Ga naar inhoud


Ieder jaar een nieuwe provider, handig?


Con
Ga naar oplossing Opgelost door Big fellow,

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

21 uren geleden, minplus zei:

Toen er problemen waren gebeld en een vriendelijk gesprek en gratis verhoogd naar hogere snelheid dan waarvoor we betaalden.

Dan heb je mazzel want op een verrotte lijn met waterlassen zul je in de regel geen hogere snelheid halen.

Maar het gaat er natuurlijk om dat de klant tevreden is en als je die kunt lijmen met een gratis hogere snelheid dan is dat gewoon de easy way out.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2023 om 09:54, Tonskidutch zei:

 

 

Zodra die glasvezel klaar is kunnen we het jaar daarop kiezen tussen 6 providers met een range van 2048GB Down en 300MB Up.

Mocht er aan de uitbouw gewerkt worden in je regio of stadsdeel kan het zijn dat je een jaartje moet wachten. ;)

 

Is alweer achterhaald. 

Bij KPN kun je nu 4 GB Down en 4 GB Up krijgen, mits je uiteraard glasvezel hebt aan huis.

30 Euro per maand voor de eerste zes maanden, daarna een stuk duurder.  

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Noordzee zei:

Is alweer achterhaald. 

Bij KPN kun je nu 4 GB Down en 4 GB Up krijgen, mits je uiteraard glasvezel hebt aan huis.

30 Euro per maand voor de eerste zes maanden, daarna een stuk duurder.  

 

 

wat brengt dat eigenlijk? een minderheid zal deze snelheden nodig hebben, een overgrote meerderheid van gebruikers heeft voldoende aan een veel lagere snelheid....het is alleen maar geldklopperij...

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens @wanderer

Ik heb zelf sinds een paar maanden een verdubbeling gekregen naar 100 Mbit/s. 

En dat is voor mij ruim voldoende.

 

Maar goed : dat is wel een andere discussie. Alhoewel het voor sommige klanten misschien toch een reden is van overstappen. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Niet dat het nodig is, maar Google gaat op een aantal locaties 20 Gbit fiber leveren!

https://fiber.google.com/blog/2023/10/gfiber-labs-announces-first-project-20.html?m=1

Misschien ook bij mij in de buurt... Wie weet. Maar ik vraag mij af wat je wel niet moet doen om dit nuttig te gebruiken....

 

Om een antwoord te geven op de oorspronkelijke vraag; als je tevreden bent over de service en snelheid van een provider, dan zal ik je adviseren om ze aan het einde van je jaar contract ze eens te contacteren om te zien wat ze je kunnen aanbieden. Heel vaak kan je gewoon de laatste aanbieding krijgen. Want ook op de lagere aanbiedingsprijs maken ze nog winst. En dat is altijd beter dan een klant verliezen .

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...