Ga naar inhoud


App voor kilometer registratie


bartshit

Aanbevolen berichten


Er heeft hier op het forum ooit eens een exel bestandje gestaan met de naam kilometervergoeding.xls, en dat werkte gewoon goed.

Het was ook geheel gratis en geplaatst door een van de forum leden, dus even afwachten of het nog eens geplaatst zal worden na jou oproep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, vroegâh hield ik het ook met pen en papier bij, maar toen was er ook nog lang geen smartphone met GPS.

Zoals zo vaak met apps allemaal proberen en/of ev. afgaan op de beoordelingen van anderen.

Als ik zoek op "kilometerregistratie" in de Play Store krijg ik diverse apps in een Full (betaald) en Lite/Free versie.

Als het niks mag kosten zou ik goed opletten wat je mist als je niet de volledige versie heb maar je kan ze wel uitproberen op die manier als je er wel voor wil betalen (is te declareren?) en ik zie er één tussen staan die tijdelijk gratis is (Nelio)...

Laat het wel even weten welke het geworden is en waarom.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het voor Android? Ik gebruik CTA Rit registratie full. Deze start automatisch via bluetooth in je auto (als je dat wilt), je kunt privé en zakelijk uit elkaar houden en ook nog een vrije derde categorie kiezen. Je ritten kunnen worden opgeslagen via GPS zodat je de route kunt bekijken. Hij houdt locaties bij zodat je niet twee keer dezelfde locatie hoeft in te voeren en bepaalt op basis van GPS exact waar je reis naar toe ging en je kunt verschillende auto's invoeren.

 

Hij exporteert naar Excel en maakt back-ups op Dropbox. Hier is een gratis versie van (om te proberen, maar blijft wel werken) en een betaalde versie - die betaalde versie heb ik en het is de paar euro meer dan waard. Alle gegevens staan er gewoon in. Ik gebruikt dit voor km-vergoeding en bewijs privé/zakelijk.

  • Like 1

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu ritmeter aan het proberen. Staat ook op de pagina die Peper noemt. Kijken of deze bevalt. Ik zie net dat ik straks per maand moet gaan betalen. Dat wil ik niet. Toch die andere maar eens proberen.

aangepast door bartshit

Gr Bart.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...