Ga naar inhoud


Nieuwe achtste RTL-zender in Nederland


Sprietje

Aanbevolen berichten

Bij alle commerciëlen is het toch allemaal bagger, ik noem het transponder vervuiling.

Overdag veel reclame, zonder programma,'s avonds 80% Amerikaanse bullshit, gelardeerd met kul van Geer & Goor, et cetera,

's nachts seks reclame.

Blij dat er betere publieke openbare omroepen zijn, daar vind je soms nog wel eens iets naar je gading.

Wat voor jou geld Emekli hoef niet voor ander zo te zijn..een heel uur zelfde journaal uitzenden is geen transponder vervuiling..laat lekker iedereen zelf bepalen of iets bagger is of niet..voor mij vandaag nog terug naar 1 publieke omroep..is trouwens mijn mening...

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij alle commerciëlen is het toch allemaal bagger, ik noem het transponder vervuiling.

Overdag veel reclame, zonder programma,'s avonds 80% Amerikaanse bullshit, gelardeerd met kul van Geer & Goor, et cetera,

's nachts seks reclame.

Blij dat er betere publieke openbare omroepen zijn, daar vind je soms nog wel eens iets naar je gading.

En dat zeg je terwijl je bij voorbaat al niet kijkt naar RTL, vanuit je bekende vooroordeel.

Je moet eens checken waar de Nederlandse omroep hun nieuwsitems vandaan haalt. Heb je teletekst NPO en RTL wel eens met elkaar vergeleken?  

 

Wat voor jou geld Emekli hoef niet voor ander zo te zijn..een heel uur zelfde journaal uitzenden is geen transponder vervuiling..laat lekker iedereen zelf bepalen of iets bagger is of niet..voor mij vandaag nog terug naar 1 publieke omroep..is trouwens mijn mening...

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ben - uit ervaring - nog steeds blij dat de NPO en voorgangers die ongezonde monopolie op de meningsvorming kwijt is. 

 

Liever een meukzender te veel dan een staatsomroepmonopolie. De p.o. kan gauw een speeltje worden van de politiek. Dat is ook in Nederland altijd al zo geweest. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor jou geld Emekli hoef niet voor ander zo te zijn..een heel uur zelfde journaal uitzenden is geen transponder vervuiling..laat lekker iedereen zelf bepalen of iets bagger is of niet..voor mij vandaag nog terug naar 1 publieke omroep..is trouwens mijn mening...

Nou die herhalingen op history channel waar jij blijkbaar fan van bent mogen ze van mij houden.

Maar om nu zo'n hekel te hebben aan de NPO begrijp ik toch ook niet, wat is er mis met topseries of liveconcert zonder reclame in een goede kwaliteit?

Helaas vallen reclames me de laatste tijd ook steeds meer op bij de npo :angry: :angry: :angry:

 

Maar om je enigzins tegemoet te komen, van mij moeten ze meteen de geldkraan dichtdraaien waar het de eo, kro ncrv en de mo betreft, ook als dat ten koste moet gaan van een zender.

Schandalig dat dergelijke reclame mede of zelfs vooral door belastingen bekostigd worden.

Hell en verdoemenis, kenne ze potdikkeme net zo goed gelijk die idiote jehova getuigen op de gemeentelijke loonlijsten zetten.

Laat die reclamemeuk voor de diverse geloofjes maar als commerciële  meuk verder gaan, en ja, d'r zit af en toe nog een aardig programma tussen ook nog.

Alsof ze potdikkeme nix beters kenne verzinne, hoezo scheiding kerk en staat, laat me niet lache huile met de sgp, cu en cda.

Hebben de heilige boontjes van bijv. de cu echt een god nodig om goed te doen?

Vind die club nog best een aardig programma hebben maar waarom moet er daar dan zonodig weer een god bij, kijk de meeste godsdiensten bieden ruimschoots mogelijkheden tot het onderdrukken van de een of andere bevolkingsgroep en vertegenwoordigen daardoor in mijn ogen tegenwoordig zo wie zo laat ik me subtiel uitdrukken, de stagnatie in de positieve ontwikkeling van de mens als soort.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben - uit ervaring - nog steeds blij dat de NPO en voorgangers die ongezonde monopolie op de meningsvorming kwijt is. 

 

Liever een meukzender te veel dan een staatsomroepmonopolie. De p.o. kan gauw een speeltje worden van de politiek. Dat is ook in Nederland altijd al zo geweest.

