Ga naar inhoud


9/11 verbleekt, vergeleken met de terreurdaden vanuit Gaza.


AEO

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Kennelijk al een tijdje niet meer in Molenbeek geweest?

PDFje

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


58 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

Als je vervolgens ook nog een privé militie inschakelt om de boel te bewaken, glijd je verder af in de illegaliteit.

Dan komt het punt dat die militie het niet meer aankan, en wordt de hulp van Het Nederlandse leger ingeroepen, welke vervolgens gaat patrouilleren in de wijk, en iedereen manu-militare wegjaagt.

Is dit dan een probleem van de mensen die er wonen of is de overheid/regering in dat gebied onmachtig (of heeft het geen prioriteit) om te voorkomen dat dit soort maatregelen nodig zijn?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, gerrit B zei:

Als je met z'n allen een stuk grond koopt in België, daar met  500 Nederlanders gaat wonen en er een hekwerk omheen zet om te voorkomen dat die lastige Belgen er rottigheid uit halen ben je dan een terrorist?

Doet me denken aan Eugène Terre Blanche van de AWB, alleen hoefde hij geen stuk land te kopen omdat hij het al had vanwege het apartheids regime.

Hij wilde een nieuwe Oranje Vrijstaat waar alleen "Die Blankes" mochten wonen.

Gelukkig is dit verijdeld door Nelson Mandela toen het ANC de verkiezingen won.

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou eens moeten weten hoeveel van dat soort gebieden er zijn in zuid afrika maar ook in andere landen.

Hermetisch afgesloten en alleen met de juiste toegangspassen te bereiken en vaak is dat ook wel nodig.

Ik kreeg van de week nl. de melding dat men het toch had geprobeerd door een boom over het hoge hek met prikkeldraad te gooien om er zo ongezien overheen te komen en daarna de woning leeg te kunnen halen.

Blijkbaar waren ze toch niet zo snugger om te zien dat er ook hekwerk detectie was toegepast en voordat ze bij de woning hun slag konden slaan de bewaking al voor de deur stond om hun in te rekenen. (beveiliging toch weer goed gewerkt 😈)

Na de beelden terug te hebben gekeken van het camerasysteem kan ik je wel vertellen dat men daar wel iets ander omgaat met dit soort criminelen dan hier.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het brein achter de infiltratie in Israël en de afslachting van meer dan 1400 mensen is Yahyah Sinwar. Dat was blijkbaar de dank voor het redden van zijn leven, een aantal jaren geleden. Hij had kanker, en Israël heeft hem toen behandeld met speciale medicijnen.

Het gaat het verstand van normale mensen verre te boven, dat deze oorlogsmisdadiger als "dank" zoiets doet. Ik kan we ook herinneren, dat een vrouw uit Gaza ernstig gewond was geraakt bij een ontploffing van een gasfles, enige jaren geleden. Zij werd in een Israëlisch ziekenhuis behandeld, en moest na verloop van tijd voor nacontrole teru naar het ziekenhuis. Ze had een bom bij zich,die gelukkig bijtijds werd ontdekt. Ze werd toen doodgeschoten, voor ze de aanslag had kunnen plegen.

Dit even ter verduidelijking van waar Israël mee te maken heeft.

  • Like 1

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat soort figuren stellen hun leven in dienst van geloof en overtuiging/missie.

De reden dat ze nog leefden en hun plannen konden blijven uitvoeren is niet omdat Israël ze "gered" heeft maar omdat God dat blijkbaar zo wilde.

Het sterkt ze zelfs in hun geloof en overtuiging/missie.

De enige redenen waardoor ze ophouden is dat ze slagen in hun missie.

In dit geval willen ze de staat Israël vernietigen. Anderen willen de "great satan" en de "old fox" vernietigen. 

In het midden oosten leven nog velen zoals wij in de middeleeuwen en die hun leven nog in dienst stellen van God en overtuiging.

Je hoeft dan immers zelf dan ook niet na te denken en nuttige invulling aan je leven te geven.

Ik vrees dat er niets tegen te doen is. Wanneer geloof en gevoel de overhand hebben staat de rede buiten spel.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je zegt klopt, en daarom valt met dat soort gasten niet te praten of te onderhandelen. Liegen is bij hen een verheven kunst. Ik heb zelf ook ervaring in gesprekken met Palestijnen in Hebron, heel wat jaren geleden. 

