Ga naar inhoud


BVN verhuist naar nieuwe frequentie


Emekli

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag, is BVN op een tweede frequentie op Astra 1 19.2º Oost te ontvangen:

 

11.860 V 22000 5/6 V-Pid: 525, A-Pid: 122, SID: 4016, het wachten is nog op de EPG

 

Deze Freq. is hier in Turkije veel sterker als de oude en komt overeen met die van Hotbird.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Moet de frequentie 11.186 V zijn. De rest klopt volgens FlySat

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, zit 100 meter van de TV af, zonder bril en ben inmiddels 98 jaar :cry: .

 

Hier de goede info:

 

11186 V
DVB-S/MPEG-2 22000 5/6           1KR BVN TV Europa
on BVN TV Europa w F 525 122 Dut 4016 TV TRWAM w F 33 3606 Pol 4310

 

 

Met dank aan "Flysat"

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de transponder 12515H waar BVN al lang op zit, zitten ook de SD-zenders Ned.1, 2, 3,  RTL, 4, 5, 7 en SBS6.
Bovendien de radiozender FunX NL die ook sinds 1 aug. is overgezet naar de Astra 23,5.
Dit kan niet anders betekenen dat deze transponder op de Astra 19,2 wordt afgestoten en dat binnen korte termijn bovenvernoemde SD-zenders alleen nog maar in HD zijn te ontvangen op de Astra 23,5.

Dan krijgen we op de extra kaart(en) toch de HD-zenders zonder het extra HD-abonnement te hoeven nemen.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan krijgen we op de extra kaart(en) toch de HD-zenders zonder het extra HD-abonnement te hoeven nemen.

 

Krijgen bij Canaldigitaal?

 

De prijs van mijn extra kaart is net met 2 Euro verhoogd zonder dat ik er op dit moment een zender extra voor terug gekregen heb,

In het licht van jouw redenering gezien (die ik onderschrijf) hebben we nog een prijsverhoging te gaan op de extra kaart voordat de SD transponder afgeschakeld wordt.

 

Het zou nu wel eens heel snel kunnen gebeuren, dat afschakelen van de SD zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zou mij niet verbazen dat ze daar pas achter komen na het uitschakelen van de transponder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zullen er toch eerst nog firmware updates moeten komen voor de fastscan van alle andere CanalDigitaal goedgekeurde ontvangers dan de M7sat801.

Gaan ze daar nog support voor geven?Voor die oudere ontvangers?Gaan ze nog de moeite doen,om daarvoor firmware te schrijven?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo ingrijpend is die upate ook niet, alleen de transpondergegevens  en satelliet  veranderen in de software, hoe moeilijk kan dat zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...