 

Uit ervaring concludeer je dat, moet toch een vroege 1 april grap zijn lijkt me.

Nou, die is dan wel heel vroeg komend jaar.

 

En voorgangers? Dat de zenders anders zijn gaan heten doet in het geheel niet ter zake.

 

En:

"ongezonde monopolie op de mensvorming"

:eek:

"staatsomroepmonopolie"?

:sick:

Echt?

Serieus?

 

Mensen echt waar het is niet te geloven maar Eduard07 is op 31 Dec 2014 om 13.41 dan uiteindelijk toch zijn laatste nog werkende grijze cellen verloren.

 

Ik zou jou posting willen voordragen als je het niet erg vind als kandidaat meest onzinnige absurde maar vooral onjuiste reactie van het jaar 2014.

 

En de TaaiTaai Award 2014 gaat naar........ drumgeroffel.........

https://www.sat4all.com/forums/topic/342231-nieuwe-achtste-rtl-zender-in-nederland/?view=findpost&p=2280640

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mietde, graag alleen inhoudelijk reageren. Maar wel eerst goed lezen en vooral begrijpen waar het over gaat.

Mensvorming??

Wat wil je nu eigenlijk zeggen met die losse flodders?

 

Je reactie is beneden peil. Ik laat het hier maar bij.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor jou geld Emekli hoef niet voor ander zo te zijn..een heel uur zelfde journaal uitzenden is geen transponder vervuiling..laat lekker iedereen zelf bepalen of iets bagger is of niet..voor mij vandaag nog terug naar 1 publieke omroep..is trouwens mijn mening...

 

Ooit al eens naar nieuwszenders als CNN, N24, Sky News, e.a. gekeken en, die hebben een groter budget,

die herhalen ook constant.

Er is niet iedere minuut nieuws dat de moeite is om uit te zenden.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat zeg je terwijl je bij voorbaat al niet kijkt naar RTL, vanuit je bekende vooroordeel.

Je moet eens checken waar de Nederlandse omroep hun nieuwsitems vandaan haalt. Heb je teletekst NPO en RTL wel eens met elkaar vergeleken?  

 

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ben - uit ervaring - nog steeds blij dat de NPO en voorgangers die ongezonde monopolie op de meningsvorming kwijt is. 

 

Liever een meukzender te veel dan een staatsomroepmonopolie. De p.o. kan gauw een speeltje worden van de politiek. Dat is ook in Nederland altijd al zo geweest. 

 

Ja Eduard, dat jij een commerciële TV aanhanger bent, dat weet ik nu wel.

Maar het is en blijft "gemakkelijke TV", de grootste hoop van programma's komt uit de VS.

Wat maken ze eigenlijk zelf?, weinig of niks.

Ze zouden eens een voorbeeld kunnen nemen aan bv "Je zal het maar hebben".

Als ze al iets informatiefs hebben, dan zijn het "infomercials", kan je dus niet objectief noemen.

Kostuumdrama, een programma over boeken, consumenten programma's, hebben ze nooit van gehoord.

Actualiteiten uitzendingen met duiding op het nieuws, geen tijd, want Geer & Goor en Linda komen er aan.

 

Ik ben niet tegen vermaak, maar als je, zoals de meesten, altijd maar naar RTL/SBS kijkt,

dan raak je wel afgestompt.

Velen zullen klagen van af vandaag, waarom krijg ik geen thuishulp meer en meer van deze zaken,

daar hebben ze het op de commercielen alleen maar over in de nieuwsuitzending, enige duiding blijft weg, want we moeten naar de reclame.

 

En een staatsomroep monopolie, ja sinds Rutte/Dekker moeten we opletten dat het zover niet komt,

zij bemoeien zich met zaken waar ze niets eens voor geleerd hebben.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Eduard, dat jij een commerciële TV aanhanger bent, dat weet ik nu wel.

 

Nou Emekli, de pot verwijt de ketel. Dat jij aan het commerciële oog blind bent, weten we onderhand ook wel. :)

 

Verder is je conclusie over mijn mening ook in dit geval zwart-wit. Je zit er behoorlijk naast!

 

De politieke zwart-wit periode uit de tijd van het NPO monopolie kan ik me echter maar al te goed herinneren.

Er was in de vorige eeuw lang traditioneel een een-op-een relatie tussen een omroep en een politieke partij van dezelfde gezindte.

