Ga naar inhoud


Canal Digitaal 3 HBo zenders per 1 oktober


aukemuis

Aanbevolen berichten

En wat is dan een Toppakket nog waard, als je voor elke nieuwe zender weer extra moet gaan betalen ?

 

Correctie, de HBO kanalen komen wel in het toppakket, maar voor deze gelegenheid wordt het toppakket wel nog eens even verhoogd naar 55.95 euro. Hierbij zit dan wel het HD pakket standaard inbegrepen. Was 42.50 + 5 = 47.50 euro.

 

Dat is dus 8.45 euro meer !

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kreeg net deze e-mail binnen, eigenlijk was alles al bekend wat erin stond. Maar in deze mail wordt de berekening van M_Z ook verder uitgewerkt:

 

Uw Top-pakket wordt vernieuwd

 

Geachte XXXXX,

 

Per 1 oktober wordt uw Top-pakket flink uitgebreid, waarover we u graag informeren.

 

Nieuw in uw Top-pakket: HBO

HBO biedt eigenzinnige en grensverleggende series, films en documentaires. Televisie op 3 kanalen van het allerhoogste niveau zonder reclameonderbrekingen voor slechts € 13,95 per maand.

 

Onder het label HBO Original maakt HBO internationaal bekroonde series die we allemaal wel kennen, zoals Entourage, Sex and the City, Boardwalk Empire, Sopranos, Band of Brothers en Six Feet Under. En recente toppers als Magic City, The Newsroom, Game of Thrones en Treme. Zie meer op apps.canaldigitaal.nl/HBO

 

Daarnaast is Sport1 vernieuwd met een apart voetbalkanaal. Sport1 Live wordt Sport1 Select met live tennis, voetbal en grote sportevenementen. Sport 1 Golf blijft ongewijzigd en Sport 1 Tennis wordt Sport1 Voetbal, met alle wedstrijden en samenvattingen van o.a. Premier League, Primera División, Serie A, Champions League, Jupiler Pro League en de Franse voetbalcompetitie.

 

Het Top-pakket, het voordeligste alternatief

Het Top-pakket is het beste en voordeligste alternatief voor wie graag naar de beste televisieprogramma’s, films, HBO-series en sport kijkt. Het Top-pakket combineert vanaf 1 oktober de volgende zenderpakketten: EntertainmentHD-pakket (€ 29,95) + HBO (€ 13,95) + Sport1 (€ 13,95) + Film1 (€ 13,95). Normaal € 71,80 per maand, maar u als Top-pakket abonnee krijgt ieder maand € 15,85 korting en betaalt slechts € 55,95. Voor meer prijsinformatie kijk op www.canaldigitaal.nl/Topprijsoverzicht. Meer informatie over de vernieuwing van uw pakket vindt u op www.canaldigitaal.nl/TopHD.

 

Mocht u naar aanleiding van deze wijziging(en) uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit tot 5 oktober 2012 kosteloos doen door contact op te nemen met de CanalDigitaal Klantenservice via het telefoonnummer 0900-7770040 (€ 0,15 p/min). Onze medewerkers zijn op werkdagen en op zaterdag bereikbaar van 09:00 uur tot 21:00 uur.

 

Met vriendelijke groet,

Gareth Haver

CanalDigitaal

 

P.S.: Bestel vandaag nog HBO en krijg 2 maanden cadeau!

 

Vooral die laatste zin is leuk, waarom zou ik HBO gaan bestellen als ik het pakket al heb?

aangepast door J3F
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh... In EntertainmentHD zit al Sport1 op Sport1Voetbal na... en voor deze zender zetten ze in het voorbeeld 13.95 Extra neer???????? Tja zo kan ik ook korting geven!!!

 

En hier staat weer TopHD voor 50 Euro per maand (na een tijdje 10 Euro korting)

 

http://www.canaldigitaal.nl/televisie/tophd/

 

Echt duideloos allemaal...????

