Ga naar inhoud


Nieuwe Vu+2 Pli erg traag


gideon

Aanbevolen berichten

Sinds afgelopen week heb ik een nieuwe Vu+Duo2 in huis.Hierin 2 satelliet tuners.

Zelf heb ik er de laatste Pli opgezet met een paar plugins,Shoutcast , mediaplayer en cccam en cccam info.

De zenderlijst is van Henksat.

De ontvanger heeft verder een 3,5 hd ingebouwd van 2 tb ( degene die uit de 1e Vu duo kwam).

Hier heb ik via dcc alles vanafgehaald behalve de opnames en een mapje met muziek. 

Bij het schakelen tussen kanalen via de zenderlijst of bladeren door de menu opties reageert de Vu erg traag alsmede bij het ingeven van een pagina nummer via teletext.

 

Zijn er hier mensen met hetzelfde probleem of iemand die dit eerder succesvol heeft verholpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, het is dikwijls vallen en opstaan met PLi**.

Ik draai al jaren VTi en had voor enige tijd alleen last met de "ingebouwde" ondertiteling, dit

is nu ook verholpen.

 

** Regelmatig afgesloten internet verbinding, had/heb dit niet met originele en Vu+ software.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilde alleen aangeven dat hij bij mij goed werkt.

Geen bedoelingen er bij.

Wat ik wel altijd doe is eerst de originele software van de VU er opzetten.

En dan pas de Openpli OpenAtv of VTI misschien helpt dat ook anderen.

aangepast door VuMAD
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nou, hoe dan iemand problemen hebben met PLI als het bij jullie zo goed draait, wat een onzin dus.

Oogkleppen afzetten, er zijn wachtenden voor u.

Kom op zeg, omdat jij het niet aan de gang krijgt en vti wel maakt het dus dat openpli ongeschikt is om op vu boxen te draaien?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt mij regelmatig op, ik lees ook diverse andere satellietforums, dat er steeds weer problemen zijn met PLi,

en geen internetverbinding, komt regelmatig terug.

 

Dit wil niet zeggen dat je PLi niet mag gebruiken, ieder zijn meug.

Ik probeer ook wel eens wat anders uit, er zijn er meer dan VTi en PLi, maar kom kom toch elke keer weer terug bij VTi.

 

De vraag was, PLi traag?, misschien eerst eens een andere skin proberen, dat kan ook heel veel doen.

Ik had dat namelijk met skins van "maggy" in VTi, andere skins hebben dat weer niet.

Uiteindelijk kom ik toch steeds weer terug bij "Atile HD" van VTi.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk kom ik toch steeds weer terug bij "Atile HD" van VTi.

 

Daar moet ik je gelijk in geven.

Ik heb veel met verschillende Skins ge-experimenteerd en kom ook tot de conclusie dat Atile HD erg goed is.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt mij regelmatig op, ik lees ook diverse andere satellietforums, dat er steeds weer problemen zijn met PLi,

en geen internetverbinding, komt regelmatig terug.

 

Dit wil niet zeggen dat je PLi niet mag gebruiken, ieder zijn meug.

Ik probeer ook wel eens wat anders uit, er zijn er meer dan VTi en PLi, maar kom kom toch elke keer weer terug bij VTi.

 

De vraag was, PLi traag?, misschien eerst eens een andere skin proberen, dat kan ook heel veel doen.

Ik had dat namelijk met skins van "maggy" in VTi, andere skins hebben dat weer niet.

Uiteindelijk kom ik toch steeds weer terug bij "Atile HD" van VTi.

Meerdere Skins getest.Picons heb ik er zelfs nog niet opgezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op zeg, omdat jij het niet aan de gang krijgt en vti wel maakt het dus dat openpli ongeschikt is om op vu boxen te draaien?

 

Het is aan de makers van PLI om het goed aan de gang te krijgen en te houden, bij VTI doen ze dat dus wel, ik wil de box gebruiken en er niet steeds aan zitten knutselen, de keuze was vlug en goed gemaakt.

 

Ik heb niet beweert wat u stelt dat het ongeschikt zou zijn, de zaken niet omdraaien a.u.b, 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk kom ik toch steeds weer terug bij "Atile HD" van VTi.

 

Daar moet ik je gelijk in geven.

Ik heb veel met verschillende Skins ge-experimenteerd en kom ook tot de conclusie dat Atile HD erg goed is.

Die Atile HD skin zou die ook werken onder Pli?Of is dit echt alleen voor de Vti images?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...