Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei luisteraar:

Inderdaad in duitsland moeten de tankstations de (actuele) prijzen doorgeven aan een centrale

server en dit in realtime

de centrale administratie bepalen op afstand de prijs van de brandstof en de pompstation uitbater doet helemaal niets anders dan afrekenen (dus niks doorgeven)

 

de automatisering geeft die prijzen aan de websites en apps door, dus is altijd actueel

aangepast door Tonskidutch

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

En ik weet uit ervaring dat clever tanken actueel is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
  • 2 maanden later...

De Telegraaf kopt vandaag:
"Nederland heeft duurste benzine van Europa"

Ik heb zojuist Euro 95 getankt in Cartagena voor €1,219. Dat is nog een fractie goedkoper dan Luxemburg waar hij vandaag €1,226 kost
Ik zie dat in Nederland €1,69 al goedkoop is, dat is toch 47 cent duurder dan in Spanje. :rolleyes:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Sprietje zei:

De Telegraaf kopt vandaag:
"Nederland heeft duurste benzine van Europa"

Ik heb zojuist Euro 95 getankt in Cartagena voor €1,219. Dat is nog een fractie goedkoper dan Luxemburg waar hij vandaag €1,226 kost
Ik zie dat in Nederland €1,69 al goedkoop is, dat is toch 47 cent duurder dan in Spanje. :rolleyes:

 

Van mij mag het €2,50 worden in Nederland. Tank er al zeker een jaar of 3 niet meer.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks getankt in vinaroz (spanje)

Diesel b7  1.139€😎

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Mojo zei:

Van mij mag het €2,50 worden in Nederland. Tank er al zeker een jaar of 3 niet meer.

Ben je aan de electriek of ga je OV. Iets wat ik me beide niet kan veroorloven qua geld en/of tijd.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang de actieradius van een electrieke auto nog geen 1000 km is, blijf ik diesel rijden.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...