Ga naar inhoud


VU+ Duo rode led


minplus

Aanbevolen berichten


Mijn vu+ duo loopt regelmatig nu vast. Als ik powerknop uit zet en na enige seconden weer aan begint hij weer op te starten. Echter nu weer vastgelopen en opnieuw powerknop uit aan gezet. Echter nu krijg ik alleen een rood led lampje te zien en begint Niet op te starten. Doet niets meer.

 

Wat kan er aan de hand zijn?

Wat te doen?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat kan er aan de hand zijn?

Wat te doen?

 

 

 

Je hoeft niet eens te zoeken want jouw vraag is immers het onderwerp van deze thread en ik vraag me dan ook af of jij deze thread wel hebt gelezen?

 

....en zo zijn hier nog meer van hierop betrekking hebbende threads.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

En om de eerste DUO nog eens vet in de grond te rammen, worden de oer oude draadjes vaak van commentaar voorzien door die de VU+ DUO misgunt kennen

Positief is echter dat een ieder die de DUO heeft, zo goed vindt als receiver dat men hem dan gaat solderen, ook na jaren toch nog een klein misnoegen is beter als een nieuwe receiver.

 

Humax 5400 is ook zo een legende :grin:

 

m.a.w. een VU+ duo is het altijd waard om even te solderen

bovendien, mogen jullie jezelf de vraag stellen waarom die hardware stuk gaat (een ander topic over standby of uitschakelen)

aangepast door Tonskidutch

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Beheerder

In de familie is inmiddels ook een net iets ouder dan 2 jaar oude VU+ Duo overleden.

 

Heeft iemand een foto waarop de te vervangen elco's goed te zien zijn en de bijbehorende details?

 

Dan kan ik zonder dat ik de voeding in handen heb kijken of ik de onderdelen heb liggen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de familie is inmiddels ook een net iets ouder dan 2 jaar oude VU+ Duo overleden.

 

Heeft iemand een foto waarop de te vervangen elco's goed te zien zijn en de bijbehorende details?

 

Dan kan ik zonder dat ik de voeding in handen heb kijken of ik de onderdelen heb liggen.

 

Mvg,

 

Michel

 

Zie deze link: https://www.sat4all.com/forums/topic/326283-duo-stuk-repareren-of-vervangen/?p=2111475

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...