Ga naar inhoud


Canal Digitaal 3 HBo zenders per 1 oktober


aukemuis

Aanbevolen berichten


SD is niet om aan te zien. En HD heeft echt een lage bitrate, maar 5mbit voor beeld en het geluid heeft wel de normale Dolby Digital bitrate. Belachelijk.

 

Ligt niet aan HBO, de programmering is prima, en ik vind het relaxt dat alles direct uit de USA komt, alleen canal digitaal naait ons weer.

aangepast door metalgear873
Link naar reactie
Delen op andere sites

SD is niet om aan te zien. En HD heeft echt een lage bitrate, maar 5mbit voor beeld en het geluid heeft wel de normale Dolby Digital bitrate. Belachelijk.

 

alleen canal digitaal naait ons weer.

 

Toch een bekend verhaal kijk vanavond maar naar het verschil in de uitzending van het voetbal op ZDF hd en de uitzending van de NOS. de Kwalieteit is bij dit soort uitzendingen en zeker wanneer ze hetzelfde uitzenden heel goed zichtbaar.

CD zit er maar voor 1 ding zo veel mogelijk geld binnen halen voor zo min mogelijk inkoop...... en er dan bij de consumentenbond als beste uitkomen.......... daar hebben ze dus ammateurs zitten die het niet kunnen beoordelen of ze nemen steekpenningen van CD aan.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd bij de HBO kanalen zeer slecht en ook bij de gewone filmkalen in sd en hd waardeloos.

Ziet er niet uit..

1prut rotzooi.

 

op de kabel hier perfect op het moment zenden ze uit in Nova Zembla in 3d :D

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Film Nova Zembia wordt 3D via HBO HD uitgezonden. Jammer dat mijn tv geen 3D.

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké interressant, 1e 3D aanbieder dus in Nederland (toch?) !

 

Hoe was die kwaliteit dan gisteravond van Nova Zembla in 3D ?

Worden/gaan er reglematig uitzendingen in 3D plaatsvinden ?

 

gr.

aangepast door satfanatic

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

De film werd uitgezonden in Side-by-Side beelden en je 3D tv maakt daar dan een geheel van.

HBO omschreef de uitzending als "Uniek" omdat het de eerste keer was dat een tv zender een Nederlandse 3D film uitzending had......

 

Er wordt flink geknepen in de bitrate, die was +/- 5000.

 

Dat zou je in de gids van HBO moeten bekijken.

Ik vermoed dat het sporadisch is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De film werd uitgezonden in Side-by-Side beelden en je 3D tv maakt daar dan een geheel van.

HBO omschreef de uitzending als "Uniek" omdat het de eerste keer was dat een tv zender een Nederlandse 3D film uitzending had......

 

Er wordt flink geknepen in de bitrate, die was +/- 5000.

 

Dat zou je in de gids van HBO moeten bekijken.

Ik vermoed dat het sporadisch is.

Hij was bij hbo 2 toch ook in niet 3d te zien? Heb het gemist dus weet niet zeker. Daarnaast werd de Bitrate alleen bij CD geknepen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...