Ga naar inhoud


Sky Germany start in 2016 met box pairing voor HD


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Even terugkomend op het verhaal over de verloving en het daadwerkelijke huwelijk. (de pairing)  Die verloving heb ik nog niet gezien. Wel een direct huwelijk (zo werkt het bij skyuk)  in beide gevallen vertikt de kaart het nog om antwoord te geven. Ik had ook al vernomen dat dit terug is te draaien maar goed daar heb je over een tijdje toch niks meer aan. 

 

Overigens men zou moeten testen of elke officiële CI+ module gebruikt kan worden op dit moment met een zgn gepairde kaart.  Zo ja dan is het sprake van een universele key voor het verkeer tussen kaart en box.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het niet over open servers neerzetten.

Ik heb het over sharing op kleine schaal binnen een beperkte groep.

Dat gebeurt nog steeds veel en *dat* valt straks allemaal weg.

 

Jij denkt dat er nog vrienden clubjes bestaan.

Misschien met de buurman en dan het liefst met een kabeltje maar verder houd het op.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op dit moment ziggo draaiend op mijn dreambox in een CI+ module, en dat werkt gewoon. In oud UPC gebied...

Dus dan zal dat ook wel voor Sky gaan.

aangepast door Jan1962

DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

via ziggo?

neen we praten aan elkaar voorbij

 

er is geen sky duitsland mogelijk op een ziggo adept

sky duitsland is enkel per dvb-s2 via satelliet mogelijk

(vooralsnog)

en sky duitsland is enkel per vodafone.de dsl op kabel (voorheen kabel deutschland)

 

wat zeg ik ook mijn LTE account kan sky duitsland maar dat wordt heel erg duur

aangepast door Tonskidutch

Polk Salad Annie

Tony Joe White

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen die universele key bestaat zeer zeker niet

daar er ook geen universeel CI+ module bestaat die de CAID per provider mogelijk maakt / c.q. accepteert

 

 

Jij snapt het weer niet.!!  Met een universele key bedoel ik dat er mogelijk 1 en dezelfde key gebruikt wordt voor de communicatie tussen officiële skybox en kaart of CI(+) module en kaart.  Mocht die key namelijk niet uniek zijn voor elke officiele skyde CI+module dan is het misschien makkelijker deze te achterhalen en daarmee het kaartverkeer te onderscheppen.  Dan is de over-encryptie nog niet opgelost maar het is een stap in de goede richting.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat kan mogelijk zijn dat ik dat weer niet snap!

 

maar het blijkt nu dat JIJ MOGELIJK en dus ook per AANNAME stellingen poneert over de werking van pairing

 

ja ik wil niet vals zijn, maar heel gedegen zijn die studies niet die je onder onze aandacht brengt

Polk Salad Annie

Tony Joe White

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is academisch Jan1962

en dat is nu juist waarom de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet

 

ik palaver verder opdat er heldere reacties komen (en liefst bewijzen) die eens en voor altijd vastleggen dat er voorwaarden zijn die men niet kan omzeilen

Polk Salad Annie

Tony Joe White

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...