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

HBO is niet aan mij besteed. Op hun website gekeken en het is teveel met een Amerikaans aanbod. Het ontbreken van voldoende Nederlands, Duits, Frans, Zweeds, Deens programma's is voor mij zeker bepalend hierbij.

 

Deze reactie snap ik niet zo goed :grin: Het is net de bedoeling van deze HBO kanalen om series en films uit de USA aan te bieden en dan nog "zo snel mogelijk" na uitzending in de USA.

 

In Scandinavië begint men binnenkort ook met HBO en daar gaat men nog sneller met de nieuwste afleveringen van series komen, een paar uur na uitzending.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze reactie snap ik niet zo goed :grin: Het is net de bedoeling van deze HBO kanalen om series en films uit de USA aan te bieden en dan nog "zo snel mogelijk" na uitzending in de USA.

 

In Scandinavië begint men binnenkort ook met HBO en daar gaat men nog sneller met de nieuwste afleveringen van series komen, een paar uur na uitzending.

 

Ik hoef geen Amerikaanse series en films te zien in deze hoeveelheid.

 

Kijk eens wat de ARD en het ZDF in samenwerking maken met diverse zenders in Denemarken en Zweden, zoals Beck, Wallander, Der Kommissar und das Meer, Forbrydelsen enz..

Op de Duitse televisie vele films en series, vaak een interessante film op de woensdagavond of diverse series zoals Kustenwache. De Krimi op de zaterdagavond bij het ZDF.

Of bij de Britten op de BBC is bijna elke dinsdagavond altijd wel drama van de Britse bodem te zien om 22:00 uur. Een aantal maanden geleden de serie Prisioner's wives, en net afgelopen dinsdag de laatste aflevering uit de reeks Accused. Volgens de BBC komt er nog veel meer drama van Britse bodem in de komende periode. Daarnaast mag ik natuurlijk niet de Doctor (Doctor Who?) vergeten.

 

Dat is wat ik zelf wil zien en dat bedoelde ik er mee.

aangepast door Amager95
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of iemand het al gepost heeft, maar ik kreeg dit net:

 

Per 1 oktober wordt uw Top-pakket flink uitgebreid, waarover we u graag informeren.

 

Nieuw in uw Top-pakket: HBO

HBO biedt eigenzinnige en grensverleggende series, films en documentaires. Televisie op 3 kanalen van het allerhoogste niveau zonder reclameonderbrekingen voor slechts € 13,95 per maand.

Onder het label HBO Original maakt HBO internationaal bekroonde series die we allemaal wel kennen, zoals Entourage, Sex and the City, Boardwalk Empire, Sopranos, Band of Brothers en Six Feet Under. En recente toppers als Magic City, The Newsroom, Game of Thrones en Treme. Zie meer op apps.canaldigitaal.nl/HBO

Daarnaast is Sport1 vernieuwd met een apart voetbalkanaal. Sport1 Live wordt Sport1 Select met live tennis, voetbal en grote sportevenementen. Sport 1 Golf blijft ongewijzigd en Sport 1 Tennis wordt Sport1 Voetbal, met alle wedstrijden en samenvattingen van o.a. Premier League, Primera División, Serie A, Champions League, Jupiler Pro League en de Franse voetbalcompetitie.

 

Het Top-pakket, het voordeligste alternatief

Het Top-pakket is het beste en voordeligste alternatief voor wie graag naar de beste televisieprogramma’s, films, HBO-series en sport kijkt. Het Top-pakket combineert vanaf 1 oktober de volgende zenderpakketten: EntertainmentHD-pakket (€ 29,95) + HBO (€ 13,95) + Sport1 (€ 13,95) + Film1 (€ 13,95). Normaal € 71,80 per maand, maar u als Top-pakket abonnee krijgt ieder maand € 15,85 korting en betaalt slechts € 55,95. Voor uw Eredivisie Live abonnement betaalt u vanaf 1 oktober € 12,95. Voor meer prijsinformatie kijk op www.canaldigitaal.nl/Topprijsoverzicht. Meer informatie over de vernieuwing van uw pakket vindt u op www.canaldigitaal.nl/TopHD.

