Ga naar inhoud


Panasonic stopt productie plasma-tv's


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Bron: Nu.nl

 


Panasonic sluit in maart 2014 zijn laatste fabriek die plasma-tv's maakt.

Dat melden anonieme bronnen woensdag aan persbureau Reuters. Volgens het persbureau komt de sluiting eerder dan verwacht.

Een onderdirecteur van Panasonic zei in april al dat het bedrijf zou stoppen met de ontwikkeling van nieuwe modellen. Wanneer de productie
helemaal zou worden stopgezet was echter nog onbekend.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Hmn, die zouden zo maar veel geld waard kunnen worden.

Kwaliteit heeft zijn prijs.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Tja maar wie koopt er nu nog een (gebruikte)Plasma"

 

Nou iedereen die er verstand van heeft, zijn veruit de schermen met het mooiste beeld.

Zeker t.o.v. van die goedkope lcd edge-lit zooi, waar de kleuren gewoon al veranderen als je je hoofd beweegt

 

http://reviews.cnet.com/best-tvs/

http://www.hdtvtest.co.uk/

Delivering inky blacks & supremely realistic colours, the Panasonic TX-P50VT65B plasma is the finest 50-inch HDTV you can buy in 2013.

Samsung zijn beste scherm is ook gewoon een plasma

http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1375254254

 

OLED gaat het natuurlijk worden maar stabiliteit en prijs zijn nog niet je van het.

 

Al jaren een Panasonic plasma kijker

 

Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Helaas, ik denk niet dat dat het geval is maar dat het volume Plasma TV's het verder ontwikkelen van Plasma's niet meer rechtvaardigt.

Plasma's zijn voor de fijnproever, niet voor de massa.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was laatst in een snoepwinkel, en ook ik ben blij met mijn Panasonic plasma. Zelfs mijn vrouw vind dat. Stond niks moois tussen.

 

(gaat nu offline om te vertellen dat die 50 inch er rap moet komen )

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu een samsung led 3d , maar mijn vorige pioneer plasma heb ik nog steeds , kan er geen afstand van doen

het enige nadeel aan plasma is het verbruik , is wel gigantisch naar het schijnt

 

panasonic was nog de enige die plasma's produceerde , denk ik ?

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het verbruik valt mee, men kijkt altijd naar het maximum opgenomen vermogen bij een fel wit beeld, iets wat bijna nooit voorkomt.

Anders als bij LCD tv''s waar het vermogen constant is onafhankelijk van het weergegeven beeld varieert het opgenomen vermogen bij een Plasma bij een zwart of een hel wit beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Omdat Pioneer zijn Plasma ontwikkelingsafdeling en kennis verkocht heeft aan Panasonic! :)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...