Ga naar inhoud


Rechter verbiedt schotel aan gevel


Boudewijn

Aanbevolen berichten


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vraag of de eigenaar van de satellieten wil helpen ;)

 

Heb zelf gelukkig nergens last van.

En voel me evenmin geroepen het voortouw te nemen.

 

Is er geen belangenvereniging van/voor schotelbezitters?

Een VES (Vereniging Eigen Schotel) of zoiets.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit geen leuk begin voor een belangenvereniging, kunnen ze meteen gaan procederen.  Het gebouw staat verkeerd, of de satelliet hangt verkeerd. Voer voor onze RSS-bot medewerker, is juridisch medewerker of zoiets, ik waag dat te betwijfelen, hij  bombardeert ons dagelijks met vragen en dan denk ik, dat moet jij toch weten.  

post-36559-0-93364100-1425660891_thumb.jpg

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het heeft helaas

helaas helemaal geen zin

om een reeds uitgesproken oordeel van rechter huppeldepup te bespreken

enkel de hogere instantie, waar andere rechtsgeleerde en onbevangen bekwame rechters stelling nemen kunnen u helpen.

 

rechters zijn daarbij ook erg langzaam in de weging van de zaak

 

omdat ze heel veel moeten lezen voor er een oordeel geveld wordt

en dan toch nog te weinig gelezen.

je wilt geen rechter zijn

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Geleend" van een andere site, ik ben er ook niet zeker van of er gefoto-shopped is. :D

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...