Ga naar inhoud


Sat4all - Berichttijden kloppen niet


reho

Aanbevolen berichten


Dat is al tijden zo, dus niet vreemd meer.

Voorheen dacht ik zomer- wintertijd maar of dat de oorzaak is weet ik ook niet dus stoor je er niet aan.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit nu geregeld is op de server , bij mij alles OK. :)

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ik uitlog zie ik alle tijden 1 uur verspringen.

Een niet aangemelde kijker kan geen profiel instellen, toch.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hallo.

Opeens is een uur van m'n leven weg.

Back to the future

Ja je hebt wel gelijk maar en krijgt er een uur voor terug, ik woon aan de andere kant van de afsluitdijk en hier gaat alles wat rustiger.

Kijk maar naar wat ik van Crazy Sat aan haalde en de tijd dat hij het zei, zomaar een uur verschil, kan je ook zien aan de tijd van mijn computer rechts onderin.

Het plaatje gelijk gecopieerd en online gezet kan minuut of wat verschil in zitten maar geen uur.

 

 

Crazy Sat schreef op 15 Sept 2014 - 19:04: snapback.png

Ik denk dat dit nu geregeld is op de server , bij mij alles OK. :)

Denk het niet, kijk rechtsonder naar de tijd.

Bijgesloten miniatuur
  • post-51681-0-67956500-1410801672_thumb.p

De tijdserver van de sat4all server zal nog wel verder weg staan

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij bijna ieder board,kan je,je tijdzone instellen.Ik stel dit juist in,en alles is correct.

Waarschijnlijk is dit gemakkelijk,als een lid,in een ander uurgordel woont,en zo gemakkelijk zien aan "zijn" tijd,wanneer berichten gepost zijn.

Waarschijnlijk is de klok van de server ingesteld op CET of gmt (?) tijd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En hoe staat de tijd wanneer je uitlogt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv

Ingelogd is de tijd van je bericht 21:15

Uitgelogd is de tijd 20:15

Ergens klopt er iets niet

 

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De servertijd klopt, op moment van schrijven van dit bericht 22.02uur, de tijdzone (EUROPE/AMSTERDAM) klopt, de DST (zomertijdinstelling) klopt, en als je als lid inlogt en je zelf je tijdinstellingen goed hebt staan, klopt alles ook.

 

Ik kan helaas niet de tijd beïnvloeden die je als gast ziet. Amerikaanse software, helaas pindakaas.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...