Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


hahahaha , zo'n trein zou hier nooit rijden.

Zodra er hier één vlokje sneeuw op de rails ligt wordt er code oranje afgeroepen en bijbehorend noodplan in werking gesteld zodat niemand meer weet hoe laat of dat men überhaupt nog op de plaats van bestemming komt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
7 minuten geleden zei Sprietje:

De autobrandstof prijzen zijn vandaag weer 5 cent goedkoper geworden.

Ik rij hier aan de Costa Calida met een blij gezicht naar de pomp.

Kijk dit heb ik uitgespaard.

weer 5 cent goedkoper.png

kijk, dit hebben we uitgespaard.jpg

Met een 60 liter tank is dat toch weer € 3.00.

Kun je toch een Big Mac kopen 🍔

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stroom tanken wordt ook duurder, Tesla verhoogt de prijs per kWh. met 40% naar 28 Cent!

Met een kWh. kan je ongeveer 3 - 4 km afleggen in een Tesla, omgerekend, voor 20 kilometer gebruik je ongeveer 5 kW ofwel € 1,40.

 

Mijn diesel overbrugt met 1 Liter brandstof ongeveer dezelfde afstand, maar de diesel doet "slechts" € 1,25 per liter!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

U vergeet het vermogen aan wegenbelasting dat de overheid opeist, zal rond de 2K per jaar zijn. En het onderhoud bij de dealer waar men zonder enige schaamte 25 euro voor een liter smeerolie vraagt.

 

De belasting op stroom is inmiddels ook het absurde niveau van diesel aan het naderen. Over de belasting op benzine kunnen we beter niet praten.....

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

en die belasting zal nog veel verder gaan stijgen voorspel ik nu al.

Zodra er geen inkomsten meer binnen komen uit de verkoop van gas, en geen accijnzen op brandstoffen meer geheven kunnen worden zullen er alternatieve inkomsten gevonden moeten worden.

Het 1e wat zal sneuvelen is de regeling die er nu is voor het opwekken van energie via je zonnepanelen, daarmee zullen je zonnepanelen plots vrijwel niets meer waard zijn en zal me het niet verwonderen dat je zelfs moet gaan betalen op energie terug te mogen leveren of om überhaupt zonnepanelen te mogen gebruiken want door alle stroomgebruik moet fors geïnvesteerd worden in de infrastructuur en dat moet ergens door betaald worden.

Daarna zal, met dank aan al die zgn. groene politieke partijen en de naïevelingen die deze nu steunen,  de strop verder aangetrokken worden op het gebied van stroomgebruik en ga je een godsvermogen per KWu gaan betalen.

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, de beheerder van het stroomnet is een vriendje van de president.. Corruptie tot en met, maar dat is bij veel regeringen zo..ook in NL.

Slikken of stikken..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...