Ga naar inhoud


gratis entertainment pakket voor trouwe klanten


clemens2

Aanbevolen berichten

En waarom kan je naast dat gratis entertainmentpakket geen glasvezel nemen?

 

Zal best kunnen, maar ik vermoed dat de aanbieding zo is dat je gratis het Entertainment pakket krijgt als je Alles-in-1 afneemt, dus incl. internet (via ADSL/VDSL). Dus zullen de meesten daar dan niet ook nog eens glasvezel bij nemen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In Deurne werd geïnformeerd naar de interesse voor glasvezel en teveel mensen vonden het wel goed zo met hun UPC.

En dus geen glasvezel voor weet ik veel hoe lang nog in Deurne.

Hier kregen we een leuke glasvezelaansluiting aanbieding als we echt een abbo namen maar belangrijker was feitelijk dat we vooral de aansluiting in huis door moesten laten trekken, het percentage daadwerkelijke abonnees mocht veel lager zijn.

Maar dat is alweer enige jaren geleden (iets van 6 jaar en nog steeds dezelfde maandprijs:-).

 

Ik adviseer mensen duidelijk te maken dat met glasvezel je in principe de beschikking hebt over alle aanbieders, geheid dat Ziggo dan ook een pakket via glasvezel aan gaat bieden als ze dat nu nog niet doen.

Daarnaast is de ene glasvezelboer de andere ook niet, ik heb een internet only abbo, heb zo'n vermoeden dat KPN toch wel gebruik zou maken van verplichte koppelverkoop.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...