Ga naar inhoud


Canal Digitaal komt met nieuwe CAM module.


HG5812

Aanbevolen berichten

Wij kunnen natuurlijk niet in de toekomst kijken maar ik ga er vanuit van wel, die cam 803 is gewoon de opvolger met virtuele kaart. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


En volgens hun specs een echte CI+ dus niet meer zonder meer inzetbaar op Open boxen....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv
11 minuten geleden, Codx zei:

Wij kunnen natuurlijk niet in de toekomst kijken maar ik ga er vanuit van wel, die cam 803 is gewoon de opvolger met virtuele kaart. 

Gelukkig maar want 99 euro is niet echt goedkoop voor een cam module

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Mimisiku zei:

En volgens hun specs een echte CI+ dus niet meer zonder meer inzetbaar op Open boxen....

 

Maar dat is gewoon een logische vooruitgang van de techniek. Die CAM701 kan ook versleuteld praten met de host als ze dat afdwingen.   Het is hetzelfde met windows 11 straks, die wil ook een beveiligingschip hebben en je kunt straks alleen nog opstarten middels secure-boot. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, satellitetv zei:

Gaat mijn module nog lang ondersteund worden? (zie foto) Heb de Ci+ 701 versie met ingebouwde smartcard

Unknown.jpeg


Het zou van de zotten zijn als deze Cam niet meer zou werken. Er zijn immers met het verdwijnen van Joyne nogal wat van die dingen geleverd aan de terugkerende klanten. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb hem besteld om te testen… Als het helemaal niet werkt mag hij binnen 14 dagen retour…. Ik post mijn bevindingen hier…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Mimisiku zei:

Nou ik heb hem besteld om te testen… Als het helemaal niet werkt mag hij binnen 14 dagen retour…. Ik post mijn bevindingen hier…

Ben heel benieuwd naar je bevindingen:

-CI+ v1.3 en 1.4, dus echt NIET werkend in standaard CI slots ?

-het twee streams verhaal: kijken en opnemen tegelijk, van verschillende transponders ?

 

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimisiku

 

Ik meende stellig dat jij jouw abonnement bij CD opgezegd had.
Dan is het lastig testen of eender welke CI module werkt. Ik heb gelukkig geen abonnement meer bij CD maar dan valt er door mij weinig te testen ondanks dat een CI module wél herkend wordt. Maar ik kan mij vergissen.
Of bestel jij hem bij een willekeurige webshop zonder direct een abonnement aan te gaan? 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu het er op lijkt dat CD met CI+ gaat beginnen is dit een probleem voor Enigma boxen.

Nu heb ik een opstelling met 4lnb's (Astra 1, 2 en 3 + Hotbird) met een diseq switch en maak gebruik van een VU+ solo 2.

Is het mogelijk om een priority switch te gaan gebruiken en dan of een M7 bakje erbij te plaatsen of de tuner in de TV met CI+ module te gebruiken, alleen voor de ontvangst van CD?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, John van Dreumel zei:

Ik meende stellig dat jij jouw abonnement bij CD opgezegd had.

 

Dat moet je bij Mimisiku niet al te serieus opvatten. Vandaag opgezegd, morgen weer aangemeld.

Hij is net Kenny van South Park, op het ene moment gaat ie dood, even later leeft ie weer. He dies all the time.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Mimisiku zei:

Nou ik heb hem besteld om te testen… Als het helemaal niet werkt mag hij binnen 14 dagen retour…. Ik post mijn bevindingen hier…

Ik ben je voor, werkt NIET in Pli 8.0.. ook niet na instaleren laatste CIplushelper 5.2-r1

image.thumb.png.809adcda0e4156b2558efd6b4da6cbe1.png

 

voor alle duidelijkheid  module is al geactiveerd en werkt op een TV met CI+ 1.3 en.... werkt ook in mijn enigma2 ontvanger, maar niet onder Pli helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, fenzo zei:

voor alle duidelijkheid  module is al geactiveerd en werkt op een TV met CI+ 1.3 en.... werkt ook in mijn enigma2 ontvanger, maar niet onder Pli helaas.

 

Onder welke enigma image (en welke ontvanger) werkt het dan wel?

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer is een andere image, want daar schijnt het wel te kunnen werken, hoewel er van horen zeggen een workaround bestaat om het ook op pli werkend te krijgen maar dan moet je bestanden vervangen. Maar ik kan het zelf niet uittesten helaas want ik heb geen CI+ modules.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...