Mocht u naar aanleiding van deze wijziging(en) uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit tot 5 oktober 2012 kosteloos doen door contact op te nemen met de CanalDigitaal Klantenservice via het telefoonnummer 0900-7770040 (€ 0,15 p/min). Onze medewerkers zijn op werkdagen en op zaterdag bereikbaar van 09:00 uur tot 21:00 uur.

 

Met vriendelijke groet,

Gareth Haver

CanalDigitaal

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

en wat kunnen we zeuren hier.

het lijkt wel dat men nooit tevreden is in dit land

ook ik vind het jammer dat er zenders verdwijnen en dat de prijzen verhoogd worden.

maar overal verhoogd men de prijzen zelfs bij de door sommige hier de hemel ingeprezen ziggo

 

en wat HBO betreft ook ik had liever alle 3 de kanalen in HD gehad maar voor het zelfde was HBO niet toegevoegd

en kon men daar weer over zeuren

ik ben in ieder geval blij met HBO via cds

 

en voor diegene die zo ontevreden zijn over cds ga maar gauw naar de kabel

kun je daar in de kabelforums gaan zeuren over het verdwijnen van zenders en het steeds duurder worden van het kabel abbonement(wat ook daar gebeurd)

 

sorry voor bericht maar moest het even van mij afschrijven

  • Like 2

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maadag 3 sept 2012 Film1 en Eredivisie live opgezegd per brief, vrijdag 7 september 2012 al schriftelijke bevestiging van Canaldigitaal ontvangen, gelijk daarna HBO besteld:)

Ik heb eens mijn Familie-pakket naar Basis-pakket omgezet, bevestiging ontvangen en toen HD-pakket besteld.

En toen zat ik dus alsnog aan het Familiepakket vast omdat het nog 1,5 maand voor de einddatum was.

Dat is later na aandringen wel door klantenservice hersteld.

 

Let dus goed op, controleer je abonnement op "Mijn CanalDigitaal".

Link naar reactie
Delen op andere sites

en voor diegene die zo ontevreden zijn over cds ga maar gauw naar de kabel

kun je daar in de kabelforums gaan zeuren over het verdwijnen van zenders en het steeds duurder worden van het kabel abbonement(wat ook daar gebeurd)

 

Het grappige is alleen dat op de kabel de laatste tijd alleen maar zenders en diensten bijkomen en met de gisteren geïntroduceerde Horizon van UPC ben je zelfs voor meer goedkoper uit. Bij UPC kan je dan (nog) geen HBO krijgen, maar ik zit daar zelf helemaal niet op te wachten. Wat ik zoal van Ziggo klanten lees mis je weinig met HBO. Maar goed, dat is persoonlijk. Ik snap best waarom CDS voor drie halve premiumpakketten heeft gekozen. Als men Film1 of Sport1 volledig had gemaakt dan bracht dat niet meer geld in het laatje. Ze konden de Film1 of Sport1 abboprijs wel omhoog gooien, maar dan was men duurder dan de kabel. Met een halve HBO pakket kan men wel extra abonnementsprijzen rekenen. Maar goed, dat even ter zijde ;)

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

ben met je eens dat de kabel ook goede kant heeft.

de aanleiding van mijn bericht was wat cds ook doet het nooit goed is

haalt men zenders weg (syfi) of komen er nieuwe zenders bij (HBO) het is voor sommige nooit goed. :mad:

ik begon mij de laaste tijd zo te ergeren aan al dat gezeur hier over op de diverse forum`s dat ik het even van mij af moest schrijven

wees toch blij dat cds bestaat en je naar de zenders kunt kijken , want als er geen cds was kreeg je hier weer gezeur over.

 

zo en nu genoeg gezeurd we gaan weer vrolijk doen over de vele zenders die via de satelliet (via cds of niet) zijn te bekijken.daar kan geen kabel tegen op :D

aangepast door de vrije fries

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...