Ga naar inhoud


blikjes statiegeld, 15 cent.


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Op 3-10-2023 om 22:50, D-box zei:

Dat is de beste!

Maar ook de duurste €18,90 voor 50gram momenteel; zal ongetwijfeld duurder worden.

Den Haag heeft zelfs de prijs van de vloe verhoogd.

 

Die lullebijterss in Den Haag maken de gewone man het leven gewoon onmogelijk.

Straks gaan ze nog tellen hoevaak je aan je lul trekt, dat kost je dan €0,10 per ruk.

De gewone man betaalt en betaalt maar totdat hij niet meer kan.

Die Sywert heeft die lullebijters wel mooi tepakken gehad met zn mondkapjes deal, hij is er met €9 miljoen in de pocket vandoor gegaan.

 

Maar toch is het weer de normale man die het weer moet betalen dmv belastingen.

Die Lullebijters in Den Haag trekken echt hun eigen portemonnee niet open.

 

Nee, wij zijn zoals altijd weer de lul.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, D-box zei:

De gewone man betaalt en betaalt maar totdat hij niet meer kan.

Die Sywert heeft die lullebijters wel mooi tepakken gehad met zn mondkapjes deal, hij is er met €9 miljoen in de pocket vandoor gegaan.

 

Maar toch is het weer de normale man die het weer moet betalen dmv belastingen.

Die Lullebijters in Den Haag trekken echt hun eigen portemonnee niet open.

 

Nee, wij zijn zoals altijd weer de lul.

Stop met roken en je bent opeens veel minder de lul, plus je ruikt beter, je eten smaakt beter, kortom je weet niet wat je overkomt! Ben zelf 40  jaar geleden adrupt gestopt met roken maar dat terzijde.

aangepast door wanderer
  • Bedankt 3

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-10-2023 om 22:50, D-box zei:

Dat is de beste!

Maar ook de duurste €18,90 voor 50gram momenteel; zal ongetwijfeld duurder worden.

Den Haag heeft zelfs de prijs van de vloe verhoogd.

 

Die lullebijterss in Den Haag maken de gewone man het leven gewoon onmogelijk.

Straks gaan ze nog tellen hoevaak je aan je lul trekt, dat kost je dan €0,10 per ruk.

Dat wordt lastig voor jou als je een uur 2x per seconde moet rukken voor het effect heeft....😁

  • Bedankt 1
  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja jongens, jullie weten wat ik bedoel.

Den Haag wil iedereen iedere cent uit jullie en mijn portemonnee knijpen.

Het zijn gewoon lullebijters.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, wanderer zei:

Stop met roken en je bent opeens veel minder de lul, plus je ruikt beter, je eten smaakt beter, kortom je weet niet wat je overkomt! Ben zelf 40  jaar geleden adrupt gestopt met roken maar dat terzijde.

Zo werkt het idd.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-10-2023 om 23:13, Con zei:

Volgens mij is het statiegeld ingevoerd om de vervuiling in de bermen en zo een halt toe te roepen en heeft imo niets met recycling van doen.

zo is het maar net, die recycling is mooi meegenomen, maar een berm wordt gemaaid en blikjes worden vermalen tot scherpe stukjes waar menig dier aan komt te overlijden maar ook die als een projectiel uit de maaier komen.

Ik heb 1 klant die zo ongeveer 1 keer per jaar zijn kapotte ruiten laat vervangen, in sommigen zitten gaten dat je denkt dat er op geschoten is maar dus allemaal veroorzaakt door steentjes, gemalen blikjes enz. die tijdens het maaien wegschieten.

 

In Duitsland kennen ze al jaren statiegeld op blikjes en dan ook meteen 25 cent ipv. hier 15 cent. Maar ook daar kun je nog overal blikjes vinden, toen de kinderen nog klein waren een leuke bron van inkomsten tijdens hun vakantie, 6 blikjes zien te vinden, inleveren bij de automaat van Kaufland (die pakte vrijwel altijd alle blikjes en flesjes) en dan ijsjes halen of doorsparen voor een flinke sorbet.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat heeft dit met statiegeld te maken?

 

Terug naar het onderwerp!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, ceesv zei:

Wat heeft dit met statiegeld te maken?

 

Terug naar het onderwerp!

Ook in Zwitserland kent met geen statiegeld en ligt er heel weinig petflessen of blikjes lang de weg

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...