Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

In Duitsland is de diesel in 1 week tijd 11 cent duurder geworden.

27 dec nog getankt voor 119,9 op 3 jan 130,9

5 cent door belasting en 6 cent door ????

Nog net voor de prijsverhoging 300Liter opgehaald, dus hoop dat de prijs over 5100Km weer wat gezakt is.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Vanavond net over de grens voor € 1,279 Diesel getankt, de prijzen zijn alweer aan het zakken.

 

Door de onrust in het Midden oosten is de prijs van olie ook onrustig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang ze in het oosten weer liggen te knallen, zakt de prijs niet

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, sheeplover zei:

Bovenstaande opmerking getuigt van een overschot aan egoïsme en een gebrek aan hersencellen.

Nou, 1 van de mekkerende schapen heb ik al wakker. Nu de rest nog😉

  • Bedankt 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

In Spanje gelden die regels blijkbaar niet. Ik dacht dat de diesel standaard B7 moet zijn (7% bijmenging) en benzine E10 (10% Ethanol) maar in Spanje koop je beide afhankelijk van het merk.
En ik wil zo min mogelijk bijmenging want daarvan gaat je auto meer brandstof verbruiken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Sprietje zei:

En ik wil zo min mogelijk bijmenging want daarvan gaat je auto meer brandstof verbruiken.

Dat zie je verkeerd. Je zal wat vermogen (PK) verliezen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dieselprijs in Duitsland wordt plaatselijk mee gespeeld, kijk zelf maar.

https://www.clever-tanken.de/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Sprietje zei:

Ja hallo zeg, dan zal je je gaspedaal toch wat verder in moeten drukken waardoor je meer brandstof verbruikt om dezelfde snelheid te blijven rijden.

Inderdaad volgens de ANWB zo'n 2% hoger verbruik terwijl de ADAC spreekt van 1.5%.

Dus ipv 10 liter op 120km verbruik je 10.2 of 10.15 liter voor dezelfde afstand.

Dan zou je je voordeel uit het prijsverschil moeten halen.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...