Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Met gisteren 11.000 nieuwe besmettingen is dat hoog nodig.

Vanochtend werd er in het nieuws verteld, dat 50% van de jongeren die opgenomen waren in het ziekenhuis wegens corona met gezondheid klachten het ziekenhuis verlaten.

Je moet daarbij denken aan bijvoorbeeld nier en hartklachten.

 

In het ziekenhuis liggen verhoudingsgewijs steeds meer jongere mensen wegens corona klachten, mensen die gevaccineerd zijn en alsnog ziek worden hebben milde klachten en hoeven niet opgenomen te worden.

 

Maar bij ongevaccineerde mensen schuilt er het gevaar van virus mutaties, die op de lange duur ook voor gevaccineerde mensen gevaarlijk kunnen zijn.

Net als de griepprik zal de corona prik jaarlijks gaan worden.

 

Het is geen onschuldig griepje!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gelukkig heeft de tijd wat jouw laatste punt betreft, ook zijn werk gedaan. ("Tijd zal het leren"..)

De jongeren in Groningen worden nu vrijwel. standaard gevaccineerd met Pfizer. Ik hoor niet anders.

 

De enige reden dat jongeren Janssen wilden, was een gevolg van de woorden van een minister die dacht dat hij slim was.

(Of ze hadden in een optimistische bui een EU vakantie op korte termijn gepland).

Jongeren onder de 18 hebben trouwens sowieso die keus niet. Alleen of ze gevaccineerd willen worden.

 

Ik ken overigens in mijn omgeving nog niemand die Moderna heeft gehad, maar dat kan toevallig zijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mondkapjes zijn bedoeld voor mond- en neusbedekking, de boerka voor totale (aan)gezichtsbedekking.

Lijkt me nog al een verschil in gebruiksdoel.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Eduard07 zei:

De mondkapjes zijn bedoeld voor mond- en neusbedekking, de boerka voor totale (aan)gezichtsbedekking.

Lijkt me nog al een verschil in gebruiksdoel.  

Het doel is toch optimale bescherming tegen een dodelijk virus? Hoe groter de bedekking, des te kleiner de kans dat je het virus uitwisselt. Of vind je dat niet meer belangrijk?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Het doel is toch optimale bescherming tegen een dodelijk virus? Hoe groter de bedekking, des te kleiner de kans dat je het virus uitwisselt. Of vind je dat niet meer belangrijk?

Sinds wanneer vindt de overdracht van een virus via je voorhoofd plaats?

 

Het virus kan wel op je hersenen slaan, maar dat is iets anders.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even ter ondersteuning:

image.jpeg.83093479270b182a716e36c954cc7f4d.jpeg

 

Overdracht van corona via de ogen? Daar heb ik nog niets over gelezen.

Heb je een link? 😕

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...