Ga naar inhoud


VRT volgende week op zwart?


astro iris

Aanbevolen berichten

Youtube is wel eens leuk om een clipje te zien, en als je de muziek dan wil downloaden.... maar om nou de hele avond voor de computer te zitten om naar matige kwaliteit videootjes te kijken, dat is niets voor mij.

Geef mij maar gewone lineaire normale tv zenders.  ik heb totaal geen ervaring met de belgische televisie... die heb ik niet ter beschikking... maar ik zou het Duitse aanbod nooit willen missen.  Als ik zo eens op internet naar de programmering van de belgische tv kijk, mis ik totaal niets.....  maar goed, ieder mag kiezen wat hij of zij graag wil zien als het 'mogelijk' is om de zender te kunnen ontvangen.  TV is erg fijn om te hebben!!

Wat wel eens leuk is, is dat je via de livestream op internet naar een aantal zenders kan kijken die je niet via satelliet kan zien, omdat ze gecodeerd zijn...  Zo heb ik onlangs naar de RTL-Z stream zitten kijken die in een ander topic aangeprezen werd, en ik keek ook naar het Ierse RTE, en naar een aantal Russische zenders....  Ik vraag me overigens af of je nu met die noieuwe laptopts die ik zag waar een HDMI aansluiting op zit, die ook gewoon met je tv kan verbinden om het programma op de tv te zien. Al zal de kwaliteit wel matig zijn denk ik.

 

Nieuws... ja ik kijk dagelijks naar de Tagesschau op Das Erste, Rapport op SVT1 en dan naar RT en vaak ook nog de ZiB op ORF.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Sverige,

 

Mijn Laptop is permanent via HDMI verbonden met mijn Bravia tv - Beeld is gewoon super (als de bron dat ook is !) - Heb o.a. kunnen genieten van het Noorse-zomer-boot gebeuren en vele andere content ..... 

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te streamen, gebruik ik een apple tv, of een chromecast. Niet altijd ideaal, omdat je geen ip stream kan inzetten.

Ik heb ook nog een android stick liggen, maar HD over wifi lukte niet echt.

En ja, bepaalde beelden zijn belabberd, maar toch eens mooi om weer te zien. Jammer dat ze dit niet via een of ander content aanbieden? de Nederlandse NPO heeft zoveel mooie programma's van de jaren 70,80 enz, maar ze stellen het niet ter beschikking, jammer.

Maar hier gaat het over de vrt. Ik moet bekennen, dat mijn weinige personen, die ik ken zeggen, wat zie je nu eigenlijk nog op de VRT?

Maar ik snap niet 100% dat vrt hoog in de kijkcijfers staat, dit terwijl niemand kijkt. Tot je ergens een grap van een vrt programma uithaalt, en bepaalden overgaan tot lachen, terwijl ze bij hoog en laag beweren nooit vrt te zien  :tired: .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen is er op de radionetten van de VRT Non-Stop muziek te horen.

Op één en canvas zijn de programma's onderbroken door een vakbondsactie.

Ketnet zendt wel uit.

 

Satfeeds-DX

post-79750-0-22172900-1442297500.jpg

post-79750-0-04415600-1442297501.jpg

post-79750-0-22172900-1442297500.jpg

post-79750-0-04415600-1442297501.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...