Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

Voor sterke drank is dat zeker geen geld, maar een pallet? ;)

 

Welke super was dat? Ik zit even te zoeken bij het Kaufgebeuren tussen Kleve en Emmerich, voor mij iets meer dan 50 km.

Dat was bij de aldi,schuin achter de mediamarkt bij de grensovergang naar Nordhorn.

Heb maar direct een doosje meegenomen,maar de verleiding was wel groot om wat extra te pakken.

Ja,er stond dus echt een bijna volle europallet met bruine rum daar.... 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


in ieder geval of het nu over brandstof voor de auto gaat of de shag en alcool, dan zie je ook en begrijpt dat heel europa naar ons komt voor de drugs aan de grenssteden.

tja dat verdelen en heersen is toch lastiger beste Philippus / Divide et impera

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, maar ik zoek nog wel een goedkoop adresje voor Ouzo 12. 700 ml kost hier tussen de 12 en 15 euro, in Griekenland 2 tot 3 euro.

Jetzt im Angebot. € 8,44/0.7l bij Edeka

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoorde gisteren dat de brandstofprijzen weer gaan stijgen.

Nog niet op de pomp gekeken tot nog toe,misschien einde van het feestje? :)

 

Zowel aan de pomp als op de oliemarkt is de prijs nog steeds stabiel, maar er komt geheit een eind aan de overproduktie en dan gaat de prijs vanzelf weer omhoog. In Amerika zijn inmiddels 2 schalie oliebedrijven failliet gegaan en zijn er 263 velden gesloten, omdat ze met de prijs niet meer uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, net op de buis.

De mindere inkomsten aan de grens kan ook komen door de zuiniger auto's en de wegtrekkende bewoners in het grensgebied.

Ik wist dat veel politici stompzinnig zijn maar om dit te bedenken moet je toch echt een gigantische randdebiel zijn.

Of (tevens) 100% corrupt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, met een flinke jerrycan is die tankinhoud zo verdubbelt of verdrievoudigd.

Ik zie het probleem niet zo.

Die politici zouden eens gewoon een dagje een tankstation vlak over de grens in het buitenland moeten gaan bemannen, dan zien ze met eigen ogen wat ze aangericht hebben met hun accijnsverhoging.

 

Nu komt er weer zo'n malloot die bedacht heeft dat de opgegeven gebruiks- en vervuilingscijfers voor diesel auto's niet kloppen en dat de dieselauto's daarom wel zwaarder belast kunnen worden.

Dan vraag je je toch wel af in welke grot die de laatste jaren heeft gewoond.

Zou zo'n iemand zich nog nooit hebben afgevraagd of er überhaupt ook maar één autoleverancier is die de werkelijke cijfers in haar folder zet? En zou die nog nooit een groot vraagteken hebben gezet bij een vertegenwoordigersauto die maar 60Km op 1 accu lading kan rijden en vervolgens als benzineslurper verder rijdt?

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo? Een zuinige auto heeft over het algemeen een veel minder grote tankinhoud, dus is de winst door over de grens te gaan tanken een stuk minder.

 

Dat was de vraag niet bij het geding.

De vraag was of de pomphouders aan de grens te lijden hadden onder de t.o.v. het buitenland verhoogde benzineprijs.

 

Maar dat kan volgens deze geniale rechter dus net zo goed komen door al die zuinige auto's die de grensbewoners het afgelopen jaar hebben gekocht of doordat opeens het afgelopen jaar tienduizenden uit de grensstreek zijn vertrokken.

 

Ja ja....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoezo? Een zuinige auto heeft over het algemeen een veel minder grote tankinhoud, dus is de winst door over de grens te gaan tanken een stuk minder.

De auto's worden zuiniger, maar de tankinhoud blijft over het algemeen hetzelfde.

Met mijn laatste tankvulling had ik een actieradius van 1.560 km.

 

70 liter tankinhoud, ongeveer 4,4 liter/100km.

 

En ik tank dus in Duitsland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...