het hele park.

  1. In de wachtrijen zijn rode en witte lijnen gemarkeerd waarbij de bedoeling is dat iedereen altijd één rode locatie vrij houdt.
  2. Dit wordt keer op keer herhaald door de speakers in het hele park.
  3. Looprichtingen zijn duidelijk aangegeven.
  4. Overal in het park zijn standaards met desinfectiemiddel aanwezig. Te bedienen met de voet.
  5. Er zijn veel extra rustruimtes en etensruimtes ingericht + extra toiletten.
  6. Waar het personeel het constateerde probeerde men de bezoekers te wijzen op hun verplichtingen.

En hoe reageren veel van de doorgaans Nederlandse gasten?

  1. Kleurenblind is normaal. Totdat ik mijn achterligger vriendelijk maar duidelijk verzoek om de rode ruimtes vrij te houden. Dit kan ik herhalen bij vrijwel iedere attractie. En ver voor en ver achter mij zie ik de mensen alweer hutje mutje bij elkaar drommen.
  2. Zelfs als de speakers in het park dit verbaal aangeven reageert men nauwelijks. Enkel als ik het helder verzoek. Met mijn postuur lukt dat overigens altijd. 🤭
  3. Ook hier wordt meestal geen rekening mee gehouden. Eenrichtingswegen veelal wel maar rechts en links aanhouden nauwelijks.
  4. Daar wordt geregeld gebruik van gemaakt.
  5. Ook hier de rode lijnen die vaak gewoon overschreden worden.

Het is duidelijk dat veel Nederlanders vergeten dat er Corona is met alle gevolgen van dien. Zo komen wij er nooit vanaf.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De altijd zo geroemde "vrijheid" in Nederland is - en dat was te verwachten - ontaard in "anarchie". Je aan de wet en regelgeving houden worden geïnterpreteerd als "slaafs" en regels en wetten worden gezien als "dictatoriaal"".

Dat we daardoor tijdens de pandemie Europees en zelfs wereldwijd in de top 5 staan qua besmettingen, wordt afgedaan als "brainwashende statistiek".

 

Hoe erg een deel van Nederland is doorgeslagen, werd vorige week nog maar weer eens bevestigd in het volgende bericht:

https://www.welingelichtekringen.nl/anp/jan-roos-corona-ontkenners-zijn-stapelmesjogge

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, John van Dreumel zei:

Het is duidelijk dat veel Nederlanders vergeten dat er Corona is met alle gevolgen van dien. Zo komen wij er nooit vanaf.

 

Dat gaan we dan ook niet. Al die maatregelen, los van het feit of ze wel of niet helpen, passen gewoon niet in ons systeem.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...