Maar het lijkt erop dat dat al in de vergetelheid is geraakt.

Juist vanuit dat besef ben ik blij met bijv. de huidige RTL- nieuwsredactie. Eentje die m.i. de NPO scherp houdt.

 

En of de NPO nou ver verheven is boven de commerciële omroep, is voor mij nog steeds de vraag. Er is nogal een vloeiende overgang tussen beide, zowel programmatisch als in de personele sfeer. NPO programma's kunnen moeiteloos door de commerciële omroep worden overgenomen. 

Zelfs met bijbehorend personeel. En andersom ook. Ik vraag me vaak af welke overtuigingen überhaupt nog een rol spelen om te mogen komen werken bij een NPO omroep. Kijkcijfers en salaris, en klaar. 

Mathijs van Nieuwkerk en Paul de Leeuw zijn niet van het NPO scherm weg te branden. Niveau?

 

Ik bepaal daarom per programma wat ik wil zien. En wie dat uitzendt, speelt voor mij geen rol.

Dat dat bij mij vaker een NPO programma is dan een RTL programma, is m.i. louter toeval, want bepaalde NPO programma's zie ik op bv. de Duitse tv bij RTL terug. Idem dito RTL-programma's bij de BBC.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Emekli, de pot verwijt de ketel. Dat jij aan het commerciële oog blind bent, weten we onderhand ook wel. :)

 

Verder is je conclusie over mijn mening ook in dit geval zwart-wit. Je zit er behoorlijk naast!

 

De zwart-wit periode uit de tijd van het monopolie kan ik me echter maar al te goed herinneren.

Er was in de vorige eeuw lang traditioneel een een-op-een relatie tussen een omroep en een politieke partij van dezelfde gezindte.

Maar het lijkt erop dat dat al in de vergetelheid is geraakt.

Juist vanuit dat besef ben ik blij met bijv. de huidige RTL- nieuwsredactie. Eentje die m.i. de NPO scherp houdt.

 

En of de NPO nou zo ver verheven is boven de commerciële omroep, is voor mij nog steeds de vraag. Er is nogal een vloeiende overgang tussen beide, zowel programmatisch als in de personele sfeer. NPO programma's kunnen moeiteloos door de commerciële omroep worden overgenomen. 

Zelfs met bijbehorend personeel. En andersom ook. Ik vraag me vaak af welke overtuigingen überhaupt nog een rol spelen om te mogen komen werken bij een NPO omroep. Kijkcijfers en salaris, en klaar. 

Mathijs van Nieuwkerk en Paul de Leeuw zijn niet van het NPO scherm weg te branden. Niveau?

 

Ik bepaal daarom per programma wat ik wil zien. En wie dat uitzendt, speelt voor mij geen rol.

Dat dat bij mij vaker een NPO programma is dan een RTL programma, is m.i. louter toeval, want bepaalde NPO programma's zie ik op bv. de Duitse tv bij RTL terug.

 

 

Zolang jij geen kwaliteit ziet tussen CSI of een Britse detective, en jij Boulevard beter vindt als DWDD, ben ik snel uitgepraat.

Tegenwoordig maakt DWDD ook sprongetjes op zij met thema uitzendingen.

Het verschil al eens gezien tussen "The Voice" en "De beste singer songwriter"?.

 

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, gaat het nog over die nieuwe zenders of over grumpy old men

 

 

Ja het gaat nog steeds over nieuwe zenders, want ik vraag mij af hoe onafhankelijk een commerciële nieuwszender kan zijn.

 

Verder, ik hoor niet tot de groep "grumpy old men".

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat nog steeds over nieuwe zenders, want ik vraag mij af hoe onafhankelijk een commerciële nieuwszender kan zijn.

 

Geef mij maar pluriformiteit. 

Ik kijk en vergelijk graag: Sky News, BBC, en N-tv en N24 en Tageschau24. Euronews, CNN en ga maar door. 

Alleen maar BBC World en Tageschau24 of NPO-Journaal is iets waar ik niet naar terugverlang. 

PO "onafhankelijkheid" bestaat niet. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ja het gaat nog steeds over nieuwe zenders, want ik vraag mij af hoe onafhankelijk een commerciële nieuwszender kan zijn.

 

Verder, ik hoor niet tot de groep "grumpy old men".

 

Klopt, jij behoort tot de 'off-topic crew' :D

 

Nu gaat het weer UITSLUITEND over de 8e zender van RTL en niets anders ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...