Ga naar inhoud


Contactformulier dwaasheid -;)


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Vandaag weer zo'n prachtig verzoek via het contactformulier.

 

Nu ontvangen we al regelmatig lachwekkende opmerkingen en verzoeken, zoals doodwensen, enge ziektes, aanhoudende dreigementen van een dwaas van een ander forum, adreswijzigingen van mensen die denken dat wij verantwoordelijk zijn voor de administratie van TV vlaanderen en CanalDigitaal enz. enz...

 

Deze slaat echter alles: (uiteraard de persoonlijke gegevens gecensureerd)

 

 

 

Afzender: ****************** GORGE
Email adres: info@******.be
IP adres: 85.234.***.***
Datum: 19 augustus 2015 - 08:13


Inhoud:

gelieve het contract met ID nummer 75**** vanaf heden af te sluiten. Dit voertuig wordt vandaag 19.08.2015 uit circulatie genomen. Graag hiervan een bevestiging.
Met vriendelijke groeten.
George ****************

 

:tired:  :whistle:  :crazy:  :cool:  :/  :cry:  :grin:  :sleep:  :)  ;)  

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt mij als beheerder gewoon prettig te weten wat

er zoal in de wereld gebeurt. Goed voor je algemene

ontwikkeling... toch?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een doodwens overbrengen via een anoniem adres lijkt me niet nuttig voor de algemene ontwikkeling in het algemeen.

De verzender uit de provincie Groningen geeft blijk dat zijn woorden schat te kort schiet en de ontvanger schiet er niets mee op want dat advies/verzoek wordt natuurlijk genegeerd. :P

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Genegeerd? Het krijgt hier in ieder geval aandacht :).

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Hoe komen die figuren in vredesnaam op het idee dit soort zaken via het contactformulier van sat4all af te handelen?

 

Dit soort vragen krijgen we echt heel erg vaak. Iemand enig idee?

 

 

 

Sat4all
Afzender: J VAN M********R
Email adres: jm.m********r@telfort.nl
IP adres: 212.123.***.***
Datum: 21 augustus 2015 - 19:24


Inhoud:

Hallo
ik ontvang nu na `0 jaar nog steeds post op mijn adres hier van een bewoner die met de noorderzon is vertrokken.
ik heb de post al vaak terug gestuurd en nu vandaag weer post kunt u dit adres a.u.b. verwijderen want de volgende post gaat gelijk oud papier bak.

op naam van
W DEN *******
RAVELIJNSTRAAT **
4***DS
ST*************N

SMARTCARDNUMMER
1001303933****

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een verkeerd email selecteren,

dat gebeurde mij vaak.

 

Kan allemaal heel onschuldig zijn.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Gewoon een verkeerd email selecteren,

dat gebeurde mij vaak.

 

Kan allemaal heel onschuldig zijn.

 

Dat is niet mogelijk. Het gaat echt om berichten die via het contactformulier binnenkomen en dat moet online via de pagina zelf en dan een 'foutje' maken is wel echt heel erg dom.

Je ziet immers direct dat het niet de website van CanalDigitaal is.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, wellicht iemand van de RDW die jou je dure bak niet gunt

of gewoon een vorm van humor. Je hebt altijd gekken die dit

leuk vinden. En ik? Ik moest er ook wel om grinniken.

 

Iig beter dan een verwensing tot een tuintje op je buik... :)

 

oops sgreivvaudje

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...