Ga naar inhoud


Canal Digitaal 3 HBo zenders per 1 oktober


aukemuis

Aanbevolen berichten


Zenders gevonden :), nog geen beeld :( (met TOP pakket)

 

Maak je misschien gebruik van Oscam op je receiver? Indien dit zo is, toevallig geen services aan je kaart gekoppeld waar de sids nog niet inzitten ;)

 

Dit zijn de sids:

17B2 : HBO HD

17B3 : HBO 2

17B4 : HBO 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu 1 oktober maar ik zie nog geen teken van leven op de HBO kanalen....

Wel een leuk plaatje dat ze op 1 oktober beginnen, Maar er staat geen tijdstip bij......

 

 

ik ben benieuwd hoe laat de schakelaar omgaat.....

 

 

tijdstip van plaatsen is 0.24 en niet 23.24

loopt de klok niet goed van sat4all??????

aangepast door jannie

Beter 10 kapotte Condensatoren in de hand , Dan 1 in je ontvanger....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, maar wel weer halfbakken zoals we gewend zijn van CanalDigitaal.

 

Ok, dat HBO OnDemand lastig is met de huidige receivers die CD aanbied is tot daar aan toe maar van de 3 HBO kanalen alleen het eerste kanaal in HD uit te zenden en HBOGO pas later aan te bieden is niet meer van deze tijd. En dat voor 13,95 euro.

 

Mijn inziens hadden ze beter de ontbrekende kanalen van de overige premiumpakketten (Film1/Sport1/Eredivisie Live) kunnen toevoegen dan weer een half compleet pakket aan te bieden.

 

 

Hier kost dit pakket duurder dan op de sat op de kabel kost het rond 16,95 in combinatie met film1 kost het 22,81 nogal prijzig voor 4 kanalen

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat het niet ff open is.

Ook al was 't maar een week.

Idd: Gisteren wel open met testbeeld maar nu potdicht... Erg jammer had graag ff een indruk willen krijgen van die kanalen.

Maar misschien bellen ze binnenkort wel weer met een nieuwe (naai)actie het klantenbestand bij langs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik het nou goed dat alleen HBO 1 in HD is en de rest in SD? Bij ZIGGO heb ik 6 HBO zenders... 3 in HD, dezelfde 3 in SD. Ook een beetje overkill, maar goed... wel meer keus voor je 15 euro zoveel.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...