Er zit voor Israël niets anders op dan

om nu stevig door te pakken, en dat Hamastuig volledig te vernietigen.

Gaza is nu volledig afgesloten, geen brandstof, geen elektriciteit, geen water en gee voedsel komt er meer binnen. Lijkt een extreem middel, maar er is hier sprake van een extreme vijand.

Bovendien is dit in lijn met de voorschriften van de VN:

 

https://t.me/beholdisraelchannel/19698

aangepast door AEO

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, AEO zei:

Wat je zegt klopt, en daarom valt met dat soort gasten niet te praten of te onderhandelen. Liegen is bij hen een verheven kunst. Ik heb zelf ook ervaring in gesprekken met Palestijnen in Hebron, heel wat jaren geleden. 

Er zit voor Israël niets anders op dan

om nu stevig door te pakken, en dat Hamastuig volledig te vernietigen.

Als ik naar de beelden kijk die de IAF aanricht bekruipt mij toch het gevoel dat alles wat beweegt en overeind staat plat gebombardeerd moet worden. 
Het begint een beetje op,oneerbiedig gezegd, altijd prijs schieten te lijken en komt er een gevoel bij mij naar boven dat de goedwillende palestijnen vermoord worden in deze bommenregen. 
En dan kun je zoals Israel beweerd blijven zeggen dat alleen targets worden geraakt van Hamas leden maar dat gaat er bij mij niet helemaal meer in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ze op een afvuur locatie richten waar de raketten vandaan worden geschoten kan het gebeuren dat men daar het munitiedepot raakt met een hele grote boem ten gevolge.

 

En vanaf kilometers afstand een doel proberen te raken gaat ook wel eens mis.

 

Het is en blijft oorlog, en die komt steeds dichterbij.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, AEO zei:

Wat je zegt klopt, en daarom valt met dat soort gasten niet te praten of te onderhandelen. Liegen is bij hen een verheven kunst. Ik heb zelf ook ervaring in gesprekken met Palestijnen in Hebron, heel wat jaren geleden. 

Er zit voor Israël niets anders op dan

om nu stevig door te pakken, en dat Hamastuig volledig te vernietigen.

Gaza is nu volledig afgesloten, geen brandstof, geen elektriciteit, geen water en geen voedsel komt er meer binnen. Lijkt een extreem middel, maar er is hier sprake van een extreme vijand.

Bovendien is dit in lijn met de voorschriften van de VN:

 

https://t.me/beholdisraelchannel/19698

Zelfs wanneer heel Gaza wordt weggevaagd verdwijnt Hamas niet, dat lijkt me een illusie. Hamas is tuig maar Israël had de middelen om deze aanval op zijn minst grotendeels te voorkomen. Een wraakzuchtige afslachting brengt de overleden mensen niet terug en de gijzelaars waarschijnlijk ook niet.

 

Kinderen en ouderen die niets met de strijd te maken hebben dood laten gaan door uitdroging of vernietiging van medische zorg is echt niet toegestaan onder oorlogsrecht.

 

Ik ben geen pacifist maar wat hier gaat gebeuren gaat het er voor Israël niet beter op maken. Ik hoop dat ik er helemaal naast zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, OFDM zei:

Zelfs wanneer heel Gaza wordt weggevaagd verdwijnt Hamas niet, dat lijkt me een illusie.

 

En waarom zouden ze niet verdwijnen, als ze dood zijn kunnen er hoogstens nieuwe radicaliseren.  Maar als je de invloed weg haalt wordt dat vanzelf minder.  Er zijn ook Palestijnen die wonen onder de Israëliërs en hebben gekozen voor een normaal leven. Zo kan het ook. 

 

Echter de groep in de Gaza strook zijn allemaal terroristen, anders kies je daar niet voor.   Je kunt ze proberen te plaatsen in een streng heropvoedingskamp of je vernietigd ze.  Israël is nog veel te aardig. En humaan gaan lopen doen heeft geen enkele zin, anders blijven dit soort terroristen onschuldige slachtoffers maken en niet alleen in Israël maar ook daarbuiten. Dat hebben we gisteravond weer gezien.  En laat de linkse media je niks aanpraten want die steunen altijd de slechteriken.

 

Een eigen stuk land geven en ze hun gang laten gaan en in de gaten houden heeft duidelijk ook niet gewerkt. Het onkruid moet verdelgd worden, al zijn het er miljoenen.! 

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je verwacht niet dat de nabestaanden van deze slachtoffers dan opnieuw 70 jaar lang rotzooi blijven trappen?

 

Kijk hoe het is over de nabestaanden uit de 2e wereld oorlog, Molukkers bijv. die nu nog steeds vinden dat hun grootouders onrecht is aangedaan en vinden dat ze 2 generaties later daar nog steeds recht op hebben en menen nog ergens aanspraak op kunnen maken.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Codx zei:

 

En waarom zouden ze niet verdwijnen, als ze dood zijn kunnen er hoogstens nieuwe radicaliseren.  Maar als je de invloed weg haalt wordt dat vanzelf minder.  Er zijn ook Palestijnen die wonen onder de Israëliërs en hebben gekozen voor een normaal leven. Zo kan het ook. 

 

Echter de groep in de Gaza strook zijn allemaal terroristen, anders kies je daar niet voor.   Je kunt ze proberen te plaatsen in een streng heropvoedingskamp of je vernietigd ze.  Israël is nog veel te aardig. En humaan gaan lopen doen heeft geen enkele zin, anders blijven dit soort terroristen onschuldige slachtoffers maken en niet alleen in Israël maar ook daarbuiten. Dat hebben we gisteravond weer gezien.  En laat de linkse media je niks aanpraten want die steunen altijd de slechteriken.

 

Een eigen stuk land geven en ze hun gang laten gaan en in de gaten houden heeft duidelijk ook niet gewerkt. Het onkruid moet verdelgd worden, al zijn het er miljoenen.! 

 

 

Blijkbaar denken de meeste politici in Israël inderdaad ook zo.

Een hele bevolkingsgroep uitmoorden heeft een naam. De Joden zouden dat moeten weten....

 

Vraag eens aan de Palestijnen die proberen samen te leven op de Westelijke Jordaanoever hoe goed het gaat.

Blijkbaar is het leger van Israël (dat nota bene de taak had om de Palestijnen te BESCHERMEN tegen de joodse kolonisten) weggetrokken. 

Nu worden de Palestijnen die daar wonen weggedreven uit hun woningen en landen  (die weliswaar nog geen 3.500 jaar in hun bezit zijn en waarvoor zij geen boek hebben die beschrijft dat ze er recht op hebben) net zoals dat al meer dan 50 jaar aan het gebeuren is.

 

ps; ik volg de discussie hier al een tijdje, maar reageer niet meer omdat de standpunten enkel verstrekt worden, maar dit standpunt gaat echt wel VEEL te ver!

Niet elke Israëliet is een zionist,  en niet elke Palestijn is een terrorist.

Overal zijn soorten van mensen te vinden.

spreken over mensen als onkruid gebeurde in de jaren dertig ook...

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Codx zei:

 

En waarom zouden ze niet verdwijnen, als ze dood zijn kunnen er hoogstens nieuwe radicaliseren.  Maar als je de invloed weg haalt wordt dat vanzelf minder.  Er zijn ook Palestijnen die wonen onder de Israëliërs en hebben gekozen voor een normaal leven. Zo kan het ook. 

 

Echter de groep in de Gaza strook zijn allemaal terroristen, anders kies je daar niet voor.   Je kunt ze proberen te plaatsen in een streng heropvoedingskamp of je vernietigd ze.  Israël is nog veel te aardig. En humaan gaan lopen doen heeft geen enkele zin, anders blijven dit soort terroristen onschuldige slachtoffers maken en niet alleen in Israël maar ook daarbuiten. Dat hebben we gisteravond weer gezien.  En laat de linkse media je niks aanpraten want die steunen altijd de slechteriken.

 

Een eigen stuk land geven en ze hun gang laten gaan en in de gaten houden heeft duidelijk ook niet gewerkt. Het onkruid moet verdelgd worden, al zijn het er miljoenen.! 

 

 

Dat ze allemaal terroristen zijn in Gaza is waanzin.

Hamas is een terroristische club die de macht heeft verkregen via verkiezingen waarbij de Palestijnen die ze kozen weinig tot geen enkel benul hadden van waar ze mee te maken zouden krijgen. Gesteund door Israël dat ook geen benul had.

Inmiddels is 60% van de Palestijnen doodsbang voor Hamas en zeg maar 40 a 55 % van de rest is bang voor ze en/of twijfelt en heeft nog steeds geen benul.

 

We Hebben dit in tig landen gezien, Iran, Rusland en noem maar op.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...