Ga naar inhoud


Rusland stopt per 31 mei 2022 met gaslevering aan Nederland


Noordzee

Aanbevolen berichten

Quote

De westerse reacties op zijn gedeeltelijke mobilisatie kunnen Poetin niet hebben verrast. Wat echter waarschijnlijk pijnlijk voor hem zal zijn, is de retorische afwijzing vanuit Beijing. Het feit dat de woordvoerder van het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken niet alleen oproept tot een staakt-het-vuren maar ook tot een snelle oplossing die rekening houdt met de "legitieme veiligheidsbelangen van alle partijen" toont aan dat China zijn geduld met Poetin verliest.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

bron FAZ

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hopelijk beginnen mensen snel door te krijgen wat voor smerig spel wordt gespeeld.

 

Dat energie plafond is een grap,  ze gaan 2400 kwh voor 70 cent per kwh leveren terwijl de elektriciteit prijs helemaal niet hoog hoeft te zijn. Die is alleen maar hoog om dat de EU dat zelf wil omdat ze perse een koppeling met de gas prijs in stand willen houden.  De stroom prijs was in Europa overigens altijd al hoger want wij betaalde +-22 cent.  Nu zijn in Amerika de prijzen ook iets gestegen natuurlijk volledig te danken aan biden/democraten. Want ja links verziekt, maar die prijzen zijn tussen de 11 en 13 cent per kwh. Nog vrij schappelijk als je het mij vraagt. 

 

Hier ga je straks die 70 cent voor elke kwh betalen onder die 2400 Kwh, wat niet eens de prijs was van voor de oorlog, ze verzinnen het ter plekke. Daarna hebben de energie maatschappijen de vrije hand gekregen om te kunnen rekenen wat ze zelf willen. Die hoeven zich niet meer in te houden nu, het graai seizoen is begonnen. Reken op 2 Euro per kwh straks.  En waarom want de kolencentrales staan notabene weer aan, kost geen drol.   

 

En dan de gasprijs, ook die hoeft absoluut niet hoog te zijn want voor de 1000ste keer, wij zijn niet afhankelijk van Russisch gas!  Er zit voor 50-100 jaar gas in de grond in Groningen.  Mag ik jullie er aan herinneren dat het 60-65 jaar geleden geen probleem was, toen wist men ook dat er aardbevingen gingen komen alleen gaf niemand er om, want tegen de tijd dat dit gebeurde waren ze al toch al weg.   Maar die aardbevingen zijn het probleem helemaal niet, er zijn oplossingen te verzinnen om die bevingen tegen te gaan en je kunt die mensen royaal vergoeden maar zelfs dat vertikt de regering en ze doen moeilijk over elke schade..  Ja dan worden die mensen boos natuurlijk, dat is vrij logisch. Nu hebben een paar gekken bedacht dat we ineens van het gas af moeten, er is geen enkele goede reden te bedenken waarom je dat zou willen maar dat is hun ideologie nu eenmaal en dan is het ineens zo erg met al die aardbevingen.  Dan gebruiken ze ineens "die zielige mensen in Groningen" als argument.  

 

Maar ondertussen wordt de gas put in Groningen wel leeg getrokken door Duitsland waar wij het gas voor een habbekrats aan leveren. En dat is blijkbaar niet erg dan.  Ook verzinnen ze nog smoesjes dat als ze de gas kraan verder open moeten draaien ze ineens het gas aan Europa moeten gaan leveren. Ja dan moet je niet alles aan elkaar knopen....

 

Maar het mooiste komt nog, een groot deel van de energie prijzen is belasting dus wie profiteert hier nu het meeste van?  exact energie maatschappijen (leuk heh privatisering) maar vooral de overheid, die verdient hier miljarden per maand aan!  En dan zijn ze zogenaamd begaand met het volk en geven ze een steun pakketje wat er alleen maar zorgt dat ze uiteindelijk nog meer gaan verdienen. De schijn wekken dat ze iets doen voor ons om er zelf beter van te worden.  En wat doen ze met het geld, ze strooien het uit aan linkse hobby's, zichzelf of  Palestijnse terreur organisaties.  Typisch links, zichzelf een goed gevoel aanpraten al moeten ze over de lijken en ellende heen stappen die ze zelf veroorzaken. 

 

En al die sukkels die nu een warmtepomp hebben aangeschaft zelfs met zonnepanelen of elektrisch gaan rijden omdat ze zgn de aarde willen redden, althans zo wordt het verkocht. Die voelen ze zich straks volledig genaaid want ook zij gaan zich scheel betalen.  Ja tuurlijk het komt echt allemaal door de oorlog hoor, ja echt. 🤣

 

Dan de boeren en de huizen, Boeren moeten weg om ideologische redenen van een elitair groepje die de macht hebben gegrepen. De natuur is er niks bij gebaat want die akkers worden vol gezet met huizen om nog meer asiel volk te huisvesten, het moet natuurlijk wel ghetto worden hier.  De vleesproductie valt weg want daar wil links toch al vanaf, in hun ogen 2 vliegen in 1 klap. Slagers vallen om door de kunstmatig hoge energie prijs en de boeren worden verder weg gepest. En wij mogen straks insecten en kweekvlees gaan vreten terwijl de elite aan de wagyu steak zit in 1 of andere over priced restaurant waar ze met hun privejet naar toe gevlogen zijn om een avondje uit te gaan. 

 

Hoe fucking dom moet je zijn om niet in te zien dat je continue belazerd wordt door  politiek, overheid en media. Geen woord wat die lui verkondigen is waar. En dan durven ze woorden als democratie in hun bek te nemen. En telkens dezelfde linkse extremisten op het forum die alles goed proberen te praten en overal begrip voor hebben net alsof het normaal is. Jullie zijn keihard medeplichtig!   

  • Bedankt 3

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 4 jaar geleden een eigen windmolenpark net voor de kust van Hoek van Holland gebouwd. Niks bijzonders, 10 molens van 2 MW per stuk. Opbrengst per jaar is 60 miljoen kWH. Rendement bij een verkoopprijs van 10 ct kWh was wel ok met een rendement van 10%. Van die 6 ton per jaar kon ik prima leven ;)

 

Omdat het contract met Eneco net afliep verkoop ik nu aan Essent voor 55 ct kWh. Ruim 3 miljoen winst is toch wel andere koek. Ik wil jullie sukkels van harte bedanken :D

 

Trouwens, als jullie aan mijn winst willen komen dan ga ik met een investeringsstop dreigen  .........losers

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, alias haha zei:

Ik schrik daar wel even van, frontnieuws.com

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Ik schrik daar wel even van, frontnieuws.com

Tis maar net, hoe links je bent..

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, alias haha zei:

Tis maar net, hoe links je bent..

wat een grapjas ben jij zeg

 

naturalnews.com is toch het vergeten dorp waar mike adams zijn kolder en kul schrijft die heeft toch niks met onze maatschappij en niks met een Europese crisis te maken, dat is een gestoorde psychopaat die zit te wachten op escalatie.

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Tonskidutch zei:

wat een grapjas ben jij zeg

Dan kunnen we elkaar een hand